دارویی غول بایر برنامه های 30 سال گسترش آن برکلی سایت

بایر چند ملیتی داروسازی و علوم زندگی, شرکت برنامه ریزی شده است به طور قابل توجهی گسترش برکلی سایت بیش از 30 سا

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

بایر چند ملیتی داروسازی و علوم زندگی, شرکت برنامه ریزی شده است به طور قابل توجهی گسترش برکلی سایت بیش از 30 سال آینده.

بایر را برکلی سایت که باز در اواخر سال 2000 در خدمت در درجه اول به عنوان یک مرکز تولید ضد انعقادی داروهای هموفیلی بیماران. برنامه ریزی توسعه را اضافه کنید و حدود 1 میلیون فوت مربع از توسعه فوریه 2032 تقریبا دو برابر اندازه فعلی 1.18 میلیون فوت مربع سایت.

"ما در حال ساخت یک بنیان قوی در بیولوژیک توسعه و biomanufacturing در این سایت و برنامه ریزی برای تنوع بخشیدن به عملیات ما" گفت: درو Johnston, معاون رئیس جمهور از سایت مهندسی برای بایر را برکلی سایت.

با توجه به بایر سخنگوی کتی کک در یک ایمیل بایر است برکلی بزرگترین کارفرما در بخش خصوصی و استخدام 1000 نفر پرسنل — تعدادی انتظار می رود به بیش از دو برابر 30 سال آینده.

برکلی سایت سرمایه گذاری در امکانات جدید و فن آوری اجازه خواهد داد که آن را به حفظ عملیات خود را برای توسعه و تولید داروهای هموفیلی در حالی که همچنین انشعاب به ساخت دارو برای درمان بیماری های دیگر با توجه به Johnston.

جانستون افزود که بایر را برکلی سایت خواهد ساخت داروهای بالینی و راه اندازی تایید محصولات برای بازارهای جهانی است.

"بایر برنامه ای برای شکستن اهرم پیشرفت های علمی و بسیار انعطاف پذیر و امکانات برای سرعت بخشیدن به نسل بعدی داروهای سرطان های قلبی-عروقی و بیماران دیگر" جانستون گفت.

این شرکت در حال حاضر در بحث با برکلی وزارت برنامه ریزی و توسعه است. برنامه ریزی شده 30 سال گسترش ارسال شده در مارس, است, اصلاح, اصلی, 1992 توسعه قرارداد.

از سال 1992 بایر ارائه مزایای جامعه و بودجه بیش از $30 میلیون, با توجه به Johnston. او اضافه کرد که این سرمایه گذاری باید در بازه زمانی از زیرساخت های عمومی به بیوتکنولوژی شرکای برنامه که قطار محروم جوانان محلی برای حرفه ای-آهنگ مشاغل در علوم.

ارائه پیشنهاد به تشریح برنامه برای ساخت و تولید ساختمان است که می تواند مواد خام و مواد مخدر ميانجی و همچنین پیاده سازی کنترل محیط زیست و ایمنی زیستی اقدامات است. گسترش نیز شامل ساخت و ساز از فضای اداری جدید, امکانات و دریافت و حمل و نقل امکانات.

"گسترش و توسعه توافق برای یکی دیگر از 30 سال است که یک فرایند است که ما انتظار داریم به این نتیجه اواخر 2021," کک " در ایمیل.

کک اضافه شده است که اولین گام در این شهر را بررسی بایر برنامه در یک ارزیابی مورد نیاز تحت کالیفرنیا کیفیت محیط زیست عمل می کنند که شامل چندین فرصت برای اظهار نظر عمومی.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن