Ocean City BikeFest به تعویق افتاد تا سال 2021 با توجه به در حال انجام COVID-19 همه گیر

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 4:32 PM EDT Jul 29, 2020OCEAN CITY, Md. — اقیانوس شهر BikeFest و Delmarva

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

OCEAN CITY, Md. — اقیانوس شهر BikeFest و Delmarva هفته دوچرخه در اصل برنامه ریزی شده برای اواخر سپتامبر باید هر دو شده است به تعویق افتاد تا سال 2021 به علت ادامه بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به بیانیه ای از سازمان.

"با توجه به COVID-19 و بحث های گسترده ای با شهر اقیانوس شهرستان Worcester County Health Department ما تصمیم گرفته اند برای به تعویق انداختن همه فعالیت های 2021" با توجه به آزادی مطبوعات.

تصمیم برای لغو شد "دشوار" با توجه به انتشار اخبار بود اما نیاز به نگه داشتن واقعه امن برای جامعه و بازدید کنندگان که از کشورهای در سراسر اقیانوس اطلس.

اطلاعات جدید در مورد 2021 رویداد منتشر خواهد شد در هفته آینده با توجه به آزادی مطبوعات. دارندگان بلیط برای سال 2020 رویداد نیز خواست تا به "آماده به کار" تا Aug. 5 برای اطلاعات بیشتر.

این عدم اطمینان بیش از حد بزرگ است به خطر است که اعتماد و ایمنی تولید و کیفیت حوادث هر یک از شما آمده اند به انتظار" با توجه به آزادی مطبوعات. "همانطور که گفته شد این تصمیم شده است بسیار دشوار است اما وقتی که می آید به ایمنی از تمام کسانی که ما می دانیم که این تصمیم درست است."

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. Larry Hogan, توصیه سفر به این کشورها با توجه به COVID-19

بیشتر: Va. ساحل, طبیعی, حفظ, برای تعمیرات بسته



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب