قرار دادن سانتا Barbarans اول

نامه سرگشاده به شهردار کتی موریللو: COVID موارد خود را آغاز کرد مهیب افزایش در سانتا باربارا 14 روز بعد از آخر

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

نامه سرگشاده به شهردار کتی موریللو:

COVID موارد خود را آغاز کرد مهیب افزایش در سانتا باربارا 14 روز بعد از آخر هفته روز یادبود آغاز شد — 14 روز بعد از خیابان دولت بازگشایی شد برای کسب و کار و جمعیت کثیری از southlanders آمد در اینجا به جشن می گیرند.

سریع به جلو به جولای 1: لس آنجلس متصلب با عفونت و ما در حال برگزاری, چاق, دعوت به همه برای رسیدن به آفتابی در سانتا باربارا در این آخر هفته. میله بسته خواهد شد اما سواحل باز خواهد شد!

شما گفته است که شورای ما در حال نگه داشتن سواحل باز چون شهرستان است که نگه داشتن سواحل آن باز است. چرا که راه را به سوی یک راه حل معقول تر و اعلام سانتا باربارا در سواحل بسته در نتیجه تنظیم یک مثال برای شهرستان ؟ چرا قرار دادن کل شهر در خطر حتی بیشتر از ما در حال حاضر به عنوان یک نتیجه از گذشته ما بد بخت تعطیلات آخر هفته ؟

رهبران کسب و کار ترس شهرستان نمی تواند "زنده ماندن" ادامه داد: shutdown. خوب بدون خاموش شدن بسیاری از شهروندان زنده نخواهد ماند. آن را بیش از حد به درخواست برای قرار دادن آنها — ما — برای اولین بار ؟

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن