Nico جوان و بزرگترین فصل است که هرگز

برجسته دبیرستان دونده تمایل به تقدیر را برای خود صاف گام و آشکار سهولت که با آنها جلو و دور از یک بسته در وسط

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

برجسته دبیرستان دونده تمایل به تقدیر را برای خود صاف گام و آشکار سهولت که با آنها جلو و دور از یک بسته در وسط یک مسابقه. "این شعر در حال حرکت!" a starry-eyed تماشاگر ممکن است روی تعجب فریاد زدن در حالی که تماشای یکی از این افراد است.

اما نه نیکو جوان سبک.

اگر دیگر سابق دبیرستان phenoms مانند اعطای فیشر و نی قهوه ای شد تجسم euphonic سیالات-جریان کلمات در یک صفحه جوان است نامه ای عصبانی است که با هدف به تلفات دریافت کننده آن است.

از ادا و اصول او معمولا با پوشیدن آن زمان او می رسد 1-مایل علامت از 3 مایل نژاد خالص تماشاچیان را فرض کنیم که او را وحشت زده و عصبی بچه که رفت بیش از حد سریع است و او به زودی اجرا از گاز است.

حرکت اسلحه خود را منحصر به فرد است و فورا قابل تشخیص است. جوان, پمپ, با عصبانیت رانندگی خود را به جلو با آنچه به نظر می رسد ترد jabs به معنای شکستن دنده های نامرئی بوکس حریف.

دونده حرفه ای این روزها اغلب تکبر برای اجرای تاکتیکی به عنوان مخالف به هل دادن یکدیگر برای رسیدن به بهترینها شخصی. برعکس جوان پرتاب چکش را بر مخالفان به عنوان به زودی به عنوان شروع تفنگ می رود.

The Northern Arizona University متعهد را اش نشان و بازو-پمپاژ در زمان او را به پوچ ارتفاعات در طول سال 2019 cross-country فصل است.

جوان زد 3 مایل در 13 دقیقه و 39 ثانیه در وودبریج صلیب کشور, کلاسیک, سریع ترین زمان برای یک آمریکایی معلم مدرسه ابتدایی بالا. او موفق به کسب عنوان فردی در کالیفرنیا دولت نهایی و پس از آن به دست آورده تاج در نایک متقابل اتباع مسلما در این کشور معتبر ترین دیدار برای دانش آموزان.

جوان ارشد سال در Newbury Park High School, اما, آمد, به ترین anticlimactic نتیجه قابل تصور است.

او ابتدا به, هوای آزاد, آهنگ های نجومی برای سنین اما این بیماری همه گیر از خط خارج تلاش خود را برای بازنویسی کتاب رکورد قبل از آن حتی می تواند آغاز خواهد شد.

تا به حال در این فصل قرار گرفته و آن را قابل تصور است که جوان را تبدیل به 12th آمریکا بالا معلم مدرسه ابتدایی به اجرای یک مایل را در کمتر از چهار دقیقه است. در حالی که خود را آزاد بهترین شخصی در حال حاضر نشسته در 4:08 جوان تا به حال یک تمرین در ماه فوریه که نشان داد که او در زیر چهار شکل است.

برای, تمرین, جوان, فرار یک مایل و نیم مایل در هر دو بار. برای اولین بار مایل و نیم مایل او رفت 4:10 و 2:07 شد. جوان به دنبال آن هیبت الهام بخش اول مجموعه ای با 4:16 و 2:06 در دوم.

اگر وجود دارد یک رکورد خاص که در درون جوان را در رسیدن به آن بود که از 2 مایل.

سریعترین ملی زمان برای یک معلم مدرسه ابتدایی بالا بیش از این فاصله در حال حاضر نشسته در 8:29. زمانی که جوان زد 13:39 در وودبریج دعوتی در طول cross-country فصل او رسیده 2-مایل علامت در 9:05 سپس اقدام به اجرای یکی دیگر مایل در 4:34.

او همچنین کاهش یافته است 8:40 در از 3200 متر طول 2019, هوای آزاد, آهنگ های نجومی که ترجمه به 8:43 2-mile زمان.

واضح است که 2 مایل ضبط شد جوان را برای شکستن.

جوان در واقع تا به حال فرصت را به کمتر از 5000 متر رکورد آمریکایی آموزان بالا در تلاش این ماه ژوئن گذشته و زمان خود را از 13:50 قرار داده و او چهارم در تمام زمان فهرست. یکی فقط می توانید تصور کنید که چقدر سریع تر جوان رفته اند تا به حال شده است وجود دارد یک زمینه دونده در اطراف او و جمعیت به تشویق او ،

اگر چه او ارشد آزاد فصل لغو شد جوان قادر به انتقام ویران کردن در مسیر جهانی و اچ نام خود را در کتاب رکورد در طول سال 2020 داخلی پیگیری شود. The phenom ثبت زمان 7:56 بیش از 3000 متر فاصله سه ثانیه سریع تر از همیشه اجرا شده است توسط یک معلم مدرسه ابتدایی بالا در ایالات متحده است.

با تمام این حال گفت: این مهم است که به نگه داشتن چیزهای در چشم انداز است.

بدیهی است پیش از موعد پایان بالا جوان مدرسه حرفه ای است و نه بدترین فاجعه ای که coronavirus آورده — آن نیمه facetiously که من حتی استفاده از کلمه "تراژدی" که در آخرین بند.

اما, آن را محتمل است که جوان را به ارمغان آورد بالا و عملکرد مدرسه به ارتفاعات بی سابقه ای به حال او شده است قادر به مسابقه در بهار گذشته و آن را مایه تاسف است که ما هرگز نمی دانید چقدر او قادر به بالا بردن نوار.

جوان ادامه خواهد داد و خود دانشگاهیان و دو و میدانی در دانشگاه آریزونای شمالی. پس از بازتعریف آنچه ممکن است برای دبیرستان دوندگان او نگاه کنید به بالا بردن نوار در سطح بعدی زمانی که ورزش رزومه.

اتان Moutes پوشش زنان آب چوگان. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن