حزب مسدود کننده بوریس جانسون نیویورکر

[ad_1] بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، ممکن است امیدوار باشد که - با شروع ژانویه خشک و خاطرات یک کریسمس رسم

توسط NEWSWORLDS در 21 دی 1400
[ad_1]

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، ممکن است امیدوار باشد که - با شروع ژانویه خشک و خاطرات یک کریسمس رسما لغو نشده که هنوز در ذهن مردم باقی مانده است - عموم مردم علاقه خود را نسبت به پایان یافتن خیابان داونینگ، در طول مرگ تاریک، از دست دهند. انسداد در سال اول کووید، بی سر و صدا به عنوان یک تاسیسات و خوابگاه بعید برای مقامات عالی رتبه خدمت می کرد. این امید تقریباً تا زمانی که جانسون می‌توانست برای شستن موهایش بیشتر بکند، ادامه داشت. روز دوشنبه، تنها یک هفته کاری پس از سال نو، ITV News ظاهر شدن ایمیلی را - به تاریخ 20 مه 2020 و ارسال شده توسط مارتین رینولدز، منشی ارشد شخصی جانسون - گزارش داد که با خوشحالی صدها نفر از مقامات دولتی را به یک گردهمایی BYOB در باغ دعوت می کرد. در شماره 10 برای "بهترین استفاده از آب و هوای فوق العاده". گزارش شده بود که میز بلندی در باغ داونینگ استریت کم و بیش همزمان با یک کنفرانس مطبوعاتی داخلی که در آن الیور داودن، وزیر امور دیجیتال، رسانه، فرهنگ و ورزش وقت ایالات متحده، به مردم اطلاع داد که "شما می توانید یک نفر را بیرون از خانه خود در یک مکان باز و عمومی ملاقات کنید، به شرطی که دو متر از هم فاصله داشته باشید." شاهدان عینی می گویند که در میان کسانی که به نظر می رسید در آن شب ملایم با اسکی آبی خوش می گذرانند - تا به امروز، بیش از سی و پنج هزار نفر در بریتانیا بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. کووید، با سیصد و شصت و سه مرگ در روز توسط داودن در سخنرانی های خود - نخست وزیر و همسرش کری جانسون بودند.

اینهمه مهمونی! بیننده‌ای که در بیشتر دو سال گذشته از چیزی شبیه به تماس اجتماعی عادی محروم بوده است، می‌تواند شواهد داونینگ استریت خنده‌دار انباشته شده در هفته‌های اخیر را بررسی کند و چیزی فراتر از شروع دیرهنگام را تجربه کند. FOMO- ترس از دست دادن - اما یک احساس موازی، خشم نسبت به موفوس، بی توجهی به قوانینی که آنها تحمیل کردند. در آستانه کریسمس، گزارش‌هایی از شیطنت‌های اجتماعی گذشته در خیابان داونینگ با منظم و تقریباً مکرر باز شدن پنجره‌ها در تقویم ظهور وجود داشت. در دسامبر 2020، زمانی که لندن محدودیت‌های سطح سه نامیده می‌شد را تحمل کرد - یک قانون کلی معرفی شد، برقراری ارتباط در داخل خانه یا باغ خصوصی ممنوع شد و میخانه‌ها و رستوران‌ها بسته شدند - ظاهراً راهروها و دفاتر باریک در شماره 10 زنگ زدند. با شادی در یک مسابقه مسابقه کریسمس یک روز، و پس از آن در همان هفته یک مهمانی با ده‌ها کارمند برگزار شد، برخی در حال تبادل هدایایی از Secret Santa و پوشیدن ژاکت‌هایی با تم کریسمس بودند. چند روز بعد - در آن زمان لندن و سایر نقاط انگلیس با بسته شدن خرده فروشی های ناچیز و ممنوعیت سفر به سایر نقاط کشور وارد سطح محدودتر 4 شده بودند - در طول یک موضوع عملی شوخی های بیشتری وجود داشت. - جلسه و پاسخ در اتاق رسانه های جدید گران قیمت در داونینگ استریت، جایی که از آلگرا استراتن، سخنگوی نخست وزیر وقت، به شوخی خواسته شد تا به شایعات برگزاری یک مهمانی زیر سقف جانسون پاسخ دهد. استراتون بزدلانه گفت: من در خانه هستم. "آیا پنیر و شراب خوب است؟" این یک جلسه کاری بود." (استراتن که هنگام انتصاب مجدد به یک مقام دولتی دیگر از شدت بازجویی در تلویزیون توسط مطبوعات واقعی در امان بود، اندکی پس از انتشار ویدئویی از تمرین پرسش و پاسخ استعفا داد.) پس از ویدئوی استراتون. در اوایل دسامبر علنی شد و نخست وزیر با یک استراتژی گستاخانه برای انحراف احساس گناه در مجلس عوام ظاهر شد: او گفت که خشم مردم را درک کرده بود، زیرا "از دیدن این ویدئو عصبانی شده بود." این جمله ای است که حتی بدبین ترین مخالفان جانسون نیز می توانند آن را بپذیرند. رهبر اپوزیسیون، پس از اینکه دید که جانسون چگونه خشمگینانه می‌تواند در انظار عمومی برود وقتی هفتگی سر سوزن می‌زند توسط کایرا استارمر، رهبر اپوزیسیون، در خلال سؤالات نخست‌وزیر در مجلس عوام، فقط می‌تواند سرخ شدن، پاشیدن و زدن دکمه‌های خشم خود را تصور کند. گرفتن در معرض.

با این حال، به زودی مشخص شد که مهمانی مورد ادعا فقط یک فصل تعطیلات برای مقامات رسمی نیست که نخست وزیر - که در آپارتمان طبقه بالای خود منزوی شده بود - از ترفندهای آنها بی خبر بود. تمام راه شوخی بود. چند روز پس از انقضای ویدئو، گارد امنیت عکسی از 15 مه 2020 - در هنگام اولین محاصره در بریتانیا - از جمع آوری شراب و پنیر در باغ خیابان داونینگ منتشر کرد، با چهره های معصوم بوریس و کری جانسون که بر روی چندین صندلی خیزران نشسته بودند، یک لیوان قرمز خوب روی آن. میز مقابل نخست وزیر باغ داونینگ استریت از حریم خصوصی قابل توجهی برخوردار است، حداقل زمانی که هیچ یک از این افرادی که در شماره 10 کار می کنند از دور عکس نمی گیرند و با توجه به ماهیت وحشیانه سیاست، احتمالاً عکس های طولانی از طبقه بالا. با درختان بالغ و پشت در سایت گارد سوارکاری سلطنتی کاشته شده است، فقط با ادارات دولتی همسایه است، و از آنجایی که مانع از نزدیک شدن عموم حتی به جلوی خانه نخست وزیر می شود، افرادی که دارای مجوز هستند ممکن است وارد شوند. بررسی موشکافانه. نزدیک‌ترین چیزی که بیشتر بریتانیایی‌ها به تنهایی به تماشای این باغ آمدند، در بهار سال 2020 بود، زمانی که این باغ محل برگزاری یک مهمانی - برای تغییر - نبود، بلکه برای یک کنفرانس مطبوعاتی بود که توسط دومینیک کامینگز، دستیار ارشد در آن زمان برگزار شد. نخست وزیر. کامینگز در صحبت با خبرنگارانی که از فاصله اجتماعی دور بودند و قطعاً از آب و هوای زیبا لذت نمی‌برد، تصمیم خود را برای رانندگی با خانواده‌اش از لندن به خانه‌ای در شهرستان دورهام در آغاز همه‌گیری، با نقض آشکار محدودیت‌های قرنطینه توجیه کرد. این غیرمئا culpa در 25 می، پنج روز پس از جلسه ای که رینولدز ایمیل خود را برای آن ارسال کرد، انجام شد.

هنگامی که جانسون روز دوشنبه توسط خبرنگار بی‌بی‌سی با پایان ایمیلی که او را به یک مهمانی دعوت کرده بود مواجه شد، از اظهار نظر خودداری کرد. او با لبخندی دوبار گفت: "همه اینها توسط سو گری در دست بررسی است." گری کارمند ارشد دولتی است که در اواسط دسامبر وظیفه بررسی تقویم طاقت فرسای اجتماعی در خیابان داونینگ را توسط سایمون کیس به ارث برد، یک کارمند دولتی حتی بالاتر که پس از اینکه معلوم شد شب قبل از بدنام، مجبور به انصراف از تحقیقات شد. در جشن کریسمس، او قرار بود در دفتر خودش از همکارانش برای نوشیدنی و تنقلات پذیرایی کند. همان شعار سو گری توسط ادوارد آرگار، وزیر بهداشت، که وظیفه غیرقابل غبطه ور شدن دفاع از دولت در برنامه های خبری صبح سه شنبه به او محول شد، تکرار شد. آرگار به برنامه خبری بی‌بی‌سی تودی گفت: «من می‌توانم خشم را درک کنم، اما می‌توانم درد و اختلال را نیز درک کنم.

آرگار مدعی است که از آنجایی که او به مهمانی مورد نظر دعوت نشده است، در مورد اتفاقاتی که از نزدیک اطلاعی نداشته است حدس و گمان نمی زند. اما او اصرار داشت که نخست‌وزیر با انتصاب گری برای انجام وظیفه‌اش «کار درستی انجام داده است». در توییتر، این فرض که درستی نخست‌وزیر در آغاز تحقیقات، سؤالات نامناسبی را در مورد رویدادهای واقعی تحت بررسی ایجاد کرده بود، با بی‌اعتمادی شدید مواجه شد. سارا چرچول، مورخ، گفت: "من باید منتظر بمانم تا بازپرس شخص ثالث بتواند تعیین کند که آیا در مهمانی در خانه ام که توسط منشی شخصی من میزبانی شده بود شرکت کرده ام یا خیر. این واقعا حرکت بزرگی است." امید است که پرس و جوهای سو گری به بازجویی از باغبان مسئول نگهداری از چمن - که ظاهراً در ماه می 2020 به دنبال ضرب و شتم های زیادی بود - و شاید به مردی که کارش تخلیه فضاهای خالی در خیابان داونینگ است سرایت کند. فقط در صورتی که سطل های بازیافت می توانستند صحبت کنند. در این میان، افشاگری های بعد از مهمانی و عواقب آن بعید به نظر می رسد که بلافاصله خشک شود. پلیس صوفیه پس از خودداری از تحقیق در مورد جشن های کریسمس که سال گذشته فاش شد، تأیید کرد که در حال مذاکره با کابینه درباره افشاگری ها در روز دوشنبه است. برای جانسون، ژانویه حتی طولانی تر از حد معمول خواهد بود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب