رستوران ها و خرده فروشی ممکن است بازگشایی امروز

ناهار خوری در رستوران ها و خرید در فروشگاه های متهور امروز در نهایت به بازگشایی پس از دو ماه تعطیلی به عنوان ط

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

ناهار خوری در رستوران ها و خرید در فروشگاه های متهور امروز در نهایت به بازگشایی پس از دو ماه تعطیلی به عنوان طولانی به عنوان آنها رعایت بهداشتی جدید افسر سفارش. لباس و کفش فروشگاه گنجانده شده در سفارش و همچنین اردو و پارک های RV. مکان هایی مانند میله و بولینگ alleys, اما, هنوز خارج از محدوده.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما قبل از کم ریسک کسب و کار در واقع می تواند باز کردن درهای خود را تمام باید تکمیل یک کسب و کار گواهی فرم و صنعت فهرست که به منظور بررسی مراحل کسب و کار گرفته شده برای محافظت از کارگران و مشتریان خود از گسترش COVID-19. فرایند و بازرسی در حال حاضر برگزار خواهد شد اگر یک کسب و کار ساخته شده است که تغییرات زیادی. کسب و کار است که در حال حاضر باز باید تا تاریخ 5 ژوئن به خود گواهی. بیشتر دستورالعمل در حال افزایش است, راهنمای گردآوری شده توسط شهرستان و حدود 350 مشاوران از جامعه و در recoverysbc.org/reopen-your-business.

یک "اجتماعی فاصله پروتکل" نیز باید مشخصه نوشته شده بنابراین هر دو کارکنان و مشتریان درک قوانین که شامل فواصل شش پا بین مردم دسترسی ضد عفونی کننده به طور منظم ضد عفونی و هیچ آینده در داخل اگر شما بیمار هستید.

برای هر مالک مطمئن نیستید از چه hoops آنها باید از طریق دولت راهنمای رستوران ها و کسب و کار خرده فروشی در دسترس هستند covid19.ca.govو همچنین به عنوان یک plentitude از دیگر اطلاعات و راهنمایی.

برای کسانی که کسب و کار است که می تواند به کار خود ادامه طریق وانت سفارشات و یا از راه دور فرماندار Newsom توصیه می کند در ادامه به انجام این کار. شهرستان جدید بهداشت به منظور یادآوری می کند که نزدیک به 5 میلیون نفر بوده است بیمار در جهانی همه گیر و 338,120 اند از جمله 11 در شهرستان سانتا باربارا.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن