Kehlani را 'خوب بود تا زمانی که آن را' هدایت عاطفی میدان مین

درجه: 4.0/5.0 در پوشش هنر او بسیار پیش بینی دوم آلبوم Kehlani توازن precariously در بافته مبلمان پشت او تبدیل

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

در پوشش هنر او بسیار پیش بینی دوم آلبوم Kehlani توازن precariously در بافته مبلمان پشت او تبدیل به دور از دوربین های مشابه بیش از یک دیوار آجری است. او midgardening احتمالا قضاوت از در حال اجرا شلنگ در دست او اما چیزی را آشفته او را تا حد زیادی است که او را به نگاه.

کوه در می رم به لیست آهنگ همان لحظه ارائه شده است از دیگر دیدگاه. در طول دیوار آجری Kehlani بیان یکی از فلج شوک و ترس است. صحنه پشت سر او است و ویرانی و تباهی است. سوزان دوزخ خالص فاجعه نکات در تمام آسیب رساندن به موقعیت و حیله گر رفتار که Kehlani مورد استفاده قرار گیرد به نوبه خود چشم به. او چشم باز در حال حاضر به دلیل آن خوب بود تا زمانی که آن را ندارد.

Kehlani جدیدترین آلبوم نشان می دهد عمیقی در رشد هوش هیجانی برای 25 ساله خواننده و ترانه سرا. آن را به آرامی حرکت می کند از طریق 15 آهنگ از آهنگ ها و ترجمه به عنوان هر چند انجام شده توسط نسیم تابستان; او کریستالی خواننده درخشش از طریق ترتیبات smooth jazz, piano نقوش متین بیت و لوکس twangs از یک گیتار اسپانیایی. با چنین دقت نظر است که به نظر می رسد برای ایجاد یک گفت و گو بین خودش و شنونده خوب بود تا زمانی که آن را می کند مانند یک واقعی مکالمه به عنوان Kehlani با این نسخهها کار راه خود را از طریق اشتباهات گذشته از دست رفته را دوست دارد و بالقوه جدید.

مودی مصنوعی برای تلفن های موبایل صدا کردن رکورد به زندگی مانند یک 4 صبح زنگ بیدار باش با خام باز کردن مسیر "سمی" است که جزئیات fraughts از روابط و سمی چرخه است که با تکیه تلفظ کردن درد از بدرفتاری. او در توضیح رابطه گذشته به عنوان اعتیاد به مواد مخدر که مایل به تعمیر عشق است که دیگر نمی تواند ذخیره شود و یا با آشتی ناپذیر آسیب. Kehlani نشان دهنده این سوختن اون سوی خاکستر سوخته به عنوان او می خواند: "همه از این عشق سمی است/ این همه بوسه و آغوش است دست کشیدن گه/ شما یک لعنت به مواد مخدر, شما سمی است."

این آلبوم توسط برش با صوتی نمونه ترجمه است که افزایش Kehlani اعتماد به نفس و آموزش شنوندگان. همکار مگان تو نریان بالند در مورد شخصیت استثنایی او در "واقعی دختر داغ Skit"; "متعلق به خیابان Skit" یک ناشناس گفتگو سرزنش کردن Kehlani گذشته رمانتیک و گیرایی اشاره به چگونگی "سریع" او حرکت می کند و او را در مکان جهت یابی از این breakups. بی رحم تابش خیره کننده از چشم های عمومی تم در حال اجرا در آن خوب بود تا زمانی که آن رابه طور مستقیم خطاب در "سریال عاشق" را به عنوان او آرام با ابراز تاسف "من فکر می کنم من معتاد به رمان/ نمایش تمام دست/ تخمگذار کارت من از تخت."

تولید بالا standout بازدید نیز تعبیه شده به این آلبوم است. تن از تغییرات بازتاب و پشیمانی به امید به آینده با "زندگی خود را تغییر دهید." Jhené Aiko و Kehlani همکاری در یک قانع کننده نوای عشق علاقه نشان می دهد که رشد شخصی هر دو از هنرمندان را تجربه کرده اند به آنها آواز خواندن به سمت سالم مواقع با افراد جدید: "من نمی داره می گه که شما ناقص/ فقط تصور کنید که ما چه می شود اگر ما یکی شد." این آلبوم با این نسخهها کار مانند هفت مرحله از غم و اندوه: آن را به عنوان نزدیک آن نزدیک شنونده تجربیات "عزادار" فوق العاده افسرده میانجیگری در آنچه رفت را اشتباه در یک رابطه گذشته شدت با جیمز بلیک اثیری falsetto.

مانند نام آن "آب" submerges شنونده در trickling یادداشت های پیانو swooning خواننده و مقاومت ملودی که جریان با درخواست تجدید نظر جنسی و اعتماد به نفس. آهنگ شیپور خاموشی به طالع بینی در آیه اول: "شنا با ماهی هر شب/ سر مانند یک عقرب/ Shy مانند سرطان." Kehlani یک برج ثور خودش اما انتخاب به آواز خواندن در مورد آب نشانه هایی که حساسیت ویژه ای در روابط است که رابطه جنسی بیش از گرم و سرد رفتار. او با بهره گیری از نشانه ها به کانال عاطفی طرف در این آلبوم نیز در حالی که کاوش در پوسته پوسته گرایش.

هدایت او عمیق و درونگرا سفر از کشف خود ، خوب بود تا زمانی که آن را می شکند قالب چه دل شکستگی-به-بهبود آلبوم قرار است به تقلید. با وجود مواجهه با بسیاری از پیروزی ها و فجایع پس از سال 2017 Kehlani گرفته است او در تاریک ترین لحظات و تبدیل آنها را در اطراف با ادامه هدیه جهان با موسیقی خود را. نتیجه های طاقت فرسا عمومی فروپاشی و فشارهای مادری کرده است, به وضوح, کار را به نفع او. در پایان این آلبوم را تنظیم خام, احساسی, شعر ثابت کرده است که Kehlani یک نیروی محسوب می شود.

تماس با سلما گومز در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن