منتکیتو آب منطقه نشانه برای 50 سال عرضه از سانتا باربارا

در یک تاریخی حرکت منتکیتو آب منطقه مدیره به اتفاق آرا رای دادند در روز پنج شنبه به "خشکسالی-اثبات" ثروتمند محا

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

در یک تاریخی حرکت منتکیتو آب منطقه مدیره به اتفاق آرا رای دادند در روز پنج شنبه به "خشکسالی-اثبات" ثروتمند محاصره با وارد کردن یک منبع بزرگ از سانتا باربارا آب در هر سال برای 50 سال آینده, باران یا باران. اولیه سالانه هزینه خواهد شد $4.6 میلیون نفر است.

رای می آید بر روی پاشنه از خشکسالی شدید سال 2012 تا سال 2018 که در منتکیتو یک جامعه از یک هکتار مقدار زیادی بزرگ املاک و هتل های لوکس و گلف رو جریمه سنگین برای بیش از آبیاری. Montecitans کاهش مصرف آب به میزان 50 درصد است; اما بین 5 و 10 درصد از صاحبان اموال از جمله San Ysidro در مرتع پرورش احشام و نگهداری تصمیم به پرداخت جریمه به جای.

"این عرضه را فراهم می کند جامعه ما با یقین" رئیس جمهور هیئت مدیره فلوید فتیله گفت: در روز پنج شنبه. "امیدوارم این اجازه خواهد داد که این مجازات به یک چیزی از گذشته.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"همه تبریک می گویم!" فتیله گفت: به عنوان "مجازی" جلسه به پایان رسید. حدود 50 نفر در حضور آنلاین و یا بر روی تلفن.

Darlene Bierig سابق هیئت مدیره رئیس جمهور که خدمت در طول خشکسالی گفت: هیئت مدیره "من واقعا تحسین می کنم آنچه شما انجام می دهند. من می تواند گواهی دادن به این واقعیت است که در یک ایالت خشکسالی تقریبا غیر ممکن است برای خرید آب بنابراین داشتن یک محلی عرضه فوق العاده معنی دار است. این منطقه تا به حال هیچ نسخه پشتیبان تهیه تا به حال هیچ لوازم."

دوشنبه رای بر "تامین آب توافق" با سانتا باربارا جاه طلبانه ترین در جامعه از سال 1991 زمانی که بر روی پاشنه از شش سال خشکسالی Montecitans رای را به دولت قنات آب به دریاچه Cachuma.

پنج کنونی آب اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند در سال 2016 یا 2018 در میان رای دهندگان واکنش به سهمیه بندی در یک حتی بدتر از خشکسالی است. به عنوان نامزد آنها زد ستیز بدون نگه می دارد-منع کمپین حمایت بیش از 100.000 دلار در کمک های مالی از جمله سهم زیادی از اعضای Birnam چوب و دره باشگاه گلف در شرق دره جاده ها است.

کیر Shaikewitz 12-سال هیئت مدیره کهنه بود که رای دادند در سال 2018 گفت: مقابله با سانتا باربارا خواهد کراوات ratepayers به گران قیمت وارداتی عرضه حتی در سال است.

"هیچ یک از آن را حس می کند آنچه را که آنها در حال انجام," او گفت: پس از جلسه روز پنجشنبه.

"این واقعا هر حس به صرف پنج برابر بیشتر از آنچه که لازم است."

در تاریخ 30 ژوئن در این شهر است که انتظار می رود برای شروع خود را در روند تصویب توافقنامه با منتکیتو. معامله شش سال در ساخت خواهد به نوبه خود تبدیل به شهر 72 میلیون دلار اسکله کارخانه نمک زدایی به یک منطقه سرمایه گذاری با منتکیتو چیدن 33 میلیون دلار یا 46 درصد از هزینه به علاوه علاقه و به اشتراک گذاری از عملیات و تعمیر و نگهداری هزینه ها از طریق 2072.

در بازگشت به شهر را تضمین عرضه 1,430 هکتار-از نوشیدن آب از طریق 2072 به منطقه 11,400 مشتریان — عمدتا Montecitans بلکه ساکنان Summerland و تورو دره عمیق و باریک. که 46 درصد از آب شیرین کن زمان عرضه و آب به اندازه کافی برای دیدار با نزدیک به 40 درصد از منطقه فعلی به تقاضای مشتری. گیاه فراهم می کند و مازاد موجود برای منطقه, اما این شهر خواهد بود قادر به ارسال آب از هر منبع به آن همسایه درب بعدی.

منطقه ratepayers را مدیون 4.6 میلیون دلار برای اولین بار از 17 سال پس از 2.3 میلیون دالر برای 33 سال پس از هزینه های سرمایه پرداخت شده است. این شهرستان که حفظ مالکیت گیاه و آب شروع به جریان به رفسنجان در ژانویه 1 2022.

نرخ و منتقدان

عکس: حسن نیت ارائه میدهدجیمسون دریاچه کوچک مخزن متعلق به منتکیتو آب منطقه در Santa Ynez رودخانه ریخته بیش از Juncal سد در ماه آوریل است. دریاچه 98 درصد کامل; در طول خشکسالی های اخیر این افت به undrinkable "مرده است."

در حال حاضر وجود دارد هیچ کمبود آب در منتکیتو: پس از دو سال مناسب بارندگی منطقه خیط و پیت کردن با آب از دریاچه Cachuma مخزن است که در خدمت سواحل جنوبی و Jameson, دریاچه, منطقه متعلق به مخزن نهفته است که بالادست از Cachuma در headwaters of the Santa Ynez رودخانه.

اما به پرداخت هزینه برای تامین آب از سانتا باربارا ، منتکیتو آب مدیره آغاز خواهد شد افزایش نرخ در روز جمعه. هیئت مدیره رای دادند 5-0 در جلسه روز پنجشنبه به تصویب پنج سال برنامه افزایش نرخ و افزایش آب متر خدمات اتهامات عنوان شده علیه. نرخ جدید و اتهامات را به طور کامل منعکس شده در ratepayers' اوت 1 قبوض آب.

نرخ برنامه طراحی شده است برای تولید 2.8 درصد افزایش سالانه, درآمد, مطالعه برای منطقه نشان می دهد. سال مالی 2024-25 سالانه منطقه درآمد خواهد شد در مجموع 24 میلیون دلار افزایش 20 درصد بیش از 20 میلیون دلار برای سال مالی جاری پایان ژوئن 30.

آب کم کاربران خود را به نرخ پایین برای 12 ماه اول; آب بالاتر کاربران خواهد پرداخت نرخ بالاتر است. کمبود آب اضطراری اضافه که در این منطقه تحمیل شده به عنوان "موقت" اندازه گیری طول خشکسالی را دیگر نمی خواهد به نظر می رسد در ratepayers' صورتحساب به عنوان یک هزینه جداگانه ای آن را هرگز برداشته شده و خورده به نرخ جدید ساختار. Montecitans با استفاده از 40 درصد آب کمتر از آنها قبل از خشکسالی اما که باعث کاهش درآمد بیش از حد در حالی که هزینه های ثابت باقی مانده بالا منطقه خبر داد.

منطقه در حال حاضر پرداخت 5 میلیون دلار سالانه برای سهم خود را از دولت قنات آب است. حدود 1.8 میلیون دلار از این بدهی پرداخت خواهد شد در سال 2022 جبران برخی از هزینه های تامین از سانتا باربارا boardmembers می گویند. دیگر جبران آنها می گویند می آیند از طریق صرفه جویی در درمان و تحویل امور آب است که این منطقه را تعویض برای سانتا باربارا آب.

"ما صرف مقدار زیادی از تلاش های, تلاش برای مطمئن شوید که ما باید به حداقل برسد صرف در دیگر مناطق" مدیر کن کوتس گفت: در روز پنج شنبه. "ما نه فقط ستون بر روی مشتریان پر هزینه است. ما شده اند بسیار حساس به کاربران کوچک به مطمئن شوید که آنها نه جریمه توسط WSA و در محل قرار داده و یک ساختار را تشویق می کند که حفاظت از محیط زیست. این است که یک معامله کامل است, اما آن را به عنوان نزدیک به عنوان ما می تواند رسیدن به رضایت تمام اهداف ما."

در روز پنج شنبه هیئت مدیره شمارش 15 نوشته شده رای اعتراض رای از ناحیه مشتریان — به خوبی از اکثریت مورد نیاز برای ممانعت از پیشنهاد افزایش می دهد.

Shaikewitz خواست هیئت مدیره به قرار دادن توافق با سانتا باربارا در انتظار تجدید نظر یک پیشنهاد بود که متوقف شده توسط Goleta آب منطقه طرح دعوی در دادگاه در سال 2015: واردات آب به رفسنجان از "gusher" چاه از سنگ لغزنده در مرتع پرورش احشام در Goleta کوهپایه. احزاب هنوز در دادگاه برای تعیین مقدار آب اضافی در دسترس است فراتر از آنچه می رود به سمت شارژ از Goleta زیرزمینی حوضه.

تام Bollay رئیس Montecito بهداشتی منطقه مدیره, ذکر روز پنج شنبه که بازیافت آب جایگزین شده بود از جمله در هیئت مدیره بررسی گزینه های تامین. بهداشتی منطقه انتظار شروع به ارائه غیر شرب بازیافت آب برای آبیاری به سانتا باربارا گورستان در سال آینده.

هیئت منتقدان از جمله Kira ردموند مدیر اجرایی سانتا باربارا Channelkeeper, غیر انتفاعی, گروه زیست محیطی باید گفت که شرب بازیافت آب — فن آوری هنوز در دسترس نیست — خواهد بود ارزان تر و کمتر انرژی آینده عرضه بیش از desalinated آب.

در روز پنج شنبه ردموند گفت: این شهر کارخانه نمک زدایی قرار بود یک منبع موقت برای شرایط اضطراری تنها. حداقل او گفت: هیئت مدیره باید انجام بررسی های زیست محیطی از اثرات گسترش زندگی از گیاه قبل از اینکه آب شروع به جریان به رفسنجان.

"توسط حفاری 50 سال توافق خواهد شد که رانندگی در این شهرستان به کار خود desal' گیاه شما به طور موثر تغییر گیاه" ردموند گفت. "این است که راه را خوب آب تصمیم گیری سیاست باید ساخته شود."

اما پس از شش ماه از مذاکرات با سانتا باربارا هیئت مدیره بود نه در مورد ضربه "مکث" در حال حاضر. مدیران گفت که لغزنده سنگ آب شد هنوز در دسترس نیست; که غیر شرب بازیافت آب را ملاقات تنها 10 درصد از تقاضای مشتری است و در شهرستان خود بررسی های زیست محیطی از کارخانه نمک زدایی در حال تحت پوشش اثرات آینده منطقه ای مشارکت.

"ما شارژ شده است را به منتکیتو آب به عنوان قابل اعتماد به عنوان ما می تواند احتمالا" مدیر Tobe گاوآهن گفت و اشاره کرد که پس از او و فتیله آمد در هیئت مدیره در سال 2016 منطقه خریداری شده به یک آب "بانک" در شهرستان کرن که در آن می تواند ذخیره مازاد آب زیرزمینی.

"ما انجام داده ایم بازیافت تحقیقات و به دنبال در چگونه به انجام این کار به طور موثر" دب اکبر گفت. "این فقط یک مرحله است. 'Desal' یک منبع قابل اعتماد از آب در این طرف کوه. زیبا و قیمت مناسب ما در حال رفتن به یک راه طولانی به سوی خشکسالی تصحیح منتکیتو."


ملیندا می سوزد داوطلبان به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در سانتا باربارا به عنوان یک خدمت به جامعه است. او ارائه می دهد اخبار و گزارش های متعدد به نشریات محلی در همان زمان به صورت رایگان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب