نقد و بررسی | alisa Weilerstein's 'Bach Cello Suites'

سوئیت های سل یوهان سباستین باخ دارای یک جهان شمولی از تجدید نظر است که آثار کمی در هر رسانه می توا

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

سوئیت های سل یوهان سباستین باخ دارای یک جهان شمولی از تجدید نظر است که آثار کمی در هر رسانه می تواند رقیب. برای شنیدن آنها به خوبی بازی، و در این مجموعه فوق العاده از آلیسا Weilerstein، این است که تصور کنید که یک مجری فردی می تواند تمام جهان بیان. آشنایی طولانی با ضبط شده توسط دیگر سلنیست های بزرگ تنها لذت شنیدن رویکرد زیبا و عمدی وایلرشتاین را افزایش می دهد، که همدونس درونی و جریان تنفری زبان غنی موسیقایی باخ را برجسته می کند.

با تشکر از UCSB هنر و سخنرانی، وایلرشتاین قرار است به بازی مجموعه کامل -- همه دو ساعت و نیم از آن -- در تاریخ 10 آوریل 2021 ، در سالن هاهن آکادمی موسیقی است. در اینجا به حضور برای آنچه که بدون شک خواهد بود یک لحظه قدردانی عمیق برای موسیقی جاودانه باخ، و برای تاب آوری از افرادی که همچنان آن را به جهان است.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

ورود

لطفا توجه داشته باشید این ورود به سایت برای ارسال وقایع و یا اعلامیه های مطبوعاتی. از این صفحه برای ورود به سیستم اشتراک مستقل خود استفاده کنید

عضو نيست؟ اينجا ثبت نام کن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب