آنچه را هاگوارتز خانه می گوید در مورد عینک آفتابی خود را سبک

فکر کردن به عقب بر بار فوق العاده است که من به عنوان خوانده شده "هری پاتر" من به طور تصادفی در حال تحقق است که

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

فکر کردن به عقب بر بار فوق العاده است که من به عنوان خوانده شده "هری پاتر" من به طور تصادفی در حال تحقق است که عینک آفتابی هرگز ذکر شده است. شاید ساحران و جادوگران نمی نیاز به حفاظت از اشعه ماوراء بنفش زیرا آنها دارای قدرت های جادویی و همه اما این به نظر می رسد عمده طرح سوراخ به من. اگر خورشید پرش کردن دله دزدی در طول یک بازی کوییدیچ ایجاد حساسیت به نور است که به طور تصادفی پرده هری باعث Gryffindors به از دست دادن این بازی ؟ من تنها کسی که فکر می کند هری به نظر می رسد مانند نوع مرد که با افتخار ورزش انتقال لنز?

اگر "هری پاتر" شخصیت های عینک آفتابی خود را در هاگوارتز خانه ها قطعا تاثیر سبک های آنها را انتخاب کنید. در اینجا چیزی است که سبک اعضای هر خانه می پوشند.

Gryffindor: پلاستیک wayfarers

ری-ممنوعیت ممکن است آنچه به ذهن می آید زمانی که فکر این شکل کلاسیک اما اکثر Gryffindors ترجیح می دهند نئون پلاستیکی نارنجی جفت آنها هفت سال پیش در یک کیسه شیرینی خود را از پسر عموی نوار حکم کتاب مقدس. این عینک آفتابی نگاه خوب به معنای واقعی کلمه هیچ کس. آنها در نهایت پس هشدار که هیچ کس نمی تواند بگوید که آیا شما با پوشیدن آنها جالب اینجاست یا نه. تنها Gryffindors هستند به اندازه کافی شجاع به پوشیدن این در و یک در هر پنج Gryffindors می تواند آنها را بکشد. اما Gryffindors هرگز واقعا در مورد مراقبت از چگونه آنها نگاه کنید به هر حال درست است ؟ با عرض پوزش من نمی تواند بشنود شما بیش از J. K. Rowling ذکر هرمیون را پر پشت است ،

Slytherin: هوانورد

وقتی می بینم کسی در هوانوردان, من می دانم که آنها به معنی کسب و کار است. من به ناچار تا پایان اعتماد کسی قدرت بیشتر فقط به خاطر اینکه آنها با پوشیدن این عینک آفتابی. افرادی که پوشیدن هوانورد تمایل به اویختن با دیگر افرادی که پوشیدن هوانوردان و لذت بردن از ذکر چه مقدار از آنها برای آنها پرداخت می شود. Slytherins پوشیدن این سبک چون آنها فکر می کنم این باعث می شود آنها به نظر می رسد بیشتر غالب است. در طول معجون کلاس Slytherins همیشه سعی کنید به دور با استفاده از هوانوردان به عنوان عینک ایمنی.

Ravenclaw: گرد عینک آفتابی

من می دانم, من می دانم, هری, عینک گرد بود و او Gryffindor! اما بشنوید از من. عینک گرد به پرنیان که شما به خوبی آشنا با 17th-century, فرانسوی, سیاسی و نظریه خود را قهوه سیاه و سفید. همه ما می دانیم که تنها افراد پرمدعا به اندازه کافی به طور فعال به دنبال این پرنیان هستند Ravenclaws. آنها را انتخاب کنید به این شکل چون آنها فکر می کنم آن را می سازد آنها را شبیه جان لنون که آنها احترام نه برای موسیقی خود را, اما برای اینکه "یک فکری." مهم نیست که چگونه هوشمندانه آنها فکر می کنم آنها هرگز لباس خود را دور عینک آفتابی داخل. چیزی موجب تحریک یک Ravenclaw بیش از یک فرد که می پوشد عینک آفتابی داخل.

Hufflepuff: به شکل قلب عینک های آفتابی

هیچ چیز تا کنون می تواند اساسی با شما می توانید آن را Hufflepuffs? Hufflepuffs انتخاب این دمدمی شکل به خاطر آن خود را متناسب با شخصیت دمدمی و ... چون دل خیلی ناز آنها نمی تواند مقاومت در برابر! افراد مبتلا به شکل قلب عینک های جهان نشان می دهد آنها در حال نزدیک و دوستانه و فقط کمی دیوانه. Hufflepuffs پوشیدن آنها را با غرور و افتخار.

به وضوح عینک و دقیق ترین راه برای مرتب مردم را به خانه. دفعه بعد که شما بیرون رفتن با دوستان خود نگاهی عینک آفتابی خود را برای تعیین اینکه آیا یا نه آنها واقعا تعلق در خانه های آنها می گویند که آنها انجام می دهند.

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن