پشتیبانی جدید در دسترس برای قربانیان خشونت خانگی در میان همه گیر

دولت جدید طرح های از جمله بودجه اضافی و مشارکت بیشتر را ارائه می دهد حمایت از قربانیان خشونت خانگی در طول COVI

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

دولت جدید طرح های از جمله بودجه اضافی و مشارکت بیشتر را ارائه می دهد حمایت از قربانیان خشونت خانگی در طول COVID-19 همه گیر در کالیفرنیا است.

برنامه جدید اعلام شد دولت رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و همسرش Siebel Newsom جمعه و شامل تخصیص 5.3 میلیون دلار در بودجه و علاوه بر 3 میلیون دلار در بخش خصوصی بودجه. این برنامه همراه با یک فرمان اجرایی گاوین Newsom صادر مارس 19 که برطرف بار مالی بر خشونت مراکز.

"ما باید همچنان به نگاه کردن اثرات COVID-19 از طریق جنسیتی لنز از جمله غم انگیز افزایش خشونت حوادث پس از بحران آغاز شد" گفت: Siebel Newsom در آزادی مطبوعات. "ما باید همچنان به انجام بیشتر برای پایان دادن به خشونت علیه زنان و خشونت خانگی به طور گسترده تر."

با توجه به آزادی مطبوعات, بحران خطوط تماس ویژه زنان پناهگاه و ماموران امنیت عمومی در سراسر کشور در حال گزارش نرخ بالاتر از خشونت پس از اقامت در خانه دستور صادر شد و کالیفرنیا است که در بالای صدک از COVID-19 درخواست های مربوط به ملی خشونت خانگی با خط تلفن در آمریکا

به عنوان بخشی از ابتکار عمل را به ارائه پشتیبانی بیشتر برای کسانی که در شرایط خشونت خانگی کالیفرنیا دفتر خدمات اضطراری است که قادر می سازد یک "text-to-911" قابلیت اجازه می دهد حدود 75 ٪ از دولت قادر به به طور فعال ارسال متن به 911. توانایی 911 dispatchers به متن بازگشت نیز در حال حاضر در حال توسعه در همه کالیفرنیا امنیت عمومی پاسخ به امتیاز.

"متن 911 یک ابزار حیاتی است که کمک خواهد کرد که نگه داشتن همه در کالیفرنیا را ایمن از جمله قربانیان خشونت خانگی" گفت: Gavin Newsom در آزادی مطبوعات. "این طرح و بودجه اضافی ارائه خواهد شد مورد نیاز پشتیبانی برای کسانی که خانه نیست محل امن آنها باید باشد."

کالیفرنیا نیز توسعه همکاری با سازمان های غیر انتفاعی و شرکت های بزرگ از جمله Airbnb و بارگذاری به ارائه خوابگاه رایگان و حمل و نقل به قربانیان خشونت خانگی است.

هر کسی که تجربه خشونت خانگی را تشویق به تماس با دولت 24 ساعته در 800-799-7233 یا ملی تدریس خصوصی در 800-799 امن.

بررسی برای به روز رسانی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن