گلدان اعتقاد وارونه شگفت انگیزی کم

در نوامبر 8, 2016, کالیفرنیا گذشت گزاره 64 decriminalizing استفاده تفریحی از ماری جوانا. پس از این تغییرات قا

توسط NEWSWORLDS در 12 مرداد 1399

در نوامبر 8, 2016, کالیفرنیا گذشت گزاره 64 decriminalizing استفاده تفریحی از ماری جوانا. پس از این تغییرات قانونی, کد برای امریکا کار کرده با پنج California counties برای ایجاد یک الگوریتم است که کمک به تعیین که ماری جوانا-درگیر مواردی می تواند مورد بررسی قرار گیرد برای resentencing و یا انتقال. شورای قضایی تخمین می زند که وجود دارد بیش از 1700 واجد شرایط موارد در شهرستان سانتا باربارا.

با توجه به Darrel پارکر های اجرایی برای سانتا باربارا برتر دادگاه در سال 2018 دفتر خود تنها با دریافت 82 دادخواست. تعداد کم نظیر این باعث مجمع لایحه 1739 که نیاز به کالیفرنیا وزارت دادگستری به بررسی تمام سوابق برای تعیین مورد واجد شرایط بودن. پارکر توضیح داد: "من فکر می کنم مجلس باید به رسمیت شناخته اند که خروج از آن به هر فرد به volitionally بیرون بروید و دادخواست دادگاه بود نه گرفتن نتایج آنها می خواستند. بنابراین این لایحه مورد نیاز وزارت دادگستری برای شناسایی تمام کسانی که اعتقادات که واجد شرایط هستند به یاد بیاورید و یا اخراج و پس از آن برای برقراری ارتباط است که به دفتر دادستان منطقه. دادستان مورد نیاز بود 1 ژوئیه این سال به بررسی همه این موارد و تعیین اینکه آیا یا نه آنها در حال رفتن برای به چالش کشیدن resentencing, اخراج یا sealings."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


با توجه به پارکر این روند شده است سر در گم توسط منشی شهرستان که بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس. پارکر شفافی در این مشکل بیان کرد: "من فکر می کنم دفتر دادستان منطقه به اتمام رسانده است که کار می کنند اما آنها تا به حال دسترسی محدود به دفاتر ما از این بیماری همه گیر. ما باید به خارج از دا را امتحان کنید و کشف کردن که موارد آنها در واقع رفتن به اخراج و کدام موارد آنها به قصد اعتراض به کاهش یا resentencing."

اگر چه همه گیر شده و روند بررسی موارد زیر پیشنهاد 64 دشوار دفتر دادستان منطقه همچنان ادامه دارد و به بررسی موارد تحت قانون جدید. جان Savrnoch از دفتر دادستان منطقه اظهار داشت: "ما اعلام کرده اند به دادگاه که ما در اعتراض به اخراج و کاهش. همه این موارد رسیدگی خواهد شد. در حال حاضر با این سیستم و با COVID آن است که یک ماده از همه شناسایی و مطمئن شوید که همه ما از این موارد است. بدون در نظر گرفتن همه واجد شرایط موارد برای کاهش کاهش خواهد یافت."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب