'پالم اسپرینگز' مدیر Max Barbakow مصاحبه

.ad-border-bottom { display: none; } .ad-center { display: none; } .sd-content { display: none; } .padding-

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

'پالم اسپرینگز' مدیر Max Barbakow مصاحبه

خوشمزه گریز از مرکز Faux جریان اصلی فیلم می اندازد مخاطبان حلقه for بعد از حلقه

توسط Josef دارد | منتشر شده 30 جولای سال 2020

عکس: کریس Willardکارگردان حداکثر Barbakow

یک چیز به دانستن در مورد این خوشمزه گریز از مرکز faux جریان اصلی فیلم پالم اسپرینگز است که در آن ما می اندازد برای یک حلقه. و سپس یکی دیگر و یکی دیگر. این فیلم آغاز می شود گناه به اندازه کافی با Judd apatow آمده-esque طنز ribaldry به عنوان یک عروسی در پالم اسپرینگز آغاز می شود به اشتباه در شیوه های مختلف. قدرت ستاره است که در خانه با SNL's, Andy Samberg و عشق و علاقه Cristin Milioti (How I Met Your Mother, FX را فارگو) گردان در سراسر بوی عشق ممنوع.

مبادا ما خیلی راحت در آغوش یک رام-com فرمول این طرح به سرعت غلیظ — در راه است که anti-طرح اخلال گران در میان ما مردد هستند برای رسیدن به. کافی است برای گفتن داستان زمان-فضا استمرار چپ چپ می رود, sci-fi سس مخلوط با bravura نوع-mashing و dollops خرابکارانه سینمایی, ایده های در حال پرتاب شدن به خورش. همکاران voila: ما باید یک تفکر فرد احساس خوب تابستان رسید. "احساس" ممکن است بهتر توضیحات, عنوان فیلم به دست آورد یک رکورد کسب جایزه (بیش از $17.5 میلیون دلار از Hulu و نئون توزیع) هنگامی که آن را برای اولین بار در جشنواره ساندنس در اوایل این سال و این فیلم تا به حال شکستن رکورد ثروت باد اورده از streamers در اخیر آن باز آخر هفته در Hulu.

اضافه کردن به وزوز یک ماده از غرور مدنی — وطنی بابا Barbaran حداکثر Barbakow کارگردانی و ایجاد برنده شدن فیلم با فیلمنامه اندی Siara, دوستان خود را از موسسه فیلم آمریکا (AFI). Barbakow است یک نام آشنا در سانتا باربارا فیلم-فرهنگ صحنه با تشکر از خانواده اش درگیری عمیق با سانتا باربارا جشنواره بین المللی فیلم (SBIFF); پدرش جفری Barbakow شد SBIFF رئیس جمهور برای TK سال و نام خانوادگی زینت سازمان Barbakow خانواده مرکز فیلم مطالعات. قبل از پالم اسپرینگز ، 31 ساله فیلمساز ساخته شده یک فیلم مستند در مورد زندگی خود را به عنوان یک adoptee به نام مامان من یک حرامزاده!, که برای اولین بار در سال 2013 SBIFF.

Barbakow مورد مطالعه در AFI (کلاس 2015) و ییل و تا به حال روی لئامت دادن کار با یاد آلمانی-رفته-لس Angeleno مدیر Werner Herzog. او پس از آن IMDb مشخصات شامل دوک: بر اساس خاطرات "من دوک' by J. P. دوک در سال 2016 و 2017 کوتاه Mi Dulcinea.

پالم اسپرینگز است Barbakow مقدمه به هالیوود لیگ های بزرگ. با این فرخنده از ویژگی های فیلم اولین Barbakow فورا می پیوندد صفوف در سطح بین المللی اشاره کرد سانتا باربارا–مطرح شده مدیران از جمله مایک میلز (S. B. مربوط 20th Century زنان و مبتدیان) و Taylor Hackford (یک افسر و یک جنتلمن, تگرگ! درود! راک اند رول!, ری).

من صحبت از طریق تلفن با Barbakow فقط پس از Hulu سالوو ضربه او همیشه بالاتر صفوف چه جدید و چه کسی در فیلم آمریکایی.

در این سال به نظر می رسد به یک بنر برای شما — با وجود در جریان مبارزات COVID-19. خود شکستن رکورد پاسخ در ساندنس و در Hulu, پیشنهاد خوشمزه double whammy. آیا این احساس مانند یک گردباد لحظه و یک نقطه راه اندازی برای زندگی خود را به عنوان یک مدیر?

آن بوده است در زمان باور نکردنی در سطح شخصی اما بدیهی است که بسیار ویرانگر برای کشور ما و جهان است. ما فیلم های واقعا کوچک سیب زمینی در دامنه این چالش لحظه اما امیدوارم این اجازه می دهد تا مردم را به فرار به مدت 90 دقیقه و خنده. شخصا آن را قطعا یک گردباد سوار. آن را بسیار لذت بخش است که مردم در پاسخ به فیلم است.

من در حال آماده شدن برای احساس برخی از کسانی که اندوه پس از قرار دادن پالم اسپرینگز در جهان — پس از زندگی با یک ایده تا زمانی تحقق آن و انتشار آن فیلم دیگر به طور انحصاری متعلق به من — اما راه مردم را درگیر و شروع به بحث در مورد معنای آن تمدید سوار یک بیت. آن را واقعا خاص است.

زندگی در طول همه گیر واقعا متزلزل کردن هنر هر دو اجرا و نمایش هنر. چگونه شما اب و هوای این دوره ؟ آیا شما یک کار-در-هومر و وجود مثبت را مجبور به انزوا زندگی در حال حاضر ؟

راستش مجبور انزوا است یک مزیت به من یک احساس خلاق. من یک کار-در-هومر زمانی که من در مجموعه و در حال حاضر هستم به طور کلی در بارداری مرحله با پروژه های, بنابراین من قادر به تحمل کردن و نوشتن/دبستان مسائل ادامه و توسعه برخی از بیشتر ،

من هم به پیشنهاد من در حال حاضر نامزد ارائه شده است که کمی شات در بازو برای ما در خانه و ما باید rascally توله سگ جدید به نگه داشتن چیزهای جالب ، گذشته از ذاتی درد و رنج در ما جمعی ملی, مکث, من فکر می کنم در نظر گرفتن ضرب و شتم و با خودمان فکر کردن در مورد چگونه به reframe اولویت های ما و بازسازی جهان است یک فرصت باور نکردنی.

من واقعا خیره شدن توسط پالم اسپرینگز — شاید به دلیل کمی شوک از به رسمیت شناختن است که من با حضور در یک عروسی در, که طلاکاری کویر پاسگاه و با اشاره به سورئالیست بالقوه است. اندی Siara به فیلمنامه بدل از نسخه او نوشت: در حالی که در AFI با شما. چه مدت است این پروژه شده دم با شما دو نفر است و آن تغییر شکل و جهت بسیاری در طول راه ؟

ما در واقع شروع به کار بر روی این پروژه پس از ما به پایان رسید AFI. ما تصمیم گرفتیم که ما می خواستم به یک ویژگی با هم و حفظ بهره وری از فیلم مدرسه رفتن در حالی که کشف برخی از غرایز ما. ما در زمان یک درایو به پالم اسپرینگز برای یک آخر هفته اشفتگی فکری موقتی و آمد خانه با ایده های اساسی برای Nyles شخصیت.

که تقریبا پنج سال پیش و در حالی که داستان تکامل از شدت طنز, اگزیستانسیالیسم, mumblecore مرگ بندر فیلم به داستان عشق شما ببینید در حال حاضر تن و انرژی در هسته آن — اندی و من در یک اتاق در تلاش برای ایجاد هر یک از دیگر, خنده, تلاش برای درک بیشتر در مورد خودمان ما روابط و ایجاد حس گیج کننده در جهان باقی مانده است سازگار در سراسر.

عکس: ویلارد کریستوفرستاره نکردم: "هنگامی که شما Andy Samberg بازیگران و تولید فیلم خود را دیگر افراد با استعداد می خواهید برای دریافت درگیر" گفت: مدیر Max Barbakow چگونه آنها قادر به دریافت چنین مشخصات بالا ستاره. "و کار با Samberg یک رویا همکاری است." از سمت چپ: Cristin Milioti, Barbakow و Samberg به اشتراک گذاری لحظه ای از نشاط در مجموعه.

آیا این پروژه واقعا رشد بال و گسترده تر توجه یک بار Andy Samberg درگیر شدم و چگونه خلاق مشغول به کار روند ،

او بلافاصله ساخته شده پروژه "واقعی" و به ما فرصتی برای تامین کنید. هنگامی که شما Andy Samberg بازیگران و تولید فیلم خود را دیگر افراد با استعداد درگیر می خواهم. و کار با Samberg یک رویا همکاری. از اولین بار ملاقات ما روشن بود ما شاهد همان فیلم — tonally, comedically انرژی-عاقلانه — و او به ما کمک کرد تا آن را در راه بهتر در طول زمان ما را صرف کار بر روی فیلمنامه با هم.

سپس وقتی که من رفتم به آن شلیک کنید و ماشین بزرگتر او حمایت هر مرحله از راه های حفاظت از ماهیت فیلم و teeing من تا به انجام بهترین کار من. من سعی کردم به نفع بازگشت.

پالم اسپرینگز به نظر می رسد به زندگی در یک مکان شبیه به این فیلم فوق العاده انگلکه در هر دو به نوعی ترکیب عناصر و نگرش هر دو هنر سینما و پاپ کورن ، این بود که آگاهانه هدف برای شما و اندی Siara, برای پیدا کردن که مشکل تعادل ؟

ما سعی کردیم که به نوبه خود انتقادی صدای خاموش در طول نوشتن آن نیست overthinking که در آن احساسات ما منجر شد به ما. اما بله من می گویند که ترکیبی از تن و دامنه مناسب است که در آن ما معتبر احساسات اقامت. من همچنین می گویند Anomalisa و پارک ژوراسیک دو بزرگ و بسیار متفاوت مراجع است.

شما را مدیریت برای فیوز ژانرهای ارگانیک — این قانون مورفی مبتلا عروسی داستان زمان-حلقه سینما جنبه های رام-com — واقعی عاشقانه مغناطیس بین مرکزی ، و حتی اشاره به فرضیه چندجهانی و فیزیک کوانتوم با هم می آیند, همه در یک بسته است که در حال حاضر به نمایش در ایالات متحده drive-ins. چگونه شما می توانید دور با آن است ؟

که هیجان انگیز ترین چالش برای مقابله با پالم اسپرینگز. من نمیفهمد ما می تواند دور با نوع بازیگوشی با نگه داشتن انسان از موضوعات داستان — Nyles و سارا — پایه و برجسته است. اندی Siara و من صرف مقدار زیادی از زمان ایجاد به طور کامل گوشت کردن, احساسی, کثیف, پویا شخصیت های به نگه داشتن داستان relatable طول آن بیشتر اوج جنون. من همیشه امیدوار بود آنها خواهد بود ما مجریان.

صحبت از مشهور شیراز شهرستانها می تواند به شما منعکس زندگی خود را در حال رشد در سانتا باربارا و چگونه است که ممکن است شکل و یا رنگ خود چشم انداز و رویکرد به عنوان یک فیلمساز?

آن بهشت است. من آن را خیلی دوست دارم. اما آگاه بودن است که من ساخته شده آن را یک اولویت برای بسیاری سفر به عنوان من تا به جمع آوری تجارب خارج از شیراز به دیدار با مردم, رسیدن به (خوب) مشکل, ماجراهای, همه در تلاش برای به زور خودم را در خارج از منطقه راحتی و کشف کردن که من و توسعه چیزی برای گفتن. اما قطعا در حال رشد در سانتا باربارا و رفتن به SBIFF از دیدن شگفت انگیز سینما از سراسر جهان از دیدن باور نکردنی از هنرمندان صحبت در پانل — بسیار انتگرال به من برای پیدا کردن خودم به عنوان یک فیلمساز.

هنگامی که مفهوم تبدیل شدن به یک مدیر را وارد کنید و زندگی خود را بیش از چشم انداز شما از آینده ؟

برادر من بنت که من مشروعیت و کار و با استعداد ترین, خلاق, من می دانم من رو تبدیل به تمام مدیران آینده خود را در '90s به طوری که زمانی که من سقوط در عشق با فیلم, و این ایده که یک فیلمساز. من احتمالا حدود 8 [سال] و از دیدن آن فیلم راه بیش از حد جوان اما در زمان دبیرستان در آمد در اطراف من واقعا شروع مصرف و ساخت, کوتاه, در یک مطلب اختصاصی در راه است.

عکس: ویلارد کریستوفر

من متوجه در بیوگرافی خود را که شما مطالعه با ورنر هرتزوگ است که من می دانم که برخی بسیار رادیکال دیدگاه درباره فیلم, درباره فیلم تئوری. چه شد شما غذای آماده خود را از برخورد با او ؟

"اختراع! اختراع! اختراع!" و "توطئه." کسانی که کلمات ورنر را دوست دارد. در حالی که من در زمان AFI همه چیز در مورد گرفتن موجودی عاطفی و گفتن داستان های شخصی است که به خوبی فکر شده و ساخته شده در مقیاس بزرگتر, مجموعه آثار ورنر از مقابل محل. زمانی که من در کوبا با او موعظه جستجو برای "نشئه حقیقت" نه overthinking خلاقیت خود را و کار در خارج-در توطئه خود را با محیط به ابداع داستان به عنوان شما بروید چریکی ، آن زمان با او بسیار به من اجازه برای به دست آوردن بسیاری از غرایز من که تا به حال شده است dulled توسط overthinking و صنعت در AFI.

که خواهد شما را در یک لیست کوتاه از مورد علاقه خود را و/یا مدیران با نفوذ?

اولین و پایدار را دوست دارد: Paul Thomas Anderson, Coen brothers, استیون سودربرگ, Spike Jonze. همچنین: Hal Ashby, مایک نیکولز, Stanley Kubrick.

خود را doc, مامان من ارشدبرای اولین بار در سال 2013 SBIFF و پس از آن خود را بزرگتر از زندگی به عنوان یک فیلمساز گسترش یافته است. آن را مانند یک اصل و بسیار شخصی پروژه مورد به تصویب رسید و همچنین بیانیه ای در مورد سیالیت تعاریف خانواده به طور کلی. چگونه می توانم به شما نگاه کردن به این فیلم در این مقطع هفت سال بعد ؟

من یاد گرفتم که چگونه یک فیلم را با فیلم. من نوشت و آن را ویرایش خودم بدون واقعا دانستن آنچه که من انجام شده بود به همین دلیل است که آن را احساس می کند به طوری منحصر به فرد و پر از انرژی است که از کشف و کشف خود. من با تجربه به اندازه کافی به دانستن آنچه که حس ساخته شده در طول روند ساخت آن است. در راه است که آن را فوق العاده احساس رهایی بخش نیز مسهل در سطح شخصی.

در واقع من به تازگی متوجه شدم که با همه چیز من انجام من در تلاش برای پس گرفتن سحر و جادو از ساخت حرامزادهبودن فقط در لحظه و روشنفکر و تخمگذار آن را همه را در قاب. آن را بسیار سرگرم کننده را.

من عاشق این آخرین صحنه که در آن پدر و مادر و برادر مشغول خنده دار, pile-up horseplay اما به شما منتقل می کند رقص به شمع گفت: "من می خواهم به تماشای." بدون اینکه بیش از حد نمادین نقطه است که نشان دهنده نگرش کلی شما به عنوان یک هنرمند و فرد — ترجیح می دهند نقش ناظر و پشت صحنه هنرمند در مقابل تصرف افکن?

که یک لحظه خود به خود! من که منفعل و یا خجالتی, اما من ترجیح می دهم به اجازه کار برای خود صحبت می کنند و به عنوان یک مدیر, من عاشق قرار دادن همکاران در موقعیت برای انجام بهترین کار خود را. این کمک می کند تا هنگامی که شما co-توطئه گران در آن لحظه من فوق العاده خانواده که در حال بازی به عجیب و غریب و مالکیت بیش از ایده های خود را و آن را بهتر است.

عکس: ویلارد کریستوفربرنده جایزه آکادمی بازیگر J. K. Simmons (تصویر سمت چپ) نقش روی در مدیر Max Barbakow فیلم پالم اسپرینگز.

به شما در تنظیم به طور مستقیم یک فیلم به نام خوب بد & ارواحبا پیتر دینکلاگه. شما می توانید به ما تذکر می دهد از آنچه که در مورد آن forestalled توسط همه گیر?

شبیه به پالم اسپرینگزآن را بسیار سرگرم کننده و نامتعارف دو-hander مجموعه در اوج سبک-مایع جهان است. من واقعا هیجان زده در مورد آنچه که ما را دم و امیدوارم ما می توانید آن را هنگامی که وجود دارد این است که برخی از وضوح با این بیماری همه گیر. من همچنین انجام یک بزرگتر در مقیاس پروژه با اندی Siara که برای ساخت در همکاری ما — که به زودی اعلام خواهد شد.

به عنوان شما سوار خود را بالاتر-مشخصات زندگی در فیلم, شما باید یک حس از آنچه در حالت ایده آل شما می خواهم برای رسیدن به خود کار می کند ؟ آیا دوست دارید این ایده از ایجاد به صورت تجاری قابل دوام است که حفظ هنری, edge, à la پالم اسپرینگز?

من نمی خواهم که ایده! من می گویم که من تا به حال هرگز هر گونه جاه طلبی برای ما کمی عجیب تلنگر تبدیل شدن به صورت تجاری قابل دوام اما در حال حاضر آن است که من قطعا احساس را تشویق به انجام این کار راه من می دانم که چگونه. که در آن می کند که منجر شود ؟ هیچ نشانه. اما آن را تمام شده است به طوری خاص و شگفت انگیز و من حدس می زنم من می خواهم برای ادامه به تعجب خودم به کشش خودم به کار برای نگه داشتن خودم علاقه مند به چیزهای جدید است.

من تا به حال یک مربی که همیشه می گفت: "باید شجاعت از خود ولايت دارد." زمانی که من می توانم بگویم داستان در راه های جدید با مردم را دوست دارم و نگه داشتن یک آینه به جهان در یک راه کوچک من خوشحال خواهید بود.

پالم اسپرینگزبه کارگردانی حداکثر Barbakow در دسترس است در Hulu و در درایو-ins سراسر کشور. برای تماشای مامان من یک حرامزادهببینید tinyurl.com/mommy-bastard.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن