لیست پخش به عنوان نامه های عاشقانه

اگر من شما را به یک لیست پخش فقط می دانم که شما را نگه دارید در یک مکان در قلب من است. تدوین آهنگ به یکی کاملا

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

اگر من شما را به یک لیست پخش فقط می دانم که شما را نگه دارید در یک مکان در قلب من است. تدوین آهنگ به یکی کاملا بسته بندی شده الکترونیکی بسته عاطفی است, هنر است. این نسخه من از عشق نامه: زمانی که من نشستن و حرکت و آهنگ ها در سراسر Spotify, من یک فرد خاص در ذهن و من بیان همه چیز است که کلمات من به سادگی نمی تواند.

یاد گرفتم از روی صفحه نمایش داستان عشق, مطالعه تمام کتاب های, لیست پخش, سوخته, سی دی و فرد serenades از شخصیت های سینمایی مورد علاقه. چارلی زحمت سرپرستی دیسک پاتریک در "The Perks of Being a Wallflower," راب جزیره میدارد در "High Fidelity" (به Zoë Kravitz انطباق) و یا Michael Cera را شکستن و مخلوط در "نیک و نورا را Infinite Playlist" — همه از این اثبات قدرت پشت یک لیست پخش.

در حالی که من هنوز در انتظار اوج لحظه ای که در آن یک لیست پخش را عامل به من عاشقانه سرنوشت من حداقل می تواند آماده سازی بیشتر از طریق افلاطونی لیست پخش. صرف نظر از رابطه من با گیرنده مورد نظر ساخت لیست پخش همیشه الهام بخش احساس شیفتگی و حسرت.

درست مثل یک عشق نامه ساختار یک لیست پخش مربوط است به آنچه که ابلاغ میشود. این یک افتتاح یک پیش بینی منجر شود تا به یک نقطه اوجی قبل از نتیجه گیری مهر و موم کردن پیام. این همه بسیار حساس و تعیین قرار دادن آهنگ های خاص یکی از آهنگ پیشرو به دیگری.

من می خواهم به را انتخاب کنید دهانه است که شروع به کوچک قبل از رشد به کمال خود عبارات. "Onie" الکتریکی آلو "Tezeta" توسط Mulatu Astatke, "گریه, گریه کودک" توسط رمزی لوئیس و یا حتی "مکزیکی رویا" توسط پیرو Piccioni باید همه به دست آورده و حق خود را در مکان به عنوان مقدمه به من تغزلی عشق نامه. هر آهنگ شامل رشته های نرم و دلپذیر خط باس را افزایش می دهد که در شدت قبل از کاهش اجازه دهید به آهنگ بعدی را بیش از. در این نمایشگاه آهنگ صحبت می کنند به احساس زمانی که شما ببینید کسی که برای اولین بار و یا شاید برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی.

از آنجا تن از لیست پخش را می سازد تا به اوج با سرعت سریع تر آهنگ و شدید تر ابزار دقیق. من شروع به سوال من نامه عشق است که تلاش برای گفتن. چه موقتی از این رابطه شکوفا و جدید و یا بالغ شده و توسعه یافته ؟ من می خواهم به جزئیات چگونه پوست من tingles در نزد کسی, چگونه بدن من پر هیجان زده منزهى? و یا شاید باید با من صحبت می کنند به اشتیاق حسرت آرزوهای beckoned غياب?

اوج سقوط در خط با احساسات همسایه آن, آهنگ, اما ارائه می دهد چیزی کاملا جدید. این عمل به عنوان یک شگفتی; این بخشی از فیلم خود را که در آن boombox است برافراشتند بالای سر خود را در یک سرسخت عمل از خود گذشتگی. تأمل در گذشته عشق نامه من اغلب تبدیل به دلبر "قلب شیشه ای" دیوید بووی را "عشق مدرن" یا Equatics' "از کجا است ؟" برای یک دلخراش بالا است.

برای کندتر لیست پخش, شاید اوج نیز آشکار است. آن sneaks تا آهسته با آهنگ های منتهی به آن lulling شنونده به آسانی حس شادی و سرخوشی. از آنجا که آب و هوایی آهنگ تقریبا مخلوط را به لیست پخش, اما هنوز هم تداعی یک شدت و احساساتی احساسات است. آهنگ های مانند "آیا هیچ جای تعجب است ؟" دیورند جونز و نشانه و یا حتی "Ladyfingers" توسط آلپرت & The Tijuana Brass ارائه نرمتر جایگزین برای یک آب و هوایی مسیر در حالی که هنوز اقدام به عنوان یک تماس برای محبت است.

به عنوان کلمات بافته شده را به جملات و ابزار دقیق از آهنگ های فرم مایع عبارات است که در محفظهای قرار دادن احساسات است. من تمایل به نوبه خود به بیصدای آهنگ که جزئیات این پیام من در تلاش برای انتقال 10 بار بیش از. Yo Tengo La را "پیکان سبز" "خانه دوباره" توسط Menahan خیابان باند و آلاباستر DePlume را "ویسکی زمان داستان" همه ترک اتاق را برای تفسیر در حالی که گوش دادن. عمل آنها به عنوان انعکاسی مکث از طریق لیست پخش ایجاد اتاق برای آهنگ به نفس بین هر اعلامیه یا تشدید عبارت موسیقی.

که من باد به نهایی آهنگ نامه عشق من جستجو برای یک راه برای قرار دادن همه چیز به من گفت که منجر به این لحظه. آیا من در حال حاضر تصمیم به بازتابی با بیشتر تسکین دهنده سنتز و یا ارائه چیزی جدید برای تحریک کنجکاوی از شنونده? به نرمی کراوات لیست من را تبدیل به آهنگ های مانند Brian Eno را در "آبی عمیق" روز و یا دوروتی اشبی "بیا با من زندگی می کنند." برای بیشتر از یک پاسخ داده نشده در پایان من برای لوئیز Bonfá را "Preludio" یا باکره' "عشق سردتر از مرگ" را به نگه داشتن شنونده من در انگشتان خود را. که من نهایی امضای نهایی توجه داشته باشید قبل از امضای کردن, تنها به انتظار برای پاسخ خود را.

عشق من زندگی کاملا متفاوت از جان کیوساک در "High Fidelity" اما من به آن دست به نویسندگان با توجه به پتانسیل یک لیست پخش. کیوساک راب بهترین گفته: "ساخت خوب تالیف نوار بسیار ظریف هنر است."

Cusack درست بود — آن است که یک هنر ظریف به رشته با هم نامه های عاشقانه از هنرمندان دیگر به فرم خود را. گیرندگان خود هستند و نادانسته به شما و زندگی خود را, اما با انتخاب آهنگ های خود را, شما در حال آوردن آنها را به مال شما.

تماس با فرانسیسکا هاجز در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن