Penn State شروع به بازگرداندن کالج فوتبال

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 9:55 PM EDT Jun 5, 2020Penn State گرفتن اولین گام خود در امید بازگردان

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

Penn State گرفتن اولین گام خود در امید بازگرداندن فوتبال کالج است.

مسئولان دانشگاه اعلام کرده اند که یک "روش مرحله به مرحله برای بازگشت به دانشگاه" آغاز می شود که روز شنبه برای 75 از آن بازیکنان فوتبال و نامعلومی بخشی از آن به دانشجو بدن.

بازگشت دانشجو-ورزشکاران که باید پاک آزمایش پزشکی و قرنطینه روش اجازه خواهد داشت برای شروع تمرینات یک هفته بعد.

Penn State بازگشت باقی مانده از آن بازیکنان فوتبال و دیگر تیم های ورزشی در مراحل. کسانی که تاریخ بازگشت متعاقبا اعلام خواهد شد با توجه به دانشگاه آزاد است.

معلوم نیست که بازیکنان فوتبال گزارش خواهد شد ،

ورزشکاران دانش آموز و کارکنان به دنبال خواهد داشت پروتکل های ایمنی شامل پوشیدن ماسک, روزانه, نمایش درمانی و "دقت هدایت دسترسی به ساختمان" به گفته مسئولان دانشگاه. همه ایمنی و بهداشت پروتکل های بنیادی از CDC و دولت های محلی دستورالعمل و همچنین NCAA علوم ورزشی, موسسه و بزرگ ده کنفرانس نیروی کار در حال ظهور بیماری های عفونی.

در ضمن پن استیت نیز استقبال دیگر دانش آموزان که نیاز به "دسترسی به امکانات تخصصی در فرد مشاوره و یا اوایل ورود برای انتقال موفقیت آمیز به ترم پاییز."

این می آید به عنوان کالج ها می توانید شروع به برگزاری کلاس های حضوری دوباره در این هفته, در این اطلاعیه از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ و دولت در وزارت آموزش و پرورش. همه Penn State کلاس های برگزار شده است عملا پس از coronavirus تعطیل مدارس و کسب و کار در اواسط ماه مارس.

بازگشت ورزشکاران که پزشکی پاک آغاز خواهد شد داوطلبانه در پردیس تمرینات در 15 ژوئن — تمرینات محدود به گروه 20 خواهد بود که تحت نظارت پن دولت, افزایش عملکرد و, پزشکی ورزشی کارکنان.

الزامات جدید برای ورزشکاران و مربیان و کارکنان شامل تحت روزانه سلامت غربالگری پرسشنامه و چک دما استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی و پایبندی به اجتماعی فاصله دستورالعمل برای جلسات و تمرینات.

تمام امکانات ورزشی را متحمل خواهد شد به طور منظم "افزایش تمیز کردن" و خواهد شد از ویژگی های محدود و تحت نظارت دسترسی داشته باشید.

"ما به دنبال به جلو به بازگشت ما دانشجو-ورزشکاران در هفته آینده و امید این است که اولین گام برای بازگشت کامل برای سقوط" پن استیت مدیر ورزشی شنی باربور گفت: در یک بیانیه آماده.

"ما بسیار با اعتماد به نفس در برنامه ما ادامه خواهد داد برای حفظ سلامت ایمنی و رفاه ما دانش آموزان و مربیان و کارکنان و جامعه به عنوان اولویت اول ما است."

Penn State هنوز برنامه ریزی برای شروع کمپ فوتبال در ماه اوت و به آن باز می شود فصل در ورزشگاه بیش از حد در سپتامبر. 5 برابر ایالتی کنت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب