بازاندیشی خانه

توسط Staci Caplan2020 جمهورسانتا باربارا Association of REALTORS® پناه در محل روشن جدید در مورد چگونه ما تجر

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

توسط Staci Caplan
2020 جمهور
سانتا باربارا Association of REALTORS®

پناه در محل روشن جدید در مورد چگونه ما تجربه خانه ما. قابلیت و راحتی آمدن به خط مقدم و همچنین سهولت برای تمیز نگه داشتن, پیدا کردن حریم خصوصی و استفاده از فضاهای شده اند که ممکن است قبلا نادیده گرفته شده است. کمی نارضایتی که قرار داده شده است که برای سال تبدیل خواهد شد چیزهایی است که باید ثابت شود در حال حاضر. تغییرات در صفحه اصلی که ما را بیشتر احساس در صلح اهمیت است که بیش از همیشه در خانه ما هستند و ما پناهگاه در زمان نامشخص است.

به خانه ما تابع به عنوان دفاتر و اتاق های کنفرانس و سالن های ورزشی ما متوجه چقدر مهم سازمان فضایی ما این است که در ارتقای بهره وری است. باز مفهوم اتاق های بزرگ همچنان مطلوب با علاوه بر این از فضاهای کوچکتر در درون آنها برای حفظ حریم خصوصی و جامعه در همان زمان همراه با تعریف و متعدد در محیط کاری و یا دفاتر. ما به احتمال زیاد بزرگتر pantries و بازگشت mudroom به عنوان یک ضد عفونی اتاق را برای ریختن به کفش و لباس خیابانی. یک سینک در mudroom برای شستن دست ها قبل از ورود به خانه اصلی می تواند به عنوان یک ایستگاه آبگرم برای باردار شدن اعضای خانواده است. مطلوب عناصر طراحی است که بهینه سازی نور روز طبیعی تر هستند و مهم برای ما رفاه از طریق ویندوز نورگیرهای یا اتاق سولاریوم. جعبه های پنجره ها و مکان های شهری و کشاورزی و همچنین دسترسی به قابل زیستن فضاهای باز هستند به خصوص مهم است.

مواد غیر متخلخل آسان برای تمیز کردن و کاهش احتمال عفونت بالا انتخاب کنید. به عنوان زنجیره تامین در حال قطع و ما تجدید نظر ایمنی و اثربخشی هزینه از منابع مواد از غیر داخلی مکان های ما باید بیشتر متفکر با انتخاب های ما. محلی و منطقه ای محصولات پایدار و حمایت از اقتصاد محلی ما.

ما می خواهیم خانه های که آسان تر و ارزان تر برای اجرای طولانی مدت است. در دهه های خانه سبز با بهینه بهره وری انرژی شده اند مهم برای مصرف کنندگان و در حال حاضر بیشتر از همیشه هستند طلا (سبز) استاندارد که ما صرف زمان زیادی در خانه ما و واقعا ارزیابی کارایی و راحتی.

در بسیاری از راه های پناه در محل است و بازگشت به زندگی ساده. پس از همه گیر ما باید بیشتر قدردانی از خانه ما. مهمتر از همه ما را به فکر می کنم بیشتر در مورد آنچه ضروری است به تجربه چگونه ما می خواهیم به زندگی می کنند.

Staci Caplan کالیفرنیا املاک و مستغلات کارگزار و صاحب اقیانوس آرام تاج ملک. او متولد و بزرگ شده در سانتا باربارا و شور و شوق او را برای این منطقه ویژه ترجمه به موفق معاملات املاک و مستغلات و هیجان زده مشتریان. محلی ما در سانتا باربارا انجمن از REALTORS ® , Staci خدمت در هیئت مدیره کمیته روابط دولت بودجه و امور مالی کمیته چند مثال کمیته و مسکن ® اقدام صندوق کمیته. او را می توان در رسید (805) 886-3970 یا stacicaplan@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب