بازنشسته کلانتر جیم توماس به دنبال جایگزین Solvang عضو شورای کریس Djernaes

"آنچه که مردم به دنبال حس مشترک است و کسی که ارزش های مردم و تاریخ Solvang" گفت: سابق SB County Sheriff جیم تو

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

"آنچه که مردم به دنبال حس مشترک است و کسی که ارزش های مردم و تاریخ Solvang" گفت: سابق SB County Sheriff جیم توماس پس از اعلام قصد خود را به اجرا برای Solvang شورای شهر باید کریس Djernaes توان از دفتر در آینده به خاطر انتخابات.

توماس که زندگی می کردند ولی از سال 1990 بازنشسته شد به عنوان سانتا باربارا شهرستان کلانتر در سال 2002. او باقی مانده است فعال سیاسی پس از آن در حال اجرا ناموفق برای شهرستان سرپرست در سال 2002 و برای دوباره کلانتر در سال 2006. به تازگی او با اکسون به عنوان یک مشاور در AERA شرق Cat Canyon میدان نفتی پروژه توسعه مجدد.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این زمان در اطراف, توماس امیدوار است به جای Councilmember کریس Djernaes که ارائه شد با به یاد بیاورید متوجه شنبه شب. مدارک رسمی ثبت شد بعد از ظهر چهارشنبه با توجه به شهرستان مدیر زنیا برادفورد.

"او موفق به حفظ ماهیت Solvang" توماس گفت که او فکر می کند

شهردار Ryan توسن و Djernaes در حال تلاش برای از بین بردن جذابیت جامعه: "چرخ و فلک, چرخ فلک, خیابان نمایشگاه... که نه Solvang که من آن را ببینید."

توماس به طور خاص ذکر شده در این پروژه پیشنهاد شده توسط توسعه دهنده اد سنت جورج است که باید برداشته شود بسیار محبوب جانباز سالن و به جای آن با یک سبک اروپایی پلازا. پیشنهاد ملاقات با برخی از جدی خشم حتی جرقه یک تجمع اعتراض آن است. در پاسخ سنت جورج است تجدید نظر شده پروژه خود را ارائه یک پیشنهاد جدید که ترک جانبازان سالن دست نخورده.

Djernaes موفق به پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد به یاد بیاورید که از جمعه.

در حالی که Djernaes و شهردار توسن باید butted سر در گذشته در مورد آداب معاشرت و رفتار در طول جلسات هر دو آنها حمایت سنت جورج اصلی پیشنهاد با Djernaes حتی عذرخواهی به سنت جورج پس از اعتراض عمومی علیه خود را پیشنهاد.

فراخوان تلاش به نقل از آنچه در آن ادعا می Djernaes تکرار و بی توجهی به افکار عمومی خود را بی احترامی به کارکنان شهرستان و خود را"اعتنایی آشکار برای Ralph M. Brown عمل" کالیفرنیا قانون حاکم باز نشست.

فراخوان نیز متوجه متحده "Djernaes' شکست به احترام و مدنی شامل, اما نه محدود به, خود را آشکار تحقیر از ترکیبات; مسخره از سخنرانان در جلسات شورای شهرستان; اعتنایی آشکار به خواسته های رای دهندگان; بی احترامی اظهارات به سمت کارگردانی فعلی و سابق شورای شهر اعضا; های مکرر افترا از سازمان ها و افراد و قلدری و آزار و اذیت تعدادی از کارکنان این شهرستان از Solvang هر دو در داخل و خارج از شورای شهر نشست."

در یک نشست شهردار توسن مجبور شد بارها و بارها بگویید Djernaes "شما نیاز به توقف" در حالی که Djernaes همچنان به استدلال می کنند با اقامت. ساکن پاسخ سریع "این است که چرا شما در حال گرفتن به یاد می آورد." علاوه بر این او شنیده شد ظاهرا اشاره به دستياران دیدگاه به عنوان "بی معنی است."

این است Djernaes' اولین مقام توبیخ در ماه اوت سال گذشته Djernaes شد متنبه توسط سانتا باربارا دفتر دادستان منطقه به دنبال منبع از شکایت در مورد نقض جلسه باز سیاست.

"من نمی بینم که چرا آن را نمی ممکن است" لام جانستون این سازمان از شهروند به رهبری تلاش گفت. "من هرگز دیده می شود این محل به طوری عصبانی است. منظورم این است که آنها در حال تغذیه."

فراخوان انتخابات است که میله میله به رخ می دهد در پشت سر هم با انتخابات ماه نوامبر.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن