راز پنهان در پشت ثبت آگهی تبلیغاتی

در سال ۲۰۰۰، آقای گریگور فرند در توصیف دیوار آتش شخصی خود به نام زون آلارم، از واژه جاسوسافزار استفاده کرد. ک

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

در سال ۲۰۰۰، آقای گریگور فرند در توصیف دیوار آتش شخصی خود به نام زون آلارم، از واژه جاسوسافزار استفاده کرد. کسانی هم که میخواهند، کار و محصولشان را تبلیغ کنند، از گوگل ادز استفاده میکنند، گوگل به صورت اتوماتیک این کار را برایشان انجام میدهد؛ یعنی گوگل واسطه بین کسب و کارهاست و از این طریق یک رابطه برد-برد را برای همه به وجود میآورد. از عبارات جذاب و تبلیغاتی در آگهی استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید افرادی که به تراکتورهای الکتریکی یا تراکتورهای گازی علاقه مند هستند و بر روی تبلیغ شما کلیک میکنند و درنتیجه بودجه تبلیغاتی شما را نابود خواهند کرد. حتی میتوانید برای تبلیغتان زمانبندی بگذارید که مثلا عصرها نمایش داده شود چون مخاطبان شما عصرها بیشتر آنلاین میشوند. بگذارید با یک مثال شروع کنم. برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید. این موتور جستجو با بیش از 2 میلیارد جستجو در روز می تواند بهترین روش برای به دست آوردن مشتری و نشان دادن محصولات و خدمات شما باشد. هرچه تعداد ستاره های تبلیغ شما بیشتر باشید آگهی شما بیشتر به دیگران معرفی می شود.

برای اینکه بتوانید فروشتان را افزایش دهید باید خدماتتان را در اینترنت معرفی کنید تا دیگران شما را پیدا کنند و شما با تبلیغات رایگان میتوانید فروشتان را افزایش دهید. تبلیغات و بازاریابی از مهمترین بخش هر کسب و کار و فعالیتی است، از این طریق مشتریان می توانند با شما، محصولات و خدمات شما آشنا شوند و این کلید بهبود فروش و کسب و کار شماست. به نظر می آید این تبلیغ موقعی بالاترین تاثیر را می تواند داشته باشد که کاربری که از سایت ایران فایل بازدید می کند قصد اجاره آپارتمانی مسکونی و با متراژی نزدیک به 90 متر (با تغییرات مثبت و منفی 10%) ، بودجه ای در همان حدود و مناطق مشابه داشته باشد. کاربران سامانه ایران فایل امکان ثبت ملک خود را برای فروش یا اجاره بصورت آگهی دارند و تبلیغات نامربوط به مسکن و صنعت ساختمان بر روی سامانه ایران فایل قرار نمی گیرد.اضافه کردن مطالب، عکس در آگهی ها می بایست فقط در ارتباط با موضوع آگهی ملک باشد.

عجیب هم نیست، چون گوگل یک سرویس بسیار گسترده است با یک پایگاه داده بزرگ و کلی ابزار قدرتمند تبلیغات، ولی شرکتهای داخلی با فضا و دادههای محدودتری نسبت به گوگل سر و کار دارند. شبکه نمایش گوگل با میلیونها وبسایت، وبللاگ، اپلیکیشنهای موبایل و رسانههای دیگر به 90 درصد کابران اینترنت دسترسی دارد. اگر محصول یا خدمات شما در همه جا به فروش می رسد می توانید دسترسی گسترده (broad reach) همچون All Country and Territories یا United States and Canada را انتخاب کنید. مهمترین و بدیهی ترین مزیت تبلیغات اینترنتی راحتی و گستردگی دسترسی به آن می باشد، دسترسی وسیع و گسترده به اینترنت به تبلیغ کنندگان این اجازه را میدهد تا با صرف کمترین هزینهی ممکن به افراد بیشتری دسترسی داشته باشند. با تبلیغ کسب و کارتان در سایت نت پسند به راحتی مشتریان می توانند شما را از طریق موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و غیره پیدا کنند.

سامانه تبلیغات اینترنتی نیازپرداز با بیش از ی دهه سابقه، پایگاهی برای معرفی کالا و خدمات در سطع وسیع و گسترده است همچنین نیازپرداز برای افزایش رتبه وب سایتها در موتورهای جستجو بهینه شده است. در سامانه تبلیغاتی نیازپرداز درج آگهی رایگان است و می توانید بدون هیچ هزینه ای و تنها با ثبت نام در سایت آگهی خود را درج کنید، همچنین امکان ویژه کردن آگهی ها با پرداخت هزینه وجود دارد، آگهی های ویژه دارای مزینت های بیشتری نسبت به آگهی های رایگان است به عنوان مثال امکان لینک دهی مستقیم و فالو به سایت آگهی دهنده، اولویت در نمایش نتایج جستجو ها، نمایش در صفحه اصلی و بسیاری امکانات دیگر. این شرکتها که وظیفه نصب جاسوسافزار روی سیستمهای کامپیوتری دارند، اغلب اطلاعات حاصل را به بازاریابان میفروشند و آنها کاربر را با تبلیغات خاص که با علائق وی مطابقت دارد و برایش جذاب است، مورد هدف قرار میدهند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لینک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب