قدرت و وقار شور: Cal, والیبال, بازیکن Preslie اندرسون تعهد به پشتکار

منt را یکی دیگر از Anderson خانواده قرنطینه رنگ شب. امشب تم دیزنی و پنج بچه ها — سه دختر و دو پسر و دو پدر و م

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

منt را یکی دیگر از Anderson خانواده قرنطینه رنگ شب. امشب تم دیزنی و پنج بچه ها — سه دختر و دو پسر و دو پدر و مادر هر کدام یک ریزه اندام سفید بوم در مقابل آنها. کسی که در تلاش است به رنگ Buzz Lightyear, در حالی که شخص دیگری می دهد میکی موس خود را بزرگ زرد رنگ کفش.

در وسط تمام جریان خلاقیت Preslie وسط کودک می افزاید: یک دسته از بالن به دودکش رنگارنگ خانه او را نقاشی. این خانه از "تا" 2009 فیلم در مورد عشق و دوستی و ماجراجویی است. اندرسون پس از اتمام خاموش پیکاسو قطعه با نوشتن "ماجراجویی است که در خارج وجود دارد" در سراسر بوم خود را.

"این نوع از مظهر چه روح او است" گفت: نانسی اندرسون Preslie مادر. "او نمی شود مایل به حل و فصل کردن. او را برای رفتن به تعقیب پس از این ماجرا برای اطمینان حاصل کنید."

اگر چه شرایطی ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس به دور از ایده آل اعضای اندرسون خانواده شده اند از آنچه را که مستلزم صرف کیفیت هم خانواده با هم در خانه خود در Chandler, آریزونا.

"وجود دارد مقدار زیادی از انرژی در خانه هنگامی که (Preslie است) و آن این است که از آنجایی که او یک کودک بود" نانسی اندرسون گفت. "او همیشه به حال یک شخصیت و یک خنده و او فقط همیشه سرگرم کننده است."

او بزرگ و واقعی شخصیت و اختصاصی اخلاق کار نمی کند و فقط از طریق نشان می دهد در خانه با خانواده رنگ شب — چگونه او را شناخته شده در والیبال و در جامعه.

Sاو را در خالص و آماده است. او می بیند این مجموعه خارج و بلافاصله نوسانات اسلحه خود را پشت او به عنوان مراحل جانبی در net. او می رود تا درست در کنار او هم تیمی و پرس بیش از فقط به عنوان hitter وظیفه نوسانات به دست او است.

رونق. اندرسون فقط مسدود شده و یکی از بهترین بازیکنان کشور در قرمز و سفید چوب جنگلی از توانمند افرای غرفه.

هم تیمی های او و کال طرفداران تشویق و خبرنگاران در هوا افشای برخی از هیجان در صدای خود را پس از تماشای خرس' middle blocker و مخالف تعطیل کاردینال بالا hitter وظیفه با سهولت ظاهری. اما اندرسون نسبتا unfazed به عنوان او تبدیل به شبکه برای نقطه بعدی. اندرسون مجموعه ای را به انجام کاری است و او نمی خواهد استراحت فقط رتبهدهی نشده است.

اگر چه اندرسون رهبری تیم خود را به پیروزی است که مجموعه خرس در نهایت کاهش یافته است بازی نهایی خود را از این فصل به بعد-شماره 3 دانشگاه استنفورد. که در آن نقطه کال هنوز در انتظار یک شات در مسابقات NCAA داده عمده آن موفقیت قبلا در این فصل اما برنامه رد شد فرصت. در این سال ساخت این مسابقات است که هنوز هم در بالای اندرسون و هم تیمی های او " لیست.

"رفتن به این مسابقات شماره 1 و سپس با ایجاد سر و صدا زمانی که ما در مسابقات" اندرسون گفت. "داشتن انتظار برای رفتن به این مسابقات است که قطعا وجود دارد به ویژه به دلیل آن چیزی است که ما انجام نداده اند در حالی که, اما ما نمی خواهیم فقط به رفتن وجود دارد. ما می خواهم برای رفتن وجود دارد و برنده بازی است."

فصل ممکن است نگاه متفاوت در این سال -- به طور بالقوه هیچ طرفداران احتمالا یک بازی سایت و قطعا هیچ کدام از خرس های فارغ التحصیل بازیکنان در دادگاه — اما اندرسون ماندن متمرکز شده است.

"من فقط می خواهم به انجام آنچه من می توانم" اندرسون گفت. "امیدوارم من را در دادگاه کمک به تیم من نوعی. اما باز هم چنین صدای بلند به طوری که اگر کسی دیگری باید به جای من و برای برخی از دلیل من فقط رفتن به آنجا پیشرو از حاشیه و یا هر جا که من هستم در دادگاه است."

آریزونا محلی شده است به رسمیت شناخته شده به عنوان اختصاص داده شده به بازی. اندرسون والیبال رزومه شامل او می شود به نام به همه-Pac-12, تیم پیشرو در این کنفرانس با کمترین ضربه در صد (و دوم-بهترین مارک از همه زمان در کال) درآمد یک نقطه در ایالات متحده زنان دانشگاهی تیم ملی و در حال حاضر در خدمت به عنوان کاپیتان تیم برای این فصل است.

اما او سر رنگی زمینه که در آن کسانی که دستاوردهای ساخته شد. تمام آنچه که او انجام داده است انجام شده بدون سازگار مربیگری رهبری است. اندرسون استخدام غنی Feller سپس تحت مت McShane و سپس جنیفر Dorr قبل از سام Crosson شد به مخلوط اضافه شده. Dorr یکی از معدود سازگار مربیان اندرسون تا به حال در تمام دانشگاهی حرفه ای.

در نهایت اگر این بازیکنان بودند که به ارائه یکی دیگر از با ثبات آنها مورد نیاز است. اندرسون گفت: roller coaster از چند سال گذشته ساخته شده این تیم سخت تر به عنوان بازیکن شد و مجبور به انطباق با هم به مربیگری سبک هر فصل.

و اندرسون به ویژه تبدیل شدن به یک رهبر برای هم تیمی های خود. خرس' بهار offseason است که به طور معمول بحرانی برای این تیم رشد و توسعه بود برش های کوتاه در برکلی این, مارس. این تیم پراکنده اما اندرسون اغلب می تواند در بر داشت در آریزونا باشگاه بدنسازی هنوز هم قرار دادن کار.

"من مانند چهار تا شش ساعت از والیبال یک روز از دوشنبه تا جمعه و از من شده است صفحه اصلی" اندرسون گفت.

او شده است scrimmaging در برابر دیگر Pac-12 بازیکن که آرزوی والیبال باشگاه ریشه ها و کمک کردن با بچه ها در آینده از طریق این باشگاه است.

"برخی از بچه های جوان در نگاه او مانند" این خیلی جالب است. ما باید این برکلی کالیفرنیا دختر بچه کمک به' " گفت: شارون Vanis که مربی اندرسون از طریق چهار دبیرستان فصل و سه باشگاه حاضر در آرزوی. "بچه ها نگاه کردن به او — همسالان خود انجام دهد اما پس از انجام این بچه های جوان."

یکnderson را برای مراقبت از دیگران فراتر از هر گونه والیبال یا سالن ورزش. پس از فارغ التحصیلی از کال حقوقی عمده مطالعات به دنبال حمایت از جوامع به حاشیه رانده شده توسط کار بر عدالت اجتماعی است.

و او در حال حاضر آغاز شده است. اندرسون فعال بوده است در خیابان ها و در رسانه های اجتماعی — اعتراض های دادخواست و درخواست مردمی به آموزش خود را بر سیستمیک نژاد پرستی در ایالات متحده است. به عنوان یک دانش آموز-ورزشکار آشتی هر دو سیاه و سفید هویت اندرسون است که در یک موقعیت منحصر به فرد برای صحبت کردن در مورد تجربه خود را به عنوان به خوبی به عنوان تجارب دیگران تحت تاثیر نژادپرستی نظاممند.

چند هفته پس از جورج فلوید کشته شد او منتقل شد به انجام چیزی جدید: شعر.

"او احساس خشم بیش از آنچه که اتفاق افتاده است" نانسی اندرسون گفت. "من فکر می کنم در آن لحظه او را دیدم برادران و پدر او و این که چه نوع تحت فشار قرار دادند و او را به ایستادن و استفاده از پلت فرم و صدا."

در شعر او "زنجیر" اندرسون می نویسد: "آنها گفتند ما دیگر نمی خواهد به بردگی گرفته می شود/ آنها گفت: ما در نهایت مخلوط را به جامعه/ آنها فکر می کردند که ما به آزادی ما از وظایف ما/ آنها فکر نمی کنم/ که قدر و وزن ما زنجیر/ که با ما بماند برای همیشه."

شعر در برابر واقعیت خشن اما همچنین حمل تن از امید و قدرت و پشتکار — صفات اندرسون دارای نزدیک است.

"من رفتن به ادامه پرشور در مورد است که تا روز مرگ من" اندرسون گفت. "این راه من مطرح شد — به افتخار که من هستم — و این چیزی است که من می خواهم به زیررده در این تظاهرات."

در حالی که او به دنبال دیدن عدالت در سطح ملی اندرسون به رسمیت می شناسد قدرت و اهمیت موسسات کوچکتر مانند برنامه های ورزشی.

"اگر برنامه ادامه خواهد داد تا مطمئن شوید که Black دانشجو-ورزشکاران می دانم که صدای آنها را شنیده و آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق خاموش دادگاه به معنی فقط به عنوان به مربیان و ورزشکاران بخش به عنوان آنچه که آنها در دادگاه, من فکر می کنم که واقعا قطعه" اندرسون گفت. "این است که آنها بیش از یک ورزشکار."

اندرسون می تواند ترک کال به عنوان یک NCAA قهرمان و بهترین hitter وظیفه در Pac-12 و می تواند به دنبال یک والیبال حرفه ای فراتر از برکلی است. اما به خانواده و دوستان و جوامع او سرمایه گذاری کرده و خودش را در Preslie اندرسون همیشه خواهد بود به مراتب بیشتر از فقط یک ورزشکار.

Surina Khurana یک ورزشی نویس. او تماس بگیرید در [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @surina_k.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن