مقامات شهرستان استرس تاکتیک برای کاهش COVID موارد

در یک COVID برگزار شد در این جلسه بعد از ظهر هر دو شهرستان سرپرست گرگ هارت و بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reyn

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

در یک COVID برگزار شد در این جلسه بعد از ظهر هر دو شهرستان سرپرست گرگ هارت و بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso تاکید کرد که تا زمانی که معیارهای خاصی را برآورده سخت محدودیت در گردهمایی های اجتماعی و فرد در مدرسه آموزش در محل باقی می ماند.

Santa Barbara County باقی مانده در دولت فهرست پیگیریهای هارت گفت: برای داشتن بیش از حد بالا و میزان موارد مثبت. به گفته دکتر انجام Reynoso این شهرستان تا به حال 98 موارد جدید امروز با 80 نفر از بيماران بستری و 20 از کسانی که در واحد مراقبت های ویژه. او همچنین اعلام کرد که از 5931 مجموع موارد در سانتا باربارا کانتی 333 فعال هستند و یا افرادی که هنوز عفونی و یا کمتر از 10 روز از ظاهر شدن علائم خود را.

"ما می دانیم وجود دارد موارد که در جامعه است که مشخص نشده است که چرا فعال موارد اصلا به ما بگویید داستان کامل" انجام Reynoso گفت.

"تا زمانی که یک واکسن است که به طور گسترده ای توزیع شده ما را محدود ابزار به سرعت گسترش ویروس" هارت هشدار داد. نزدیک به دو سوم از موارد او گفت: باید ترسیم شده به فرد-به-فرد تماس در صفحه اصلی کار و یا گردهمایی های اجتماعی در حالی که بقیه آنها مربوط به جامعه انتقال. هارت با تاکید بر نیاز به محدود کردن تماس با افراد خارج از خانه و پوشیدن چهره و پوشش و حفظ شش پا از فاصله از دیگران است. "این شیوه در حال کار در سراسر جهان به دلیل مردم در حال گوش دادن به متخصصان پزشکی و کاری برای جلوگیری از گسترش ویروس." هارت گفت.

و همچنین پیگیری موارد برای سلامت عمومی دلایل دولت الزامات ناشی از تغییرات در برخی از گزارش روش ها به تازگی انجام Reynoso توضیح داد که حساب برای جهش در تعداد موارد مثبت در میان کارگران مراقبت های بهداشتی. آنها به نظر می رسد برای جهش به سمت بالا از 193 یک هفته پیش به 320 روز گذشته است. انجام Reynoso گفت: دولت برای طبقه بندی مراقبت های بهداشتی کارگران تغییر در این شهرستان و استفاده از روش های است که برخی از موارد قبلی فقط در حال حاضر ابتلا در تعداد.

با توجه به آینده کاهش مزایای بیکاری فدرال هارت اظهار داشت: مجلس نمایندگان تصویب قوانین برای گسترش منافع تا سال آینده در حالی که جمهوری خواهان مجلس سنا پیشنهاد برای کاهش سود حاصل از $600 - $200. باید مزایای اضافی بود کاهش متوسط نرخ بیکاری برای جبران کالیفرنیا دلار است 1,350 یک ماه.

"آن را یک اقتصاددان برای دیدن چقدر سخت است به پرداخت اجاره و زنده ماندن در $1,350 یک ماه زمانی که ما هزینه های مسکن در میان بالاترین در دولت" هارت گفت.

دولت قوه مقننه است که در مذاکرات به معرفی کالیفرنیا مکمل که گسترش این شبکه ایمنی برای افراد و کسب و کارهای کوچک هارت اضافه شده است. مزایای شامل گسترش به دست آورده اعتبار مالیات بر درآمد, ادامه, اخراج, حفاظت, افزایش حمایت از پهنای باند اینترنت برای جوامع محروم و گسترش اعتبار مالیاتی برای کسب و کارهای کوچک.

برای کمک به جبران دوران سخت اقتصادی که منجر به صف های طولانی در Foodbank سانتا باربارا کانتی, ویتامین فرشتگان بین المللی غیر انتفاعی مستقر در سانتا باربارا اعلام کرد سالم آتی ابتکار. برنامه جدید امید به ارائه $500,000 به حمایت از سلامت مادران انتظار و ارائه ویتامین ها برای کودکان آسیب پذیر در جوامع است که عدم امنیت غذایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن