هانوفر مجلسی تعویق اسنک شهر Brewfest هلندی جشنواره به سپتامبر

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunانتشار: 10:55 AM EDT مه 7 سال 2020هانوفر منطقه اتاق بازرگانی به تعویق انداخت

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

هانوفر منطقه اتاق بازرگانی به تعویق انداختن سالانه خود را در حوادث تابستان به پاییز به دلیل COVID-19 و اجتماعی فعلی فاصله دستورالعمل با توجه به انتشار اخبار از سازمان است.

اسنک شهر Brewfest در حال حاضر برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 19. VIP ساعت خواهد بود از ظهر تا 1 بعد از ظهر و پذیرش عمومی خواهد بود و از 1 تا 5 بعد از ظهر در میدان 50 N. فورنی Ave.

این رویداد با حمایت Utz غذاهای با کیفیت و اسنایدر را از هانوفر را ارائه آبجو سرد و شور و تنقلات و سرگرمی.

بلیط های خریداری شده برای ماه ژوئن رویداد خدمت برای سپتامبر تاریخ. کسانی که می خواهید بازپرداخت باید با Eventbrite از طریق ایمیل تایید دریافت از تاریخ خرید.

برای اقامت تا تاریخ بر روی این رویداد بازدید snacktownbrewfest.com و یا چک کردن Facebook و Instagram @snacktownbrewfest.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: چه هانوفر/Adams summer حوادث لغو هنوز هم ممکن است به در ؟

بیشتر: "من می دانم چگونه آن را احساس می کند قادر به تحمل مواد غذایی': بوربن کوره صاحب فید همسایه

هانوفر هلندی جشنواره است که در حال حاضر برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 26 از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در مرکز شهر هانوفر است.

مهمان می تواند انتظار می رود مواد غذایی, صنایع دستی دست ساز اتومبیل های کلاسیک و موسیقی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره بازدید hanoverchamber.com/hanover-dutchfestival یا Facebook @hanoverdutchfestival.

فروشندگان به دنبال بازپرداخت باید با هیلی بریگز در hbriggs@hanoverchamber.com.

بیشتر: گردشگری تعداد در حال حاضر حذف به طور قابل توجهی در گیتزبرگ برنامه های ساخته شده برای تابستان

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب