حرکت نینجا در بخش 8

با وجود غارت Fredericks' تشویق محلی برای صاحبخانه به قبول بخش 8 مستاجران, حقیقت این است که تعداد بسیار کمی از

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

با وجود غارت Fredericks' تشویق محلی برای صاحبخانه به قبول بخش 8 مستاجران, حقیقت این است که تعداد بسیار کمی از صاحبخانه حاضر به آنها یک فرصت است.

من نگه داشتن یک بخش 8 مسکن کوپن هستم و در حال حاضر به دنبال یک خوابه واحد. من در حال رشد هستم خسته از درهای بسته در چهره من به عنوان من در جستجو برای یک مالک یا شرکت مدیریت املاک که خواسته من را قبول کنید ، من تبدیل شده است به طوری که اغلب که من دیگر حتی دیدن واحد — من پرش مستقیم به تعقیب و گریز — آنچه که سیاست خود را با توجه به در نظر گرفتن بخش 8 متقاضیان? این واقعا یک سوال ترفند زیرا من می دانم آنچه را که پاسخ دقیق باید باشد و من چک کردن برای دیدن اگر آنها می دانند.

برای اولین بار وجود دارد یک سکوت ناراحت کننده. برخی فقط می گویند "ما نمی گرفتن بخش 8 مستاجران." دیگران بیشتر در مورد جدید مسکن مقررات را در تاریخ 1 ژانویه سال 2020 و آنها می دانند که آنها نمی توانند در برابر تبعیض بخش 8 مستاجران. سپس آنها را یک نفس و به من بگویید که عجله "نیز بخش 8 مستاجران, اما شما نیاز به یک درآمد که سه برابر اجاره."

"سه برابر اجاره" یک راه گریز است که شرکت های مدیریت اموال با استفاده از به انکار بخش 8 متقاضیان عادلانه دسترسی به مسکن در خواص خود را. نه تنها این است که آن را غیر قانونی است. از آن زمان به این بزرگ مرد شرکت های مدیریت اموال به موضوع با خود معیوب درک درستی از قوانین جدید.

من باید در حال حاضر پنج مسکن تبعیض شکایت اشکال است که من در حال آماده شدن برای فایل با شهر سانتا باربارا جامعه توسعه بخش. این پنج شرکت های مدیریت است که به من گفت که من نیاز به سه بار قرارداد اجاره به منظور اعمال می شود. من نه پر کردن این شکایت فقط برای من انجام آن را برای تمام بخش 8 متقاضیان در سانتا باربارا است که به شدت در تلاش برای پیدا کردن یک مکان به مکان زندگی می کنند. قانون جدید آمده است که "سه برابر اجاره" اعمال می شود به بخشی که مستاجر می پردازد به سمت اجاره — نه سه بار قرارداد اجاره.

بزرگترین بی عدالتی من مواجه ایم این است که وقتی من صادر شد مسکن کوپن و زمان آن را به من مدیر اموال. او به من گفت که من نیاز به سه برابر اجاره. من به او نگاه کرد incredulously. من از او پرسیدم: "اگر درآمد من بودند سه برابر اجاره, چرا من حتی این کوپن?" من مشکوک خود را پاسخ. کمی من می دانم که خواهد بود معمولی جواب من می خواهم در طی دو ماه آینده زمانی که من سعی کردم به درخواست من مسکن کوپن. من احساس من تا به حال هیچ چاره و بی سر و صدا شده من 30 روز اطلاع. من رفت و به زندگی با یکی از بستگان.

این "سه برابر اجاره" یک راه گریز است که صاحبخانه در اینجا در سانتا باربارا استفاده به ادامه انکار دسترسی عادلانه به بخش 8 متقاضیان است. اما من بخش 8 ساعت زمان در حال گذر است و من لازم نیست که یک محل است. من می خواهم به فرصت داده شود. من می خواهم نمی شود فشرده به یک دسته با تمام بخش 8 مستاجران که به ما رپ بد است. من فقط می خواهم یک جای کوچک به خانه تماس بگیرید. امیدوارم من را پیدا خواهد کرد آن نشده است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب