'ژوئن در استروئید': Ocean City مرور ناآرامی دهید شورا پلیس صحبت از راه حل های

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 2:21 PM EDT Jun 16, 2020OCEAN CITY, Md. — شهر اقیانوس شهرستان است که هنوز

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

OCEAN CITY, Md. — شهر اقیانوس شهرستان است که هنوز هم در وضعیتی وخیم از نزدیک به دو هفته از حوادث خشونت آمیز و ساکنان اجازه شورای شهر می دانم که دوشنبه شب که آنها می خواهند پاسخ.

در طول این شورا به طور منظم برنامه ریزی شده جلسه ساکنان خطاب به شورای تقریبا در مورد خشونت های اخیر ساخته شده نگرانی های خود را شناخته شده و مورد سوال چه شهر انجام شد در مورد آن.

در پاسخ به اقیانوس رهبران شهر وعده داده شده عمل و رئیس پلیس این شهر مطمئن اقیانوس اداره پلیس شهر در حال انجام است همه چیز آن را می توانید برای محافظت از مردم است.

"ما متوجه هستیم گرفتار در طوفان کامل برای برخی از این دلیل در این سال" گفت: Ocean City شهردار ریک Meehan. "من فکر می کنم همه ما می دانیم که بسیاری از دلایل و (عضو شورای گریگ) گفت: ما می توانیم بحث در مورد دلایل اما آنچه ما واقعا نیاز به برخی از راه حل است."

از رفتن به ماه ژوئن شهر انتظار می رود شلوغ در شرایط اجرای قانون اقدام, اما آنها انتظار نداشتند یک "ژوئن در استروئیدها" Meehan گفت.

اقیانوس شهرستان بازگشایی آن ساحل و مرور در اوایل ماه مه پس از نزدیک به دو ماه از بسته بودن در سطح محلی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. پس از آن وجود داشته است نگرانی در مورد جمعیت تجمع در شهر در میان یک مسری شیوع و در حال حاضر در مورد شهر های ایمنی.

Ocean City کسب و کار شد و ضربه سخت گیر تعطیلی و محدودیت های, با برخی از محدودیت ها هنوز هم در اثر طول مریلند مرحله 2 از بازگشایی.

کسب و کار نگران بودند برای بازگشت مصرف کنندگان به عنوان فصل گردشگری بازگشته است. در عین حال برخی از آنها انتخاب برای محدود کردن ساعت خود و دیگران در نظر گرفته اند بسته شدن اخیر دارویی و نقدی و مرور دعوا.

بیشتر: Ocean City مرور خشونت به ارمغان می آورد اتمی برای بازدید کنندگان کسب و کار

حرکت رو به جلو Meehan با اشاره به تغییرات متعددی در این شهر می تواند از جمله تجلیل اداره پلیس درخواست های اضافی وقت افسران پلیس.

OCPD خواسته بود شورای اضافی 10 افسران و Meehan به نام در این شورا به افتخار آن را حتی اگر آن را به معنای تنظیم این شهر بودجه در حال حرکت رو به جلو است.

به مسائل شهر چهره های این سال یک حکومت نظامی ممکن است کار کرده اند Meehan گفت. این ایده هر چند احتمالا می تواند کار در سال آینده و یا در طول این سقوط با غیر رسمی H2Oi علاقه مندان به ماشین های جمع آوری است.

اقیانوس شهرستان نیز نیاز به کار با آن جامعه کسب و کار برای پیدا کردن راه حل های Meehan گفت. چنین همکاری بسیار موفق بوده است با H2Oi و Meehan فکر می کند می توان آن را بخشی از راه حل در افزایش جرم و جنایت در ماه ژوئن.

"هیچ کس می خواهد به شنیدن آنها تماس بسیاری از خدمات لب. ما نمی خواهیم به ارائه خدمات لب," Meehan گفت. "گاهی اوقات ما دریغ به چیزی می گویند اگر ما می دانیم که ما نمی توانیم آن را به بالا. من فکر می کنم آن زمان برای ما به همه چیز است."

بیشتر: Ocean City رئیس پلیس می گوید خشونت دیده می شود در فیلم های آنلاین 'تحمل نخواهد شد'

پس از این شورا جلسه OCPD ارائه Delmarva در حال حاضر جزئیات بیشتر در مورد خشونت به تصویر کشیده شده در رسانه های اجتماعی ویدئوها از آخر هفته.

OCPD افسران کشیده بیش از یک خودرو شنبه در منطقه از دلفین خیابان و خیابان فیلادلفیا بود که حمل و نقل یک قربانی بود که چاقو شده با توجه به یک ایمیل از Ashley Miller, OCPD معاون مدیر ارتباطات. قربانی شد, پرواز به شبه جزیره مرکز پزشکی منطقه ای که فرد در وضعیت ناشناخته بود اواخر دوشنبه شب.

این حادثه همچنان تحت بررسی است.

OCPD را تکذیب کرد با استفاده از گاز اشک آور و یا ضربه مغزی نارنجک در هر حادثه در طول هفته گذشته میلر نوشت. تنها در یک مورد فردی فلفل اسپری برای بودن "uncooperative" در حالی که بازداشت او نوشت.

"در رابطه با گاز اشک آور استفاده می شود, رسانه های اجتماعی می تواند با اشاره به 'تخلیه ماده استفاده می کنیم برای متفرق کردن جمعیت زیادی" میلر گفت. "این یک محصول زیست تخریب پذیر است که بوی ناپاک است که مردد است."

این محصول ساخته شده از "مواد غذایی" شبیه یک مرداب, اسپری میلر نوشت و قصد آن است که برای استفاده از این تند املا به رانندگی مردم خارج از منطقه است.

بیشتر: ویدئوها نشان می دهد دعوا ممکن است گاز استقرار در شهر اقیانوس مرور

Ocean City رئیس پلیس راس Buzzuro نیز صحبت از شفافیت که پرداختن به شورای جمعه شب.

عمومی سزاوار به دانستن بیشتر در مورد کسانی که دستگیر شده اند و آنچه اتفاق افتاده در دو هفته گذشته Buzzuro گفت و آن را در OCPD که برای دریافت اطلاعات از.

"من می توانم به شما بگویم که ما با توجه 110% در نیروی پلیس" Buzzuro گفت. "ما تقریبا 130 دستگیری بیش از چهار روز گذشته. ما با قرار دادن تعدادی از افسران و کارکنان در خیابان که رقیب اصلی شهر مانند بالتیمور."

در بسیاری از موارد کسانی که دستگیر شده و به اتهام جرائم جدی نیست, دبیرستان, دانش آموزان, Buzzuro گفت. بسیاری از آنها در 20s و 30s.

بیشتر: پنسیلوانیا مرد می خواست در زنان, قتل, بازداشت هفت ساعت دور توسط Ocean پلیس شهر

بیشتر: برلین مرد کشته در عبور در اقیانوس شهر اولین منجر به مرگ عابر پیاده در تصادف 2020

ژوئن سنتی برای فارغ التحصیلی دبیرستان سالمندان از Mid-Atlantic states به بازدید از شهر ساحل.

رئیس اذعان ژوئن جرم و H2Oi هفته در بخش "پاشنه آشیل" شده اند و بسیار مخرب به شهر Buzzuro گفت.

H2Oi است که رسانه های اجتماعی محور جمع آوری است که تساوی هزاران نفر از علاقه مندان به خودرو به ارمغان می آورد و اختلالات متعدد. Ocean City با موفقیت لابی مریلند مجمع عمومی به تصویب قوانین اضطراری در بهار به پلیس بیشتر ابزار برای کنترل رانندگان.

هنوز هم رئیس مطمئن باشید که OCPD است "انجام همه چیز را که ما احتمالا می توانید انجام دهید برای حفظ صلح در این شهر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن