Miss پرداخت اجاره خود را ، پلیس دیگر ممکن است نشان می دهد تا در درب خود را در نیویورک شهرستان

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 13, 2020نیویورک شهرستان, دفتر دادستان

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه اجرا کرده است سیاست در مورد نحوه رسیدگی به شکایات برای سرقت از اجاره اموال اتهام جنایی در پنسیلوانیا است که منتقدان می گویند اجاره-به-کسب و کار خود استفاده کرده اند به اجرای قانون جمع آوری بدهی های خود را.

دادستان در حال حاضر بررسی موارد و تصمیم گیری که آیا افسران پلیس باید فایل اتهامات عنوان شده علیه. سیاست به اثر رفت در ماه اکتبر 2018 سه ماه پس از یک York Daily Record/یکشنبه اخبار تحقیق بررسی چگونگی قانون اجازه داده است شرکت ها به استفاده از سیستم عدالت کیفری به عنوان یک مالیات دهندگان تامین می شود مجموعه آژانس به جای استخدام وکلا به پرونده پرونده های مدنی.

این تحقیقات کشف موارد که در آن مردم با آمار به اتهام جنایت پس از آنها از دست رفته پرداخت و یا موفق به بازگشت کالا در زمان. برخی از موارد دیگر درگیر افرادی که اجاره ای موارد از جمله لپ تاپ ها و تلویزیون ها و هرگز پرداخت یک درصد قبل از پرش شهر.

مربوط به: او پرداخت های از دست رفته بر روی یک لپ تاپ از اجاره یک مرکز. سپس پلیس واصل به اتهام جنایت.

York County District Attorney دیو یکشنبه گفت که او تا به حال دریافت تماس از دو یا سه روسای پلیس که به او گفت که Dauphin County District Attorney Fran Chardo تا به حال یک سیاست است که در آن دفتر به نمایش این موارد است.

یکشنبه گفت که او مطمئن نیست که آیا روسای پلیس آموخته بود که در مورد سیاست از این روزنامه ها را بررسی و یا در جایی دیگر.

"چیزی که ما فهمیدیم این است که این قانون در اصل در حال استفاده توسط برخی از کسب و کار که در ملک استیجاری تقریبا استفاده مشترک المنافع در راه به عنوان یک سازمان مجموعه" یکشنبه گفت:. "وجود دارد یک خط خوب بین یک مورد که اتحاد مدنی تاثیر آن قراردادی درمان — در مقابل جرم و جنایت است."

قانون کیفری گفت: با اجرای قانون "فوق العاده ای در طول و عرض." ادارات پلیس نیست و نباید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان جمع بدهی یکشنبه گفت:.

اتمام: آنها برای بازداشت شدند و برخی از علف های هرز در بهبهان. خود را mugshots هنوز هم به دنبال آنها را آنلاین.

اجرای قانون در دمای ثبت 75 مورد در سال در شهرستان نیویورک بین 2015 و 2017 که در آن سرب شارژ شد سرقت از اجاره اموال. پس سیاست به اثر رفت در اکتبر. 3, 2018, مقامات واصل شده اند و در مجموع 13 مورد با توجه به داده ها از دا ،

برای چند ماه گذشته معاون اول دادستان منطقه ست Bortner گفت او شده است بررسی شکایت آمده است که در مورد سرقت از ملک استیجاری و تصمیم گیری که آیا اجرای قانون باید فایل اتهامات عنوان شده علیه.

Bortner گفت که او به بررسی عوامل از جمله موارد مورد گرفته شد که آیا مردم تا به حال قبل از کیفری و چگونه بسیاری از پرداخت — اگر هر — آنها ساخته شده در کل.

"ما به طور مداوم به دنبال در چگونه ما صرف زمان ما و منابع و آنچه که ما در حال اولویت," Bortner گفت.

"این یک وضعیت که در آن ما در حال گفت ما اصلا فایل این اتهام," او اضافه شده است. "اما ما می خواهیم برای دیدن روشن به قصد فریبکاری در زمان قرارداد را وارد و یا در برخی از شناسایی نقطه است که فرد متوقف می شود و انجام تعهدات خود تحت قرارداد. و ما نمی خواهیم آن را به به دلیل موارد به سرقت رفته بودند و یا به این دلیل که فرد به نوعی از مشکلات."

بررسی کنید: اگر شما نمی 'ماشه,' شما باید دریافت کنید زندگی در زندان بهبهان.?

منطقه نیویورک منطقه ای رئیس پلیس تیموتی دیمون گفت که این گروه شده است دریافت تماس در مورد سرقت از اجاره اموال.

دیمون گفت که او فکر می کند کسب و کار آموخته اند در مورد سیاست و چگونه آنها باید رسیدگی به این موارد به عنوان یک ماده مدنی. او تشبیه تغییر به بد بررسی اعاده برنامه است که یک انحرافی برنامه برای اولین بار مجرمین است.

گفت: دامون: "این به ما اجازه به نوع تمرکز بر برخی دیگر اولویت است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن