پنسیلوانیا باید یاد بگیرند از ویسکانسین رای گیری اشتباهات

نظرنیک Elly Tams منتشر شده 1:19 PM EDT مارس 14 سال 2020COVID-19 همچنان به زندگی روزمره را مختل در پنسیلوانیا و

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

نظر

COVID-19 همچنان به زندگی روزمره را مختل در پنسیلوانیا و سیاست ما این قاعده مستثنی نیست. اواخر ماه گذشته تشکیلات خودگردان فلسطینی در مجمع عمومی منتقل دولت اولیه انتخابات از آوریل 28th ژوئن 2nd. هر چند ساکنان نیوکاسل ممکن است کمی انگیزه ای برای شرکت در یک ماه ژوئن اولیه در حال حاضر که جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را قفل مربوطه احزاب نامزد بسیاری از آنها به سمت چپ بدانم که آیا و چگونه آنها قادر خواهد بود برای دادن رأی در روز انتخابات. نوامبر است که هنوز بیش از شش ماه دور اما مقامات در حال حاضر با توجه به نحوه رأی دادن امن برای ساکنان نیوکاسل در مورد coronavirus هنوز هم تهدیدی در پاییز.

سنا لایحه 422 بود که توسط استاندار امضا در اواخر ماه گذشته جبران پنسیلوانیا انتخابات کد برای رسیدگی به برخی از نگرانی های مطرح شده توسط COVID-19. در علاوه بر این به تاخیر دولت اولیه سنا لایحه 422 اجازه می دهد تا به استان ها برای تقویت حوزه های رأی گیری بدون تایید دادگاه. تحکیم حوزه های رأی گیری یکی از راه های به آدرس انتظار می رود کمبود نظرسنجی کارگران اما حق رای طرفداران نگران هستند که کمتر حوزه های رأی گیری به معنی هزینه های بالاتر در هر دو زمان و بالقوه قرار گرفتن در معرض ویروس برای رای دهندگان.

نگرانی های چنین ممکن است موجه به عنوان ویسکانسین نشان داد در اوایل این ماه. ویسکانسین مقامات حاضر به تاخیر اولیه آن به جای انتخاب برای تحکیم حوزه های رأی گیری. در میلواکی تنها پنج معمول 180 حوزه های رأی گیری باز شد. Green Bay (شهر 105,000) تا به حال تنها دو موجود است. نتایج قابل پیش بینی: بیشتر مردم نشان داد تا در کمتر از حوزه های رأی گیری باعث ساعت-انتظار طولانی. علاوه بر این ویسکانسین بهداشت مقامات تخمین می زنند که تقریبا دو ده نفر مبتلا به کروناویروس به عنوان یک نتیجه از رای گیری در فرد است.

پنسیلوانیا باید یاد بگیرند از ویسکانسین اشتباهات. در زمانی که کارشناسان بهداشت اصرار اجتماعی فاصله آن جاهل است اگر نه کاملا خطرناک برای تحکیم رای دهندگان به کمتر از حوزه های رأی گیری. خوشبختانه پنسیلوانیا گسترش آن رای گیری حقوق شامل یک ایمیل جدید در گزینه. ساکنان نیوکاسل که مایل به رای خود را از طریق پست می توانید درخواست رای گیری با استفاده از دولت جدید نرم افزار آنلاین. با وجود نگرانی از به اصطلاح "انتخابات برداشت" (تقلب انتخابات توسط ایمیل) تحقیقات همواره نشان می دهد که این نگرانی ها بی دلیل است. پست الکترونیکی-در رای گیری این است که یک گام در مسیر درست همانطور که هیچ کس نباید مجبور به انتخاب بین رای خود را در حقوق و سلامت خود را. دموکراسی و ایمنی نیاز نمی شود متقابلا منحصر به فرد و مقامات ما در هریسبورگ باید نهایت تلاش خود را برای اطمینان از در دسترس امن و سالم انتخابات در ماه نوامبر.

نیک elly tams استادیار علوم سیاسی در نیویورک ،



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن