برکلی Northside سفر در تلاش برای شناور ماندن در میان COVID-19 ممنوعیت سفر

پس از 40 سال خدمت برکلی جامعه برکلی Northside سفر چالش ها و آینده نامشخص میان COVID-19 بیماری همه گیر. برکلی N

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

پس از 40 سال خدمت برکلی جامعه برکلی Northside سفر چالش ها و آینده نامشخص میان COVID-19 بیماری همه گیر.

برکلی Northside سفر تاسیس شد و در سال 1980 هنگامی که وجود دارد 33 آژانس های مسافرتی در برکلی است. در حال حاضر آن است که یکی از تنها دو نفر باقی مانده فیزیکی آژانس های مسافرتی در این شهرستان است. آژانس قادر به زنده ماندن در یک سرعت در حال تغییر بازار برای آژانس های مسافرتی و همچنین رکود اقتصادی گفت: Terry ریگان برکلی Northside سفر صاحب اما ممنوعیت سفر با توجه به COVID-19 همه گیر باعث شده آژانس به نزدیک برای اولین بار.

برکلی Northside سفر همچنان به کمک به مشتریان با سوالات و سفر لغو ریگان اضافه شده و این سازمان امیدوار به بازگشت به کسب و کار به عنوان به زودی به عنوان سفر مجاز است دوباره.

"ما اب و هوای بسیاری از تغییرات و طوفان" ریگان گفت. "اما چه چیزی اتفاق می افتد در حال حاضر متفاوت است و بسیار دشوار است."

آژانس مسافرتی همچنان به پرداخت کارکنان خود را به 25 درصد از سابق خود حقوق که اجازه می دهد تا آنها را برای درخواست مزایای بیکاری با توجه به ریگان. برکلی Northside سفر نیز برای اعمال حکومت که ریگان به عنوان یک "فرایند دشوار" از آنجا که این قوانین در حال تغییر نگه دارید به عنوان همه گیر همچنان ادامه دارد.

با توجه به داود چوپان مدیر برکلی Northside سفر دستورالعمل از سفر از تامین کنندگان نیز تغییر غیرقابل پیش بینی و آن را غیر ممکن برای آژانس برای پیش بینی زمانی که آن را ممکن است قادر به بازگشت به کار به عنوان معمول است.

"تنها یقین در همه این است که هیچ اطمینان وجود دارد" چوپان گفت.

حتی اگر سفر می شود قابل دوام دوباره چوپان گفت: با توجه به بالا بودن سطح COVID-19 نفر در ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای خارجی باقی می ماند ممکن است تمایلی به اجازه می دهد آمریکایی ها برای سفر به آینده است.

اگر چه COVID-19 همه گیر به شمار چالش های عمده ای برای آژانس های مسافرتی ریگان گفت: او احساس می کند اعتماد به نفس است که برکلی Northside سفر قادر خواهد بود برای زنده ماندن این بیماری همه گیر.

با توجه به ریگان, اگر چه بسیاری از مردم به نوبه خود به اینترنت و نه از آژانس های مسافرتی برای برنامه ریزی سفر, آژانس های مسافرتی باید در زندگی واقعی تجربه و دانش گسترده ای که اجازه می دهد آنها را برای کمک به مشتریان در راه اینترنت نمی تواند.

برای مثال ریگان گفت: برکلی Northside سفر قادر به اطمینان حاصل شود که مشتریان که دیگر نمی تواند خود را برنامه ریزی شده پرواز قادر به دریافت کامل بازپرداخت خود را برای بلیط های هواپیمایی.

اگر دارندگان بلیط حال لغو بلیط های خود آنها را تنها با دریافت کوپن. برکلی Northside سفر, اما, توصیه مشتریان به صبر کنید تا زمانی که شرکت های هواپیمایی لغو پروازهای خود را در آن نقطه آژانس قادر به بازگشت پول بلیط به مشتریان با 90% میزان موفقیت, چوپان گفت.

"سفر به طور مداوم در حال تغییر" ریگان گفت. "آنها تغییر قوانین و این کار ما برای پیگیری این قوانین است."

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب