نقد و بررسی | بیل اهالی ستاره ها در 'گاهی اوقات, همیشه, هرگز,'

به جاست به اندازه کافی کلمه-گیج gambit از دستمالی کردن نقش یک تکرار نقش در, دمدمی, جاز مانند و در نهایت تند و

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

به جاست به اندازه کافی کلمه-گیج gambit از دستمالی کردن نقش یک تکرار نقش در, دمدمی, جاز مانند و در نهایت تند و تلخ لذت از یک فیلم است که گاهی اوقات, همیشه, هرگز, یک, watch شایسته شماره (منتشر شده در انگلستان در سال 2018 اما در حال حاضر در آمازون). اتفاقا "دمدمی" و "jazzy" بالا خواهد بود-کلمات به ثمر رساند در این بازی که به ما دهن کجی کردن, سفت چسبیده شخصیت آلن (بیلی اهالی), برتری, به جز که همانطور که ما یاد بگیرند که وجود دارد این است که تنها یک "الف" در دستمالی نامه شمع. عمیق تر و بیشتر فراموش نشدنی پازل عامل می رسد در چهره خاصی از دست رفته پسر (یا دو) در روایت: او غیر از دست رفته پسر (سام رایلی از Ian Curtis biopic کنترل) دست و پنجه نرم کردن با متنوع پویایی پدر و پسر-در-صورت غیابی در حالی که دیگری در مجاورت خانواده سهام مشابه و اندوه.

طرح جزئیات در کنار اهالی آلن یک لغزنده شیطان از یک شخصیت با apt و زیرک گریزپا بلند, بریتیش, بازیگر, بهترین و شناخته شده در این سمت از این نوشیدنی به عنوان سالمندان "گرفتن" در بهترین هتل عجیب و غریب گل همیشه بهار حق رای دادن. در حالی که او گل همیشه بهار "سال طلایی" romancer شخصیت verged در smarminess این نقش می یابد بازیگر کهنه خم بسیار متفاوت هنرپیشه گی با کمی آشکار احساسات و عواطف در آستین.

ایضا فیلمسازان مسئول است. مدیر کارل شکارچی به ارمغان می آورد مناسب حس جدا شدن —با مخلوط ناگهانی عاطفی اتهامات عنوان شده علیه عمق — به Frank Cottrell-بویس مخروط اسکریپت. این همه اضافه می کند تا به یک فیلم که خنک است به لمس با نزاکت و طنز با تأکید مرکزی رمز و راز به آرامی سوزش در نمایشی موتور ، (فکر می کنم Antonioni را ل'Avventuraاما با دور کمتر وجودی احساس وحشت و نگرانی.)

در میان فیلم قابل تجدید نظر است که آن ادراک بصری شین: فیلمبردار ریچارد Stoddard به طور منظم nabs ما توجه خود ترد زاویه عدسی و راه های هوشمندانه در اطراف صحنه. که رویکرد به نوعی در خدمت به عنوان یک بصری موازی به اهالی مخلوط هدف سرد و اساسی به خوبی دکمههای والدین درد (او بعد از همه, یک, شیک خیاط تجارت — "گاهی اوقات, همیشه, هرگز" مرجع مربوط به مناسب ژاکت کت و شلوار-buttoning پروتکل).

از شنیداری زاویه نمره مزایای از anthemic, قدیمی, آب نبات گوش از کاغذ سنباده-timbred Bonny تایلر "این یک غم." این فیلم در واقع یک غم در انتظار و در حاشیه و یا در هر کجا که گم شده و به طور بالقوه ولخرجی کمین است — اما با یک دلپذیر همهمه خشک طنز و مقاومت به آسان قطعنامه و یا رفع سریع پرداخت کردن. فکر می کنم موسیقی جاز است, اما با یک گم شده "الف."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن