پنج جدید COVID موارد در سانتا باربارا زندان شهرستان

سانتا باربارا کلانتر در بر داشت سه موارد مثبت COVID-19 در میان بازداشت نمایندگان در چهار روز گذشته. یک کارمند

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

سانتا باربارا کلانتر در بر داشت سه موارد مثبت COVID-19 در میان بازداشت نمایندگان در چهار روز گذشته. یک کارمند غیر نظامی در زندان شهرستان و یک گشت معاون نیز آزمایش مثبت است. در طول هفته گذشته 22 پرسنل در زندان شهرستان آزمایش مثبت برای COVID-19 به عنوان کلانتر مشغول به کار برای تست همه کارکنان و زندانیان. همه کارکنان که تست مثبت در حال حاضر خود منزوی در خانه با توجه به آزادی مطبوعات.

یک غیر نظامی کارکنان مشغول به کار در بازداشت سوابق جایی که کلانتر مظنون زودتر برک آوت در میان کارکنان ممکن است نشات گرفته است. مورد جدید نمی آمد به تماس با هر زندانیان در حالی که علامتی از کلانتر, باور.

یکی از بازداشت معاون احساس بیمار در طول روز, اما تست شد بد تعبیر کردن یک قرارداد های پزشکی کارگر در زندان به سر منفی بود که آن را در واقع مثبت است. هنگامی که او احساس بهتر فرد مشغول به کار دو شیفت در روانپزشکی مرکز درمانی (PHF) وظیفه گارد پوشیدن N95 ماسک قبل از خطا تشخیص داده شد. معاون شد و سپس به خانه فرستاد به خود منزوی. COVID گسترش در PHF واحد یافت نشده است.

یکی دیگر از بازداشت معاون نظامی ترک از ژوئن 14 و شروع به خود منزوی پس از سقوط بیمار در هفته گذشته. سومین بازداشت معاون مثبت بود پس از آغاز تست ژوئیه 1. او می خواهم به در تماس با زندانیان در طول یک شیفت در تاریخ 30 ژوئن و عینک یک N95 ماسک.

پنجم کلانتر عضو هیات برای تست مثبت یک گشت معاون بیمار در اواخر ماه ژوئن و خود منزوی. تماس با ردیابی خود را نشان می دهد قرار گرفتن در معرض بود و نه در محل کار.

انتشار متحده تست در حال انجام است و 225 زندانیان تست شده اند تا کنون. چهار آزمایش مثبت 114 بازگشته اند منفی با بقیه در انتظار نتایج.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن