برنامه جدید خواهد شد پنسیلوانیا می دانم اگر آنها به COVID -19

قرار گرفته اند سام رولند یورکدیلی رکورد منتشر شده 12:19 EDT یدلایمخیرات اوت 18, 2020یک برنامه تلفن هوشمند که ک

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399
قرار گرفته اند

یک برنامه تلفن هوشمند که کاربران را به قرار گرفتن در معرض کوروناویروس هشدار می دهد، ماه آینده برای استفاده عمومی در پنسیلوانیا منتشر خواهد شد، و کارشناسان گفتند که می تواند به ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از گسترش ویروس تبدیل شود.

برنامه ای که COVID Alert PA نامیده می شود، برای برقراری ارتباط محرمانه با دیگر کاربران برنامه برای ردیابی مخاطبینی که ۱۵ دقیقه در فاصله ۶ فوتی یکدیگر به سر می برد، طراحی شده است که طول قرار گرفتن در معرض سلامت عمومی مقامات در ردیابی تماس استفاده می کنند.

دولت دارای یک قرارداد 1.9 میلیون دلاری، با استفاده از دلار کمک هزینه فدرال، برای استقرار و حفظ برنامه با توسعه دهنده نرم افزار NearForm Ltd، شرکت ایرلند ی مستقر است.

برنامه همراه با وزارت بهداشت پنسیلوانیا توسعه یافته است، اما وزیر بهداشت راشل لوین در یک کنفرانس خبری سه شنبه گفت که برنامه خواهد شد DOH تماس های موجود تلاش ردیابی جایگزین نیست، که کمک به نقطه اوج که در آن COVID-19 موارد ممکن است از سرچشمه و اطلاع رسانی افرادی که احتمالا ممکن است در معرض.

بیشتر: دولت گرگ بازدید از یورک ، بحث $ 96M در کمک های مالی کسب و کار کوچک ، کمک هزینه های COVID - امداد

بیشتر: کودکان نیاز به پوشیدن ماسک در مدارس پنسیلوانیا. اين چيزيه که والدين بايد بدونن

برنامه چگونه کار خواهد کرد؟

Levine به طور مداوم تاکید کرد که حریم خصوصی کاربر اولویت اصلی در هنگام توسعه برنامه است. برنامه از تکنولوژی اپل و گوگل برای اندازه گیری زمان و فاصله نزدیک دستگاه دیگری در محدوده بلوتوث شما استفاده می کند، اما افراد را شناسایی نمی کند و مکان ها را ردیابی نمی کند.

در عوض، این اجازه را به کاربران می دهد تا در صورتی که در معرض کسی قرار گرفته اند که تست مثبت COVID-19 همراه با اطلاعات مربوط به قرنطینه و آزمایش، اعلان دریافت کنند.

Levine گفت که برنامه می تواند به ویژه مفید در محیط های شلوغ است زیرا آن را خواهد شد کسانی که در تماس نزدیک با یک فرد آلوده شناسایی, حتی کسانی که ناشناخته به بیمار.

لوین گفت: «گاهی اوقات بازگو کردن هر قدم در روز تان دشوار است و شاید بیش از ۱۵ دقیقه با چه کسی در تماس نزدیک به سر می بردید» "شما می توانید بدونید که اگر یک نسبی مثبت آزمایش شده است، اما ممکن است در مورد کسی که در یک خط طولانی با شما در داروخانه بود نمی دانم."

اگر به اندازه کافی مردم دانلود برنامه، آن را می تواند تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای کنترل گسترش COVID-19، لوین گفت.

در این گزارش، گزارش همکاری می کرد.

همچنین مورد علاقه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن