مرد اذعان به تجاوز جنسی به دو دختر در پن, شهرستان, پلیس می گویند

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 1:30 PM EDT آوریل 8 سال 2020یک Schuylkill County مردی بود که زندگی

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

یک Schuylkill County مردی بود که زندگی در پن شهرستان متهم شده است او پس از تجاوز جنسی دو دختر که در حال حاضر 13 با توجه به استشهاد زمینه با منطقه قاضی Jeffrey A. Sneeringer.

John Lewis Heemaneth, 52, از تمقوا Boro, متهم شده است با تشدید زشت حمله به یک فرد کمتر از 13 فساد از افراد زیر سن قانونی غیر ارادی منحرف مقاربت جنسی با فرزند زشت حمله به یک فرد کمتر از 13 انتشار صریح مواد و زشت حمله ناخودآگاه فرد است.

Heemaneth قادر به قید وثیقه برای هر دو مورد است که هر مجموعه ای در $50,000, با توجه به اسناد دادگاه. او است که برگزار می شود در شهرستان نیویورک ،

مقدماتی arraignments برای هر دو نفر در روز پنج شنبه و مقدماتی جلسات هر دو برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4.

بیشتر: هانوفر مرد سعی در قربانی حمله با کارد بزرگ و سنگین, پلیس می گویند

بیشتر: هانوفر زن گفته stabs با بیماری قلبی در خواب خود را به پلیس می گویند

در آوریل 11, نیویورک شهرستان, کودکان, جوانان و خانواده ها در زمان یک گزارش در پن شهرستان برای تجاوز جنسی اتهامات علیه Heemaneth از طرف دو 13 ساله با استشهاد گفت. به CYS کارگر برای اولین بار به صحبت کرد Heemaneth در تلفن او را آگاه ساخته شده از اتهامات و ترتیبات ساخته شده برای دیدار با او در خانه اش به اسناد امضا شده ،

به CYS کارگر وارد به اقامت چند ساعت بعد و قادر به ایجاد ارتباط استشهاد گفت. کارگر و سپس متوجه شدند که Heemaneth ارسال چند پیام های متنی به مادر یکی از قربانیان عذرخواهی و خداحافظی.

به CYS کارگر سپس به نام پن Township پلیس برای کمک و گشت زنی واحد قادر به ایجاد تماس استشهاد گفت. پلیس Heemaneth در وان حمام خود را با خود وارد کرده و کاهش بیش از حد از دست دادن خون.

پلیس مشخص شد که او تا به حال ساخته شده است یک گام قابل توجهی در اقدام به خودکشی استشهاد گفت. Heemaneth خواسته پلیس اگر آنها قصد دستگیری او را داشت.

بیشتر: 'دست کشیدن تمام دندان های خود را' Jilted سابق ربوده زن در خانه, پلیس می گویند

یکی از قربانیان پلیس گفت که Heemaneth شروع به دست زدن و آزار جنسی او در سن 6 یا 7 در سال 2012 در Northampton County, استشهاد گفت.

قربانی پلیس گفت که او گفت Heemaneth به توقف چندین بار اما او همیشه ادامه داد و بدون رضایت استشهاد گفت. قربانی گفت که همیشه دولت است که او می خواهد خود را بکشد اگر او گفت: هر کسی که مورد ضرب و جرح.

دیگر قربانی پلیس گفت که Heemaneth بارها و بارها او را لمس دستگاه تناسلی در حالی که او خواب بود استشهاد گفت. قربانی گفت: او را از خواب بیدار و می بینم او را از دست زدن به خود دستگاه تناسلی نیز هست. این گفته هنگامی رخ داد که قربانی شد و در هفتم و هشتم کلاس.

بیشتر: چمبرسبورگ مادر که گفته گرسنگی نوجوان به 26 پوند پنجه نرم می کند گناه نیست

در روز پنج شنبه Heemaneth به ایستگاه پلیس رفت برای مصاحبه جایی که او اعتراف کرد او شروع به دست زدن اولین قربانی در سال 2013 زمانی که او بود 6 همراه با دیگر تماس جنسی استشهاد گفت.

Heemaneth به تایید پلیس که او را نیز تهدید قربانی با بیان او صدمه خواهد خود را اگر او تا به حال گفت: هر کسی که از حمله استشهاد گفت.

در آن مصاحبه او همچنین تایید کرد که او sexually assaulted دوم قربانی در مورد چهار بار از سال 2019 به 2020, استشهاد گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن