شهر برکلی دانشگاه برکلی مقامات برنامه ریزی برای بهبود امنیت عمومی

برکلی شورای شهر در ادامه به بحث در مورد راه هایی برای رسیدگی به امنیت عمومی در میان اخیر جرایم مربوط به اسلحه

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

برکلی شورای شهر در ادامه به بحث در مورد راه هایی برای رسیدگی به امنیت عمومی در میان اخیر جرایم مربوط به اسلحه در شهر برکلی از جمله مرگ UC برکلی دانشجو ست اسمیت.

حوادث خشونت اسلحه همراه با سراسر کشور تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس منجر به گفتگو در مورد تغییر روش حصول اطمینان از ایمنی عمومی هر دو در UC برکلی و شهر برکلی. اگر چه این شهرستان دارای سیاست های متعدد پرداختن به اسلحه و خشونت برخی از دانشگاه برکلی پدر و مادر می گویند بیشتر باید انجام شود.

"هیچ جامعه در امریکا است که سیستم ایمنی بدن به خشونت اسلحه و این آخر هفته گذشته بود به خصوص غم انگیز در سراسر کشور" گفت: شهردار برکلی جسی Arreguín یک ایمیل به در. "یک بار دیگر به ما یادآوری می شود که گام های واقعی باید به آدرس تفنگ خشونت است."

این شهر در حال حاضر اقدامات در محل برای جلوگیری از خشونت اسلحه از جمله 2018 فرمان نیاز به سلاح گرم در خوابگاه های ذخیره شده در قفل ظروف و یا معلول با یک قفل ماشه و همچنین به عنوان یک سیاست تعطیل از تولید کنندگان اسلحه از سال 2013.

شورای شهر نیز به تصویب تفنگ بیع متقابل و هنر صلح برنامه که از طریق آن صاحبان اسلحه پرداخت می شود به نوبه خود سلاح گرم است.

این شهرستان ادامه خواهد با یک بیع متقابل برنامه با توجه به Arreguín.

زیر اسمیت مرگ کریستین کسل کننده یک پدر و مادر از یک دانشگاه برکلی دانشجو نوشت, نامه به صدر اعظم کارول مسیح و Arreguín نشان می دهد اقدام به نشانی ایمنی عمومی. کسل کننده نیز گفت: دانشگاه باید بازی یک نقش بزرگتر در حصول اطمینان از ایمنی دانش آموز.

"اکثر کال دانش آموزان زنده در خارج از دانشگاه تا شهر برکلی است که دانش آموزان در خانه و محل اقامت" کسل کننده گفت: در یک ایمیل. "همکاری های بیشتر مورد نیاز است بين دانشگاه و شهر برکلی به شروع به پیدا کردن راه حل است."

در یک campuswide ایمیل فرستاده ژوئن 18, مسیح گفت که او از تلاشهایی به "reimagine جایگزین سیستم های امنیت جامعه."

مسیح نیز خطاب اقدامات است که دانشگاه را در تلاش برای بهبود امنیت عمومی از جمله ارزیابی UCPD ابزار و تجهیزات در پاسخ به تماس های از demilitarization و همچنین به عنوان مجدد خاصی مسئولیت اداره پلیس.

شورای شهر تصویب $9.045 میلیون کاهش در برکلی اداره پلیس مالی در سال 2021 بودجه 30 ژوئن و آن را اختصاص داده و بخشی از این پول برای بهبود امنیت عمومی.

به عنوان شورای شهر در نظر راه "دوباره تصور" امنیت عمومی این برنامه به حفظ توانایی برای پاسخ به و جلوگیری از جرم و جنایت خشونت آمیز با توجه به Arreguín.

"ما می خواهیم به تغییر اولویت بندی منابع از تماس های مربوط به خشونت موارد مانند مسائل مربوط به سلامت روان و کد اجرای" Arreguín گفت: در ایمیل. "این به ما اجازه خواهد داد برای سرمایه گذاری منابع به جامعه از جمله برنامه های جوانان و پشتیبانی از زیر در خدمت جوامع است که می تواند منجر به کاهش بیشتر در تفنگ خشونت است."

تماس با اما Rooholfada در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن