'فراتر از سلول": مصاحبه با ژنگ Chongbin

ژنگ Chongbin یک هنرمند است که می توانید ببینید بین نور و فضا. در مصاحبه ای با روزانه کالیفرنیا نصب هنرمند صحب

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

ژنگ Chongbin یک هنرمند است که می توانید ببینید بین نور و فضا.

در مصاحبه ای با روزانه کالیفرنیا نصب هنرمند صحبت در مورد دو آینده آثار در موزه هنر: "من به دنبال آسمان" و "دولت از نوسان داشته است." با این نسخهها کار به تعویق افتاده اند با توجه به COVID-19 همه گیر اما ژنگ خوشبین است که این پروژه در حال حرکت است به جلو و ماهیت تاسیسات حتی ممکن است کار به خوبی با اجتماعی فاصله شیوه های.

از لحاظ فنی نشان می دهد باید تکمیل شده در حال حاضر اما با توجه به دامنه جهانی بحران بهداشت عمومی این پروژه شده است به طور موقت را در خود نگه دارد. ژنگ به رسمیت می شناسد که این یک واقعیت است هر برنامه و نهاد مواجه است اما او نمی بیند و آن را به عنوان یک insuperable مانع به کار خود را.

"همه چیز آماده است" ژنگ مطمئن باشید. "در چند هفته ما شروع به نصب."

ژنگ عمیقا متصل به راه هنر در تعامل با نور — از نظر مادیت و معنی.

"نور شد, رسانه ها, و رسانه ها شد نور در این نوع از تناوب" ژنگ توضیح داد. "و چه در مورد ما ؟ ما بخشی از این تناوب بیش از حد؟"

ژنگ موقعیت مخاطبان خود را به عنوان بعد سوم خود را نصب و راه اندازی. به عنوان تغییرات نور در طول روز تا بیش از حد تصویر از نصب و راه اندازی و گسترش تجربه بیننده. ژنگ کار رانده است علاقه زیادی به هندسه و ریاضیات و دستور داد سیستم — و راه آنها را مختل کند. برای اولین بار از آینده خود را با این نسخهها کار در موزه هنر تشکیل شده است که معماری از موزه خود را, اما همچنین ایجاد یک منحصر به فرد nonsymmetrical فضای خاص خود را دارد.

"من به دنبال آسمان" یک سایت خاص نصب و راه اندازی به حالت تعلیق در یک راهرو از موزه. ژنگ توصیف چگونه هفت ماژول که نصب و راه اندازی گرد هم می آیند برای ایجاد اشکال مختلف و الگوها و قرعه کشی از نور طبیعی از موزه.

"من با استفاده از لوله کربن برای ساخت سازه, اما وجود دارد برخی از فضاهای از دست رفته برخی از فضاهای پیشنهاد," او گفت:. "هنگامی که شما چرخش مدولار مشاهده شما به دنبال در های مختلف چرخش و شما یک تجربه متفاوت در هندسه. شما را به رسمیت نمی شناسد یک طرف از طرف دیگر."

ژنگ را قول می دهم که هیچ یک نظر "من به دنبال آسمان" همان است که هر دیگر ممکن است در واقع آنچه باعث می شود نصب و راه اندازی مناسب برای این عجیب و غریب و هولناکی بار. وقتی پرسید که آیا او نگران است که محدودیت در اطراف جمع آوری اجتماعی ممکن است به طور قابل توجهی تغییر museumgoers' توانایی برای تجربه این قطعه ژنگ توضیح داد که طبیعت از نصب ممکن است در واقع قرض دادن خود را به اجتماعی فاصله.

"(نصب) است که بسیار مطرح جنبش و مخاطبان خواهد بود راه رفتن و دیدن آن را از موقعیت های مختلف," او گفت:. "قطعه تولید شده در این نوع از پیشنهاد هایی که شما را تشویق می کند به راه رفتن را از طریق قطعه ای به دنبال در جهات مختلف و نه از تنها ماندن در یک مکان."

ژنگ تصور خود را نصب و راه اندازی نه تنها به عنوان یک جنبش اما به عنوان یک مکالمه کاری قادر به ساخت پیشنهادات خود را به بینندگان خود و هدایت آنها را به کشف جنبه های جدیدی از آن آناتومی.

او در ادامه به شبیه تجربه حرکت را از طریق "من به دنبال آسمان" به تجربه یک فضای باز است.

"این هم همان چیزی که شما راه رفتن در یک باغ و به خصوص در امتداد یک مسیر است. در این مورد باز, لابی, اما آن را نشانی از تولید این نوع از تجربه شما می خواهید به حرکت در اطراف" ژنگ گفت. "این است که نوع وحدت و بینندگان در واقع یک جریان نوع عناصر."

ژنگ همچنین توضیح داد که چگونه مشاهده "من به دنبال آسمان" است که متفاوت از تجربه هنر سنتی گالری تنظیم. به طور معمول بیننده می ایستد در مقابل یک اثر هنری و نمایش آن perpendicularly.

"این قطعه تا به هر صورت سطح هر شکل و از هر زاویه که شما می توانید تعامل با," او اضافه شده است. "همه آنها را در لایه های مختلف و dimensionalities و در این راه شما را درک (آنها را). حتی رفتن به طبقه دوم پل شما را نمی بیند اما شما ببینید آناتومی قطعه است."

آناتومی قطعه شامل هرج و مرج عناصر است که می تواند با تجربه از سطوح مختلف. این قطعه شامل عناصر که شبیه آلی سازه — fractals — و اشکال هندسی. این عناصر آشکار یک رابطه نظم و هرج و مرج به خصوص زمانی که از سطوح بالاتر در موزه.

ژنگ توصیف این قطعه به عنوان چیزی "شما راه رفتن به." این ورودی به یک اثر هنری نشان دهنده ژنگ را بزرگتر فلسفه در مورد اینکه چرا او باعث می شود هنر — به عنوان یک راه برای تکامل و فراتر از خود تجربه می کنند.

"با من نقاشی من واقعا نقاشی تصاویر" ژنگ توضیح داد. "من می خواهم برای دیدن آنچه که نقاشی می شود. آن چیزی است که از یک پیشنهاد است."

ژنگ هنر مهار قدرت پیشنهاد با توانایی استخراج بیننده از خود را فوری شرایطی در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"شما می توانید فراتر از آنچه در حبس است" ژنگ گفت. "هنر یک نوع وسیله نقلیه است."

تماس با آبی پری در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن