شخصی نگاه تابستان کامل خود را: DIY کراوات رنگ بانداناس

من اخيرا ً به طور غير بهداشتي به باندانا وسواس پيدا کردم هر بار که به فروشگاهی می برم که آنها را دارد، در آخر

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

من اخيرا ً به طور غير بهداشتي به باندانا وسواس پيدا کردم هر بار که به فروشگاهی می برم که آنها را دارد، در آخر مقداری بیشتر را می قاپم و در سبد خودم می کنم. این به من این ایده را داد که باندانهایم را به سطح جدیدی ببرم. پس از خیره شدن به مجموعه جدیدم، می خواستم برخی از آنها را که برایم شخصی سازی شده است، بکنم. من به شما اجازه می دانم که چگونه من رئیس تا مجموعه باندنا من.

خرید باندان سفید

باندان سفید برای این کار مناسب هستند. سفید فراهم می کند بوم تمیز را برای شما به مخلوط و مطابقت با رنگ های مختلف بر روی. شما می توانید یا آنهایی که ساده و یا باندان سنتی با طراحی پیزلی. من ترجیح می دهم با استفاده از آنهایی که 100٪ پنبه با طراحی پیزلی چرا که آنها بر روی رنگ بهترین و آنها بسیار زیبا برگزار شد. به عنوان من بهتر در آن و شاید حتی رسیدن به وضعیت حرفه ای، من ممکن است سرمایه گذاری برای امتحان کردن برخی از رنگ های دیگر.

انتخاب خود را از رنگ یا کراوات کیت رنگ

من هیچ ایده کراوات رنگ کیت چنین کالا داغ در حال حاضر، و آن را در واقع من در زمان برای پیدا کردن یکی. پس از سومین سفر به فروشگاه صنایع دستی محلی من، من یک بسته که شامل گرم صورتی، آهک سبز و آبی سلطنتی پیدا کردم. من هیجان زده برای دیدن رنگ که مناسب برای چند هفته گذشته از تابستان بود. به علاوه، چیز بسیار خوبی در مورد کراوات رنگ این است که شما می توانید مخلوط و مطابقت برای ایجاد سایه خود را.

-الگوهاتون رو انتخاب کنين و برين

یک بار دیگر، طرفدار رنگ کردن کراوات نبودن یعنی من معمولاً برای اصول اولیه می رفتم. من يه طراحي مارپيچي کردم اما من می دانم که بسیاری از گزینه های بیشتر وجود دارد وجود دارد، از گره زدن باندنا خود را به آن را به حتی freestyling. با هر نگاهي که ميخواي برو و از ريسک کردن و خوش گذروني باهاش نترس شستن، خشک کردن و پوشیدن!

پس از اینکه باندنای خود را رنگ کردی، می خواهید دستورالعمل رنگ خود را در مورد شستن و خشک کردن دنبال کنید. من سعی می کنم با آنچه توصیه می کند برای به دست گرفتن پر جنب و جوش ترین نتیجه بروید. و بعد از خشک شدن باندنا، بايد بپوشيش. از گره زدن یک گره و پوشیدن آن به عنوان سربند تا سنتی نگه داشتن آن و پیچیدن آن به دور سر خود، باندان ها نگاه تابستان ی کامل هستند. با رنگ کراوات جفت شده، اونا حتي هم شون هم کوتاه ترن.

من تا به حال بسیار سرگرم کننده ساخت این و نمی تواند صبر کنید تا برخی از بیشتر با رنگ های مختلف و طرح. فکر کنم بايد يه آبي و طلايي براي خرس هاي کال بکنم حالا، ما نسخه های شخصی خودمان را از بهترین لوازم جانبی تابستان.

تماس با ماریسا بولین در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب