انگشت کوچک و قرمز را در تلاش برای بازگشایی با توجه به COVID-19 همه گیر

انگشت کوچک و قرمز سیاه و سفید متعلق به رستوران در دانشگاه برکلی مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی است ک

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

انگشت کوچک و قرمز سیاه و سفید متعلق به رستوران در دانشگاه برکلی مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی است که در مشکل مالی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

در علاوه بر این به دولت صادر پناهگاه در محل سفارشات انگشت کوچک و قرمز را با چالش های دانشگاه برکلی بسته شدن این اتحادیه دانشجویی و اکثر آن دانشجو مشتریان دور شدن از محوطه دانشگاه.

"حتی قبل از آن که دانشگاه روشن به کنترل از راه دور, آموزش تعدادی از دانش آموزان در این شهرستان تا به حال کاهش یافته و تقاضا کم بود گفت:" کن Lohatepanont صندلی از ASUC اتحادیه دانشجویی هیئت مدیره.

اگر چه انگشت کوچک و قرمز را دریافت چک حفاظت از برنامه وام از آمریکا اداره کسب و کار کوچک و یا SBA برای بازگرداندن کارکنان برای چند هفته اول بازگشایی آن را نیز پیش بینی دریافت SBA فاجعه وام با توجه به Bernadine "انگشت کوچک" Sewell, صاحب انگشت کوچک و قرمز است.

"من رد شد با توجه به سابقه اعتباری نامطلوب است که فقط پس ویرانگر" Sewell گفت. "این فقط یکی دیگر از راه هایی که آنها در حال سرکوب های کوچک سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است."

با توجه به سیول به منظور بازگشایی در پاییز انگشت کوچک و قرمز خواهد شد و نیاز به مقدار زیادی از حمایت مالی آن را به عنوان خسته تمام پس انداز خود را. Sewell راه اندازی یک GoFundMe صفحه: دوشنبه و خواسته است برای کمک های مالی جامعه در Facebook و Instagram.

تیاو برکلی جامعه پاسخ صادقانه بالا بردن بیش از $8,000 از $10,000 هدف فقط در چند روز. بسیاری از دانش آموزان مراقبت عمیقا در مورد انگشت کوچک و قرمز را مشاهده و آن را تقریبا به عنوان یک "خانه دور از خانه" با توجه به پریسیلا Mendoza, افزایش junior در UC برکلی.

"انگشت کوچک و کارکنان او همیشه رفتن مایل اضافی برای قرار دادن یک لبخند بر روی دانش آموزان چهره" مندوزا گفت. "بنابراین بسیاری دیگر از برکلی دانش آموزان می تواند گواهی دادن به آن است."

همراه با آن "فوق العاده سرویس مهربانی و بزرگ مواد غذایی" با توجه به مندوزا انگشت کوچک و قرمز را نیز به جامعه گسترده است.

"در سال 2018 برای شکرگزاری ... ما به شام برای کسانی که نمی تواند به استطاعت رفتن به خانه" Sewell گفت.

علاوه بر انگشت کوچک و قرمز است هیچ زباله مرکز اهدای مانده به اورژانس شربت خانه مواد غذایی و بی خانمان جامعه با توجه به Sewell.

Sewell گفت: او قدردانی تمام عشق و حمایت از انگشت کوچک و قرمز را دریافت اما همچنین گفت که او فکر می کند مردم باید نگاه دقیقتری به نژادی و نابرابری در مبارزات صاحبان کسب و کار کوچک.

"این باید به آنها رسیدگی شود چرا که اگر آن را کوچک سیاه و سفید متعلق به کسب و کار خواهد شد و نه زنده ماندن" Sewell گفت.

انگشت کوچک و قرمز را بازگشایی ظرف چند هفته آینده برای منظقه وانت. Sewell گفت که او متعهد به خدمت به جامعه با "همان عشق" را به عنوان او قبل از COVID-19.

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن