وندی سائنز هود نویفلد برای نامزدی برای هیئت اجاره برکلی

وندی سائنز هود نویفلد در حال دویدن برای هیئت اجاره برکلی برای نمایندگی صاحب خانه ها است. سکوهای سائنز هود نویف

توسط NEWSWORLDS در 11 شهریور 1399

وندی سائنز هود نویفلد در حال دویدن برای هیئت اجاره برکلی برای نمایندگی صاحب خانه ها است.

سکوهای سائنز هود نویفلد شامل هل دادن هیئت تثبیت اجاره برکلی به پاسخگویی و شفافیت بیشتر و همچنین بهبود توسعه هیئت مدیره است. سائنز هود نویفلد همچنین امیدوار است مشارکت های جامعه ای بسازد، چیزی که به اعتقاد او می تواند اثربخشی هیئت اجاره را بیشتر کند.  

سائنز هود نویفلد می گوید: «سیاست خوب از داشتن داده های خوب بیرون می آید و من داده های خوبی نمی بینم.» "بنابراین یکی از اولین چیزهایی که من می خواهم برای فشار ممیزی از هیئت تثبیت اجاره است."

برای بهبود شفافیت، Saenz هود Neufeld نیز می خواهم برای دیدن پایگاه داده ها در مورد اخراج، نرخ بازار در مقابل نرخ رفتن واقعی آپارتمان ها و نرخ اشغال، در میان مجموعه های مربوطه دیگر از اطلاعات است.

بر اساس بیانیه نامزد سائنز هود نویفلد، پیشینه کاری او در دانشگاه های بزرگ غیرانتفاعی او را برای کشش بودجه های محدود «آماده» کرده است. در صورت انتخاب، او همچنین می خواهد مطمئن شود که ساکنان برکلی «بیشترین پول را برای پول شان» دریافت می کنند.

سانز هود نویفلد در مورد مسکن مقرون به صرفه می گوید: «وقتی چنین درصد بزرگی از درآمد یک فرد قرار است اجاره شود، قطعا تاثیر می گذارد که چقدر پول می تواند صرف مراقبت های بهداشتی، مراقبت از کودکان، تغذیه خوب شود.»

سانز هود نویفلد به عنوان صاحب خانه و مستاجر قبلی گفت که می تواند با هر دو گروه همدردی کند و افزود: با رشوه دادن به شکاف بین آنها می توان به سمت گزینه های مسکن قابل دوام کار کرد.

هدف اصلی سائنز هود نویفلد افزایش در دسترس بودن مسکن مقرون به صرفه به طور طبیعی رخ می دهد، از جمله دوبلکسی های طلایی و واحدهای مسکن کمکی است. به گفته سائنز هود نویفلد، این نوع مسکن ها می توانند تحت تأثیر محدودیت های خاصی قرار گیرد که یکی از آن ها را هنگام بازگشت به برکلی تجربه کرده است.

سانز هود نویفلد به عنوان یک بیوه جدید نتوانست دوباره به خانه ای که او و شوهرش صاحب آن بودند نقل مکان کند زیرا نمی توانست هزینه جابه جایی ۱۵٬۰۰۰ دلاری را که ملزم به پرداخت آن زمان به مستاجران اشغال خانه بودند، بپردازد.

سائنز هود نویفلد گفت: «من احساس می کردم مجبور به دویدن هستم چون دیدم که با نگاه کردن به هیئت تثبیت اجاره، هیچ صاحب خانه ای در آن هیئت مدیره وجود نداشت.» "با صاحب خانه در هیئت مدیره، این فرصت وجود دارد که نمایندگی متعادل تر و گفتگوی معنی دار تر در مورد چگونگی مسکن کافی در اینجا وجود ندارد."

تارونیکا کاپور خبرنگار کسب و کار و اقتصاد است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن