افسر پلیس و سگ مجروح کمی در تصادف تقاطع

یک K9 پلیس وسیله نقلیه برخورد با یک خودرو در De la Vina و غرب Carrillo تقاطع خیابان به عنوان افسر و سگ رهبری چ

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

یک K9 پلیس وسیله نقلیه برخورد با یک خودرو در De la Vina و غرب Carrillo تقاطع خیابان به عنوان افسر و سگ رهبری چراغ و آژیر وافغان به سمت سانتا باربارا Westside در سلاح خود تماس بگیرید. پلیس خودرو چرخید آمار یک درخت فرود آمد و در تقاطع رو به شرق در تاریخ 4 جولای در حدود 7:25 بعد از ظهر

همه گرفته شد به مراقبت های اورژانس — انسان به کلبه بیمارستان و سگ به VCA مراقبت های تخصصی و اورژانس بیمارستان حیوانات — و تلفظ به جراحات جزئی.

از خودروی شخصی تا به حال عمده جلویی آسیب. آتش نشانان — ستاد شهرستان آتش است کمتر از یک بلوک از صحنه — کمک افسر از SUV و سگ پلیس Murdock آورده بود توسط یک سابق K9 افسر. این تصادف در دست بررسی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن