COVID-19 ارائه تهدید به روند دموکراتیک در انتخابات

پنج دانشگاه از کارشناسان رشته های متنوع در مورد چالش های coronavirus همه گیر خواهد شد و در حال حاضر برای سال 2

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

پنج دانشگاه از کارشناسان رشته های متنوع در مورد چالش های coronavirus همه گیر خواهد شد و در حال حاضر برای سال 2020 به طور کلی انتخابات در آخرین قسط از پردیس مجازی مکالمه سری جمعه.

این اعضا شامل دانشگاهیان از پردیس مدارس عمومی و سیاست و قانون و همچنین اداره آمار هر یک از آنها آورده دیدگاه های مختلف به بحث تعدیل توسط پردیس سخنگوی دن Mogulof. اروین Chemerinsky رئیس دانشگاه برکلی مدرسه قانون روشن است که با وجود نگرانی که آیا ایالات متحده خواهد شد برگزاری انتخابات عمومی در این سال قانون اساسی تضمین می کند یک رخ خواهد داد. وی افزود: انتخابات صورت گرفت در طول اسپانیایی آنفولانزای همه گیر جنگ های جهانی و جنگ داخلی تنظیم اولویت برای این سقوط.

Chemerinsky گفت: 20 متمم تضمین دولت جانشینی رهبری می گیرد Jan. 20 پس از انتخابات را تنظیم تاریخ. بنابراین حتی اگر یک انتخابات برگزار پاییز امسال مجموعه ای زنجیره ای از جانشینی منجر به انتقال قدرت به مجلس نانسی پلوسی D-سان فرانسیسکو. Chemerinsky اضافه شده است که این به تنهایی تضمین خواهد کرد انتخابات عمومی برگزار خواهد شد در ماه نوامبر.

"هیچ جنبه ای (سیاست) است که در سمت چپ دست نخورده — از مکانیک اولیه از رای گیری به مسائل هسته ای در قلب مبارزات" Mogulof گفت: در طول این رویداد.

پردیس آمار پروفسور فیلیپ استارک گفته او نگرانی های امنیتی از سقوط انتخابات به خصوص اگر متحده اتخاذ نمی متفکر جایگزین به فرد در رای گیری. او گفت: تصمیم گیری در خصوص پست الکترونیکی-در سیستم های رای گیری باید به زودی با این استدلال اوت خواهد بود "بیش از حد دیر است." استارک اضافه شده است که او می خواهم دست مشخص شده برگه کاغذ پیش پرداخت هزینه پستی و امن زنجیره ای از بازداشت برای اطمینان از تامین امنیت انتخابات این کشور تا حد زیادی حرکت می کند به پست الکترونیکی-در برگه های رای.

او گفت که او نگران است در مورد خاص امکان متحده اتخاذ رای گیری آنلاین که او گفت:, "باز کردن درب" به فرصت های بالقوه برای تقلب انتخابات.

"اگر شما می خواهید جهانی امتیاز, رای گیری آنلاین است راه رفتن" استارک گفت: در طول این رویداد. "اما جهانی به معنی شما در حال enfranchising ایرانی, هکرها, هکرهای چینی, روسی, هکرها و هر کس دیگری که می خواهد به دخالت است."

هنری بردی, رئیس گلدمن دانشکده سیاست عمومی و استاد سارا Anzia زمان سرب در یک بحث و گفتگو در مورد نامزدهای انتخابات شانس.

Anzia گفت: در هر انتخابات عمومی سال دانشمندان علوم سیاسی را به اصول دولت از اقتصاد و رئیس جمهور را تصویب امتیاز — پیش بینی امتیازهای' شانس در انتخاب مجدد. با توجه به رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر و اقامت در خانه سفارشات Anzia گفت: دولت از اقتصاد به احتمال زیاد خواهد شد نه کمک به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد مبارزه است.

هر چند بردی گفت: اگر تهمت قادر به به نوبه خود اقتصاد در اطراف قبل از ماه نوامبر او را یک شانس برنده شدن او موافقت با Anzia و گفت: به نظر می رسد این وضعیت ممکن است تا دموکرات ها برای یک "پیروزی فوق العاده ای."

Anzia اضافه شده که رای گیری جمهوری خواهان نیز صدمه دیده و یا بهره مندی از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین بسته به موفقیت آن در ماه های آینده.

زمانی که Mogulof خواسته پنل اگر آن را دیدم وضعیت فعلی به عنوان یک "تهدید" و یا یک "فرصت" همه اعضا به جز Anzia گفت: این یک تهدید به یک نمایشگاه روند سیاسی. برکلی استاد حقوق Bertrall راس گفت که او نگران است که به احتمال زیاد با ماهیت های مختلف از سال 2020 به طور کلی انتخابات ممکن است باعث شود مردم به مشاهده نتایج خود را به عنوان مشروع است.

"من فکر می کنم این انتخابات می تواند نشان دهنده بزرگترین تهدید برای موجودیت جمهوری ما از نظر رای گیری که ما تا به حال" راس گفت: در طول این رویداد. "اما من فرصت دیدن اگر ما می توانید آن را به نوعی تا حدودی درست است و ما باید مشروع انتقال قدرت. ما می تواند امیدوارم شرکت در انتخابات واقعی اصلاحات در آینده است."

تماس با راشل آرایشگر در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @rachelbarber_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب