عمومی, مسابقات والیبال آغاز به نیویورک شهرستان, سازگار, سبز, فاز

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 8:14 PM EDT Jun 20, 2020در ژوئن 12, رژیم صهیونیستی. تام گرگ اعلام کرد ک

توسط NEWSWORLDS در 1 تیر 1399

در ژوئن 12, رژیم صهیونیستی. تام گرگ اعلام کرد که نیویورک شهرستان می تواند حرکت به سبز فاز خود را مرحله به مرحله مشخص شده برنامه اجازه می دهد تا پنسیلوانیا به بازگشایی به عنوان coronavirus تعداد کاهش یافته است در سراسر کشور.

با York بودن در سبز فاز ورزش و تفریح در فضای باز در دسترس است برای مردم برای لذت بردن از در حالی که دستورالعمل ها در محل قرار داده برای اطمینان از ایمنی از همه در طول این زمان.

East Coast والیبال لگد کردن آن اولین بار, هوای آزاد, مسابقات والیبال از سال در طول تعطیلات آخر هفته از ماه ژوئن 19 و بسیاری از مردم بیرون آمد و به رقابت بپردازند.

کریس هو, صاحب, East Coast, والیبال, گفت که او هیجان زده بود که مسابقات شروع به بالا.

بیشتر: کروناویروس در Pa.: York, Adams شهرستانهای استان به طور رسمی در سبز فاز جمعه

"ما در ابتدا تصور می شود اما از آنجایی که ما هنوز تحت مستند در زمان ما تا به حال به کسانی که لغو مسابقات," او گفت:. "اما خوب در نهایت به عقب در اینجا به تماشای مردم یک زمان خوب در خارج وجود دارد."

این مسابقات اجرا می شود به مدت سه روز برگزار می شود و در Barshinger زمینه در شهرستان نیویورک.

هو گفت که آنها برنامه ریزی برای میزبانی مسابقات در Barshinger زمینه برای آینده چهار آخر هفته زمانی که هیچ تغییرات ساخته شده در مورد کوروناویروس.

برای کاهش خطر گسترش ویروس East Coast والیبال ساخته شده برخی از تنظیمات به برنامه ریزی برای کمک به کاهش تراکم.

"ما درک می کنیم که این بیماری همه گیر است که هنوز هم در اینجا و به طور معمول ما ثبت نام می توانید شلوغ بنابراین ما بهترین ما می تواند کمک به سهولت است که روند" هو گفت. "ما همچنان به دنبال دستورالعمل در محل قرار داده برای ورزش و تنها اجازه می دهد تا 250 نفر در مسابقات."

شرکت کنندگان در درک خطرات درگیر بازی در این مسابقات است. در حالی که سازمان دهندگان این مسابقات نمی تواند نظارت بر هر بازیکن آنها می خواهیم که بازیکنان داشته باشیم و هر غیر ضروری تماس فیزیکی با سطوح و دیگران.

"وجود دارد بطری ضد عفونی کننده واقع در سراسر این زمینه است و ما می خواهیم هر کس به طور مداوم استفاده از آن به خصوص پس از آنها انجام می شود بازی" هو گفت.

این مسابقات امکانات دو نفر را به بازی در برابر یکدیگر وجود دارد و جدا کردن براکت برای مردان و زنان است.

بیشتر: Green Day در شهرستان نیویورک: سالن مو خوش آمدید اولین مشتریان در 13 هفته

هو گفت که او ادامه خواهد داد برای نظارت بر مسابقات رفتن به جلو و همچنین نگه داشتن چشم در اخبار در مورد کوروناویروس.

"در حالی که ما در حال خوشحالم که این ورزش هستند ما هنوز به فکر آنچه در جریان است در جهان, او گفت:. "بهداشت و ایمنی از همه بسیار مهم است."

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب