متالیکا اجرای زنده در کنکورد درایو در را دوباره تعریف می کند

صنعت موسیقی زنده واقعا در حال رفتن را از طریق آن در حال حاضر. lights onتورها به طور نامحدود به تعویق افتاده ا

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

صنعت موسیقی زنده واقعا در حال رفتن را از طریق آن در حال حاضر. lights onتورها به طور نامحدود به تعویق افتاده اند، مکان ها در حال مبارزه برای روشن نگه داشتن چراغ های خود هستند، اجراهایlivestreamed با تاخیر یا مشکلات فنی مواجه هستند - اما در حال حاضر، متالیکا ایده ای دارد که ممکن است انقلابی در کنسرت ها در مجموع ایجاد کند.

بازی با هم برای اولین بار در تقریبا یک سال، افسانه هاردکور منطقه خلیج ضبط یک کنسرت زنده در سالن های نمایش درایو در سراسر ایالات متحده و کانادا پخش می شود. پخش در کنکورد در غرب باد سولانو درایو در آخر هفته گذشته، گروه اساسا دوباره اختراع چرخ با "Pandemica،" یک شب خود را تنها تور آمریکای شمالی است.

سه روز گریس جمعیت از راه دور اجتماعی را با کثرت بازدیدهای قدیمی از جمله "شورش"، "درد" و "من از همه چیز در مورد شما متنفرم" گرم کرد. تولید به منظور آینه یک اجرای زنده بود، اما در واقعیت، عکس های دوربین بیش از حد نزدیک cropped و سایه های overpowering آن را دشوار برای بینندگان خود را در طرز فکر کنسرت قرار داده است.

در حالی که فریاد می زند از "چگونه ما انجام می دهند خارج وجود دارد؟" و "قرار دادن دست خود را با هم!" تلاش برای کشیدن از فرهنگ کنسرت زندگی می کنند، جلب تشویق جمعیت endearing، خلق و خوی هنوز هم احساس بیش از حد مسخره به واقعا تولید مثل جذابیت یک اجرای زنده است. موسیقی خود ، با این حال ، بکر بود -- خواننده اصلی آواز مت والست پر انرژی و غرش ، پژواک در سراسر پارکینگ از طریق رادیوهای ماشین بی شماری بود.

در پایان مجموعه افتتاحیه، اتومبیل های مردم تشویق به عنوان اگر گروه واقعا می تواند قدردانی خود را بشنود، شاخ honking برای تقویت تازگی از درایو در تنظیم کنسرت. honks به سرعت از تشکر از شما به هیجان خالص به عنوان پیش بینی مجموعه ای در تغییر مکان داد. یک ویدئو معرفی دراماتیک سیاه و سفید ورودی متالیکا را اعلام کرد که نشان می داد خدمه و اعضای گروه قبل از ورود به یک مجموعه مرحله گسترده برای COVID-19 swabbed می شوند.

دوربین برش به طور ناگهانی به یک میدان گسترده باز, به دنبال عجیب و غریب شبیه به مزارع حومه منطقه خلیج شمالی. راه رفتن بر روی پلت فرم، هنوز هم به دنبال فلز هوشمند در ژاکت چرمی و مخالف سیاه و سفید، گروه بالا سقف ماشین با اجرای باز از "Hardwired."

بر خلاف گروه افتتاحیه، بسیاری از عکس های از پیش سفارش شده متالیکا موفق شدند بینندگان را احساس کنند که واقعاً شاهد یک نمایش زنده هستند. رو به بالا در گروه به عنوان اگر تماشای از گودال، شرکت کنندگان کمربند اشعار از پنجره های خود و یا از تنه SUVs midsize.

جیمز هتفیلد خواننده اصلی بین آهنگ ها گفت: «شما نمی توانستید به سر کار ما آیید، بنابراین ما به شما می آییم.» و گروه هوی متال واقعا تمام توقف ها را بیرون کشید تا این تولید ارزش قیمت بلیط را داشته باشد. از آنجا که گروه مجموعه خود را در یک مرحله در فضای باز ضبط کرد، این نمایش زمان بندی شده بود تا کاملاً منعکس کند که کنسرتگوها در زمان واقعی چه چیزی را می بینند: غروب کارشناسانه به موقع باعث شد بینندگان تقریباً فراموش کنند که در حال تماشای یک نمایش از پیش ضبط شده هستند.

مکث موسیقی برای کمی از بانتر، هتفیلد خواندن برخی از نام های خاموش از یک لیست ارزشمند از درایو ins جریان نشان می دهد که شب. لارس اولریش درامر پس از گذشتن در ابتدا از زادگاه گروه، با درخواست ویژه ای لوله کشی کرد. دادن فریاد پر زحمت به "C-Town"، گروه به یاد برخی از علاقه مندترین خاطرات خود را از کنکورد. یکی از اعضای جمعیت بی عاطفه فریاد زد "ریشه های خود را به یاد داشته باشید،" و خانواده ها در سراسر پارکینگ با اذعان محلی انرژی.

"موسیقی ما را از طریق همه چیز کمک می کند -- از جمله این ، درست است؟" هتفیلد قبل از پریدن به "نابخشودنی" گفت. بازی یک دکل گیتار ایستاده شیک، هتفیلد شعبده بازی دو گیتار تا مطمئن شوید که هر توجه داشته باشید پویا تحت پوشش قرار گرفت. در کنار هم ایستاده بود، هتفیلد، گیتاریست کرک همت و بیسیست رابرت تروخیو قدرت و کنترل را طرد کردند.

صدای گروه به مراتب از پالایش پیشی گرفته است: موسیقی متالیکا با تجربه چاشنی شده است. در حالی که نشان می دهد ممکن است برخی از حرکت به سمت پایان از دست داده اند -- نشستن در یک ماشین به سمت بالا از چهار ساعت می تواند عجیب و غریب خسته کننده ، پس از همه -- نشان می دهد دهه ها از شور و شوق به نمایش گذاشته شده است. واضح است که اعضا به طور کامل در این آهنگ ها زندگی کرده اند، شکسته در هر ترانه و thrashing timbre.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن