مقامات باید زندگی را دوباره به خدمات پستی ایالات متحده تنفس برای حفظ یکپارچگی دموکراسی ما

گریه برای نجات خدمات پستی ایالات متحده، یا USPS ، در سراسر کشور زنگمی زند. مدیر کل لوئیس دجوی اضافه کاری، ساع

توسط NEWSWORLDS در 11 شهریور 1399

گریه برای نجات خدمات پستی ایالات متحده، یا USPS ، در سراسر کشور زنگمی زند. مدیر کل لوئیس دجوی اضافه کاری، ساعات محدود اداره را قطع کرده، صندوق های پستی را حذف کرده و اقدامات دیگری را برای محو کارایی آن انجام داده است. این اقدامات توانایی دانشجویان کالج را - گروهی که مشارکت آن ها در طول تاریخ از دست داده است - برای رای دادن تضعیف کرد و اهمیت اطلاع رسانی به این رای دهندگان جوان را افزایش داد.

گرانش رای گیری از طریق در طول یک فصل انتخابات ریاست جمهوری و همه گیر، توجه به voting by mail USPS، که در خدمت همه آمریکایی ها، با وجود باران، برف و یا بیماری بسیار مسری است. نه تنها این یک سرویس ضروری برای مردمی در مناطق روستایی و کسب و کارهای کوچک است، بلکه اداره نیز از دموکراسی ما حمایت می کند. 

مشارکت رای دهندگان در ایالات متحده به طرز بدنامی کم است؛ تنها حدود ۶۰٪ بزرگسالان در انتخابات ریاست جمهوری رای می دهند. در فرهنگ ما از عدم تعهد مدنی، یکی انتظار مشارکت در سال 2020 به سقوط حتی بیشتر است. با این حال، لوایح برای تامین بودجه USPS و گسترش گزینه های رای گیری می تواند دموکراسی ما را در سال جاری تقویت کند.

اگر چه تلاش های مردمی در سراسر رسانه های اجتماعی برای نجات USPS به خوبی قصد دارد، تنها افزایش بودجه از دولت فدرال می تواند اداره را احیا کند. در ۲۲ اوت، مجلس قانون تحویل برای آمریکا را تصویب کرد که ۲۵ میلیارد دلار بسیار مورد نیاز برای اداره فراهم می کرد. با این حال ، مجلس سنا بعید است به تصویب این لایحه ، با توجه به مقررات خود را وادار DeJoy نه تنها برای متوقف کردن حذف صندوق های پستی ، بلکه به جای کسانی که قبلا حذف شده و رانندگی USPS به سرعت.

در حال حاضر دولت فدرال زیرساخت های رای گیری آمریکا را شکست داده است. در نتیجه برای مقامات در سطوح ایالتی و محلی بسیار مهم است که توجه را به روش های امن رای گیری جلب کنند و رای گیری را بیرون بکشند.

دولت گاوین نیوزوم دستور اجرایی ارسال رای از طریق به هر کالیفرنیایی را امضا کرد و مهلت رای گیری را تا دو هفته تمدید کرد. اما شهرستان آلامدا و UC برکلی نیز باید به اتهام اطمینان حاصل شود که به عنوان بسیاری از افرادی که مایل به رای دادن -- به خصوص کسانی که در جوامع کم نشان و دانشجویان کالج -- می تواند صدای خود را شنیده است.

شهرستان آلامدا و نمایندگان محلی باید تعداد صندوق های رای رها کردن را گسترش دهند و UC برکلی باید به این شهرستان کمک کند. registered پخش اطلاعات در مورد محل و زمانی که دانش آموزان و اعضای جامعه می توانند رای (USPS توصیه می کند پستی رای خود را تا اکتبر 20) کلیدی است، به عنوان گرفتن مردم ثبت نام با به روز ترین اطلاعات خود را.

معاون امور خارجی ASUC باید آسیاب برای دریافت صندوق های رای قرار داده شده در مکان های قابل دسترس در محوطه دانشگاه. چندین انفجار ایمیل و اطلاعیه ها توسط دولت نیز در گرفتن دانشجویان کالج برای رای دادن کمک کند. پردیس همچنین می تواند روز انتخابات را به تعطیلات و تقویت روابط با سازمان های رای گیری در محوطه دانشگاه و خارج از دانشگاه، مانند مشارکت فعلی با CalPIRG، برای افزایش saliency در اهمیت رای گیری.

تقویت دموکراسی ما نباید یک گرفتن پارتیزانی باشد. ما باید سرنوشت دموکراسی مان را به دست خودمان ب گیریم، پس اکتبر بیا، برگه های رای خود را پر کنید و رای بدهیم.

سرمقاله ها نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان سردبیر نظر پاییز 2020، کاترین شوک نوشته شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن