دادگاه تجدید نظر فلسطين تصمیم به بازگرداندن سابق Gettysburg افسر پلیس

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 2:42 PM EDT Jun 22, 2020یک دادگاه تجدید نظر به تایید این تصمیم که

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

یک دادگاه تجدید نظر به تایید این تصمیم که سابق Gettysburg افسر پلیس به مایکل Carricato باید دوباره.

این تصمیم در ژوئن 5, و در حال حاضر این شهر دارای سه گزینه با توجه به Gettysburg قصبه مدیر چارلز شیروانی:

  • درخواست تجدید نظر در این تصمیم به دادگاه عالی پنسیلوانیا
  • Rehire Carricato
  • او را در حل و فصل

این قصبه دارای 30 روز پنجره به درخواست تجدید نظر به دادگاه عالی ایالت. اگر آن را ندارد بنابراین دادگاه پس از آن را انتخاب می کند که آیا آن را انتخاب کنید تا در این مورد.

Carricato گفت: خورشید شب او تا به حال هیچ اظهار نظر در این مورد در این زمان.

Adams County District وکیل برایان Sinnett شروع بررسی این مامور پس از تماس با سابق Gettysburg رئیس پلیس Joseph Dougherty. او مظنون است که Carricato تا به حال ثبت یکی دیگر از افسر Brandi Courtesis بدون دانش خود را و یا رضایت با توجه به استشهاد زمینه با امرانه منطقه قاضی متی هاروی ،

بیشتر: مشاور سابق مواد مخدر از Adams County زندان قاچاق مواد مخدر به یک زندانی دا دفتر می گوید

Sinnett سپس با ارسال نامه ای به Gettysburg شهردار تئودور Streeter در مورد این تحقیقات که منجر به Carricato را فسخ از اداره پلیس در Nov. 14, 2017. Sinnett توصیه می شود که این نامه نمی تواند به اشتراک گذاشته شود با Carricato با توجه به ژوئن 5 نظر ثبت شده توسط مشترک المنافع قاضی دادگاه آن Covey.

در نوامبر. 20 سازمان بین المللی اخوان المسلمین از Teamsters یک پلیس کار سازمان ثبت شکایت. آن رد شد توسط قصبه و اقدام به داوری نظر متحده است.

داور پایدار شکایت در مارس 9, 2019, پس از این جلسه حاکی از این است که قصبه ندارد فقط باعث به آتش Carricato. داور دستور Carricato بود دوباره با توجه به پرداخت و یا منافع (منهای موقت درآمد) به نظر متحده است.

قصبه درخواست کرد که تصمیم گیری است که درخواست تجدید نظر رد شد توسط دادگاه. سپس قصبه درخواست کرد که تصمیم به کشورهای مشترک المنافع دادگاه نیز با رد درخواست تجدید نظر متحده است.

بیشتر: سابق Gettysburg افسر پلیس پنجه نرم می کند گناه نیست به اتهام ضبط همکار پلیس

در یک جداگانه مورد Carricato شد متهم با رهگیری ارتباطات نقض پنسیلوانیا Wiretap عمل و رسمی ظلم و ستم در نوامبر سال 2017 با توجه به اسناد دادگاه.

Dougherty, سابق, رئیس پلیس ارائه دا و را با یک انگشت شست درایو حاوی یک ویدیو و ضبط صدا آمد که از یک اداره پلیس, کامپیوتر, استشهاد متحده است.

Courtesis واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر Carricato, Dougherty از Gettysburg قصبه و سرپرست Sgt. لری Weikert به اتهام تبعیض جنسیتی در فوریه 2018. در طرح دعوی در دادگاه او توضیح داد که مشابه ضبط برخورد با Carricato.

در ژوئن 2018, Courtesis دریافت یک راه حل برای $213,000 و او استعفا از مقام خود را به عنوان بخشی از توافق است.

که در سال Carricato پذیرفته شد به شتاب توانبخشی وضع انحراف برنامه برای اولین بار مجرمین است.

بیشتر: پلیس زن: Gettysburg نادیده گرفته و آزار و اذیت برای سال

بیشتر: Gettysburg حل و فصل آزار و اذیت کت و شلوار با زن پلیس برای $213K

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن