Randall خانه کتاب های کمیاب به

Randall خانه کتاب های کمیاب است که یاد بخشی از سانتا باربارا فرهنگ از سال 1985 خواهد بود به طور دائم بسته شدن

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

Randall خانه کتاب های کمیاب است که یاد بخشی از سانتا باربارا فرهنگ از سال 1985 خواهد بود به طور دائم بسته شدن درب در تاریخی ملی نقطه عطفی در گونزالس - رامیرز 1825 Adobe واقع در 835 لاگونا خیابان, در جولای 26th.

صاحب ران راندال است به صورت گسترده به حرفه ای در ادبیات و کتاب. پدرش دیوید رندال که فرار نادر کتاب بخش در اسکریبنر کتاب های کمیاب در شهر نیویورک به مدت 25 سال. او سپس کمک کرد با هم قرار داده و به کارگردانی معروف لیلی کتابخانه در دانشگاه ایندیانا.

ران شروع خود تماس معتبر و جان هاول کتاب در سان فرانسیسکو; او سپس با همکاری جان Windle در راندال و Windle در سال 1975 تاسیس Randall کاخ نادر کتاب in1979 و در سال 1985 از نقل مکان به سانتا باربارا, که در آن او شروع به چهل سال رابطه با سانتا باربارا جامعه و Adobe. ران تاسیس خود را به عنوان یکی از برجسته نادر کتاب کسب و کار در کشور است. او به طور گسترده ای شناخته شده در سطح بین المللی و کتابفروشی تبدیل به یک پناهگاه برای جمع آوری کتاب های خطی و هنرهای زیبا bookmark شده توسط از جمله آثار مهم به عنوان Coverdale مقدس برگ از کتاب مقدس گوتنبرگ از جمله ده فرمان صفحه "خوب اتصالات" و "خوب را فشار دهید." نیز وجود دارد هنرهای زیبا شامل امثال جیمز اودوبان ویلیام مریت چیس Howard Pyle و N. C. شرکت wyeth. Ron عضو AABA, ILAB, IOBA و همیشه وجود دارد برای حمایت از سانتا باربارا تاریخی موزه ها و سازمان های دیگر در سانتا باربارا.

Stewarding Randall خانه در بسیاری از راه ها و برای بسیاری از سال وفادار بوده است دوستدار کتاب Pia Oliver. و در سال های اخیر Siobhan Mc Cleary ران را بسیار قابل اعتماد دستیار.

هم به نوبه خود این صفحه را به یکی دیگر از فصل. Randall خانه کتاب های کمیاب بسته است و رون رهبری به redwoods از شمال کالیفرنیا با خانواده اش. او قصد دارد به استراحت و خواندن کتاب خود را به صرف وقت با نوه خود و لذت بردن از زندگی. کتاب جامعه را از دست ندهید سهم او و دانش گسترده او مشرب شیوه و شخصیت او. و ران را از دست سانتا باربارا, که او را ستایش.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب