'بیش از فقط یک محل کار': انتشارات دانشگاه کتاب به بعد از 46 سال

محبوب کتابفروشی متخصص در متون از دانشگاه پرس و انتشارات دانشگاه کتاب در Bancroft راه این است که از بسته شدن در

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

محبوب کتابفروشی متخصص در متون از دانشگاه پرس و انتشارات دانشگاه کتاب در Bancroft راه این است که از بسته شدن درهای خود را پس از 46 سال.

در علاوه بر این به دانشگاهی عنوان کتاب انتشارات دانشگاه انجام شده "کیفیت داستان و خلاق غیرداستانی" با توجه به وب سایت خود را. موسس و صاحب ویلیام McClung قبلا گفت: روزانه کالیفرنیا او پیش بینی این فروشگاه به عنوان یک محل برای مردم را به ارتباط برقرار کردن هر دو به لحاظ اجتماعی و فکری است.

پس از شروع پناهگاه در محل سفارش انتشارات دانشگاه کتاب شده است عامل به عنوان یک فروشگاه آنلاین با کتاب توصیه های مرتب شده بر اساس موضوعات از قبیل: "به یاد آوردن" "تجربی اکتشافات" و "مربوط به هر یک از دیگر -- و یا نه."

وقتی که خواسته خاطرات خود را از کتابفروشی مشتریان قدیمی به یاد می آورد ثروت خود را از نویسنده وقایع و کتاب باشگاه و گفت: آن محل دعوت به مرور و بحث در مورد کتاب.

"من شروع به رفتن به طور منظم زمانی که آنها تا به حال جلسات گروه مورد مارسل پروست 'یاد چیزهای گذشته را حدود نه سال پیش و ما تا به حال جلسات هر دو هفته" گفت: مشتری کن Knabb. "این واقعا طولانی و چندین جلد و ما چهار سال در زمان انجام آن است."

Knabb رفت و خود را برای رهبری خود باشگاه کتاب محور در یک سری از رمان کلاسیک مانند "دن کیشوت" و "Madame Bovary" در انتشارات دانشگاه کتاب.

او گفت: McClung در جلسات خود را اغلب سفارش غذا از موسیقی ارائه کافه درب بعدی.

"اتاق برگشت (از کتابفروشی) فقط یک مکان فوق العاده برای دیدار با" Knabb گفت. "وجود دارد بسیاری از مردم که نشان می دهد تا پس از من ملاقات ده ها تن از دوستان جدید که در راه است که من هنوز هم با دوستان."

جین هو, یک دانشگاه انگلیسی دانشکده به یاد می آورد یک حس اجتماعی و احترام. او افزود که حتی اگر کتابفروشی نبود باز و در عین حال مشتریان اجازه داده شد به راه رفتن در یادآوری او را از یک کتابخانه.

هو گفت: انتشارات دانشگاه کتاب احساس فرمت فارسی با اعضای هیات علمی اغلب میزبانی کتاب خود را راه اندازی وجود دارد. او گفت: کتابفروشی بود به خصوص قابل اعتماد در تهیه کتاب های نوشته شده توسط اساتید دانشگاه و کسانی که مورد نیاز برای دانشگاه برکلی دوره.

کتابفروشی بود "هوشمند و قابل دسترس در یک بار" با توجه به پردیس انگلیسی دانشجوی کارشناسی ارشد Ryan سرسپرده.

"به نظر می رسید بی تکلف در هر دو جهت بی علاقه یا در snootiness یا یک عملکرد به اصطلاح relatability," سرسپرده گفت: در یک ایمیل.

با توجه به فروشگاه co-مدیر ثريا Carr, افزایش اجاره بها و حقوق و دستمزد و هزینه های ساخته شده به فروشگاه در عملیات ناپایدار.

دیگر چالش های کسب و کار شامل تغییرات در انتظارات مصرف کننده رانده شده توسط خرده فروشان آنلاین مانند آمازون و علمی ناشران افزایش قیمت کتاب در پاسخ به مالی خود را تنش Carr اضافه شده است.

"ما را از دست ندهید احاطه شده است این کتاب های فوق العاده ما را از دست ما مشتریان وفادار برخی از آنها شده است با ما از فروشگاه شروع شد و ما را از دست یکدیگر" Carr گفت: در یک ایمیل. "بیش از فقط یک محل این کتابفروشی بوده است بخش بزرگی از زندگی ما است."

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب