مریلند انسان سهام child porn on Facebook messenger می گوید Adams County دا را

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 2:11 PM EDT Jun 25, 2020یک مریلند مرد دستگیر شد Adams County برای

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

یک مریلند مرد دستگیر شد Adams County برای پورنوگرافی کودکان اتهامات با توجه به انتشار اخبار از شهرستان دفتر دادستان منطقه.

کامران Saleem, 29, از Ellicott City با اتهام های جنایی با استفاده از ارتباطات دو فقره از انتشار عکس/فیلم جنسی به کودکان در اعمال و دو فقره پورنو کودکان با توجه به اسناد دادگاه.

Saleem قادر به ارسال خود را از $100,000 به قید وثیقه. او در حال حاضر در حال برگزار شد Adams County زندان و بنرهاي برنامه ریزی شده است برای جولای 1, با توجه به اسناد دادگاه.

آدامز کانتی دفتر دادستان منطقه مطلع شد یک نکته از مرکز ملی گمشده و استثمار کودکان فرستاده شده توسط Facebook, Inc. در مارس 16, با توجه به استشهاد زمینه با امرانه منطقه قاضی متی هاروی ،

بیشتر: Greencastle قصبه مرد بازداشت برای کودک فیلم جدید آکسفورد, پلیس می گویند

بیشتر: مشاور سابق مواد مخدر از Adams County زندان قاچاق مواد مخدر به یک زندانی دا دفتر می گوید

این تصویری که به اشتراک گذاشته شده از طریق Facebook Messenger موجود مستهجن مربوط به یک پسر بچه حدود 10 تا 12 سال است. Facebook نیز تایید اطلاعات کاربر از جمله Saleem نام و ایمیل و شماره تلفن استشهاد متحده است.

پلیس سپس ترسیم آدرس IP مورد استفاده برای آپلود تصویری بازگشت به کسب و کار در Gettysburg قصبه که در آن Saleem کرد و با توجه به استشهاد.

پلیس نیز به دست آمده یک حکم جستجو برای محتوای Facebook پیام های به اشتراک گذاشته شده در ساعت 2 بعد از ظهر 25 ژانویه است که در آن Saleem ارسال جداگانه ویدئوها از کودک انجمن استشهاد متحده است.

در ژوئن 24, پلیس خدمت Saleem یک حکم جستجو برای تلفن و انجام مصاحبه با او. Saleem مراجعه به پلیس که او برخوردار شده و به اشتراک گذاشته شده فیلم ها که او بستری شد "کودک و استثمار" مواد با توجه به استشهاد.

بیشتر: دادگاه تجدید نظر فلسطين تصمیم به بازگرداندن سابق Gettysburg, افسر پلیس

بیشتر: نامه به سردبیر: حذف مؤتلفه مجسمه در میدان جنگ Gettysburg

Saleem پلیس گفت که او با ارسال این فیلم به یکی از دوستان که در ایتالیا زندگی می کند. پلیس همچنین دو فیلم بر روی تلفن خود را با توجه به استشهاد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن