همه گیر هل UC Santa Barbara فارغ التحصیلی آنلاین

یک ترکیب 6,793 دانش آموزان هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را دریافت دیپلم خود را در UC Santa Barbara, اول

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

یک ترکیب 6,793 دانش آموزان هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را دریافت دیپلم خود را در UC Santa Barbara, اولین مجازی مراسم است. و همه امیدواریم که از گذشته تا کنون. صدراعظم Henry T. Yang اطلاع دانش آموزان و خانواده های آنها که در حال انجام coronavirus همه گیر است مجبور به قرار دادن 13 ژوئن جشن موفقیت آنلاین, اما سازمان اضافه شده و انواع امکانات تعاملی.

"حتی اگر ما نمی تواند با هم در فرد در ماه ژوئن امسال به افتخار دستاوردهای خود را, ما می خواهیم به این زمان به رسمیت شناختن همه شما باید انجام شده در دانشگاه سانتا باربارا" یانگ گفت: در یک دانشگاه گسترده اعلام. "به عنوان یک طبقه و به عنوان افراد شما را ملاقات ما بالا استانداردهای آموزشی و غلبه بر بسیاری از چالش های فوق العاده ای در طول زمان خود را در اینجا."

مجازی مراسم شامل شخصی فارغ التحصیل اسلاید کوتاه از عملکرد ممتاز فارغ التحصیل جک جانسون و سخنان از دانشگاه رهبران و بلندگو.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


فراتر از میزبانی این مراسم یانگ و دانشگاه در تلاش هستند تا پایان سال جشن به تعاملی که ممکن است. در وب سایت دانشگاه و دانش آموزان قادر به فتوشاپ خود را در مقابل هنلی دروازه. و از همان سایت دانش آموزان می تواند به عنوان خوانده شده پیام های الهام بخش از دانش آموختگان و فارغ التحصیلان سابق.

در حالی که این تلاش ها به نام حفظ سنت و دانش آموزان آگاهانه چقدر همه گیر است مختل سال آخر خود را در UCSB. مطالعات جهانی عمده زو Zaleski به نظر می رسد به جلو به شرکت در این مراسم دیجیتال, اما او اظهار تاسف است که خانواده او قادر خواهد بود برای پیوستن به او و این که او پس از فارغ التحصیل برنامه تغییر کرده بنابراین به شدت. در حالی که Zaleski بود در مسیر به دنبال یک آموزش حرفه ای در سیاتل او در حال حاضر برنامه ای برای حرکت در صفحه اصلی به مارین کانتی برای تابستان.

اقتصاد و حسابداری عمده ویلیام Pai پیدا کرده است خود را در یک موقعیت مشابه. "من هیجان زده در مورد مجازی, مراسم, اما من فکر می کنم آن را به بهترین چیزی که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر," او گفت:.

آرامش ممکن است در آینده در فرد جشن برگزار خواهد شد که به عنوان به زودی به عنوان دولت و قوانین فدرال اجازه می دهد. "ما به جلو نگاه به آینده ای که ما می توانیم با هم در فرد خوش آمدید شما و خانواده و دوستان خود به پردیس برای به اشتراک گذاشتن شروع مرحله" وب سایت دانشگاه اطمینان.

در ضمن Zaleski Pai و همکار خود فارغ التحصیلان در حال تلاش برای مثبت باقی می ماند. "همه چیز در حال تغییر است اما من در تلاش برای داشتن یک نگرش خوب در مورد آن" Zaleski گفت. "در نهایت من فقط افتخار همه ما موفقیت است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن