آهنگی که تصمیم بی جا و بی جا پزشکیان با روزنامه نگاری

ترکیب می کند ملودی پزشکیان دانش مغز با روزنامه نگاری ملاقات می کنداگر چه او در نزدیکی لس آنجلس بزرگ شد، ملودی

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399
ترکیب می کند
ملودی پزشکیان

دانش مغز با روزنامه نگاری ملاقات می کند
اگر چه او در نزدیکی لس آنجلس بزرگ شد، ملودی پزشکیان هرگز به دانشگاه UCSB زمانی که او تصمیم به ثبت نام در آن جا شده بود. پس از به تازگی فارغ التحصیل شده، او نمی تواند شادتر با "تصمیم بی درنگ، که منجر به رشد علمی و شخصی، دوستان شگفت انگیز، و یک نیش در Nexusروزانه ، که منجر به کارآموزی خود را در مستقل.

تو علوم مغز رو مطالعه کردي آیا این تاثیر روزنامه نگاری شما؟
من همیشه به دنبال انسانی عمیق تر از علم مغز بود, که من با انگلیسی من جزئی در بر داشت. اگر هر چیزی، تحصیل علم مرا با یک آلت قوی برای سازماندهی حقایق فضل کرده است. من نمی گویند که عمده من به طور خاص من برای این سرمایه گذاری آماده, هر چند; من علاقه درونی قوی به روزنامه نگاری داشته اند بدون در نظر گرفتن سابقه تحصیلی من.

اميدواري براي شغلت چيکار کني؟
من قطعا امیدوارم که حرفه نوشتن من گسترش دهد. در واقع، بخش مورد علاقه من از این کارآموزی بوده است قادر به آوردن داستان های مردم را به زندگی از طریق نوشتن. کنجکاوی من برای تلاش های علمی با من باقی می ماند، اما من می دانم که من نوشتن، داستان نویسی، و گزارش را به هر حرفه ای. من خوش شانس Independent هستم که ایندیتیون به من فرصت ی می دهد تا داستان های مردم را روشن کنم و همزمان سبک گزارش گری م را بهبود بخشم.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن