نقد و بررسی | Hafsah Faizal 'ما شکار شعله'

عکس: حسن نیت ارائه میدهدHafsah Faizal 'ما شکار شعله' داستان فانتزی اغلب شامل سری مشابه و داستان آشنا کمان. Haf

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدHafsah Faizal 'ما شکار شعله'

داستان فانتزی اغلب شامل سری مشابه و داستان آشنا کمان. Hafsah Faizal را ما شکار شعله خم این مقرر محدودیت ها و مجموعه های هیجان انگیز سابقه برای عناصر جدید به رشد در فانتزی.

در یک نوع به طور معمول تحت سلطه اروپا ریشه این ماجراجویی هیجان داستان فراتر از انتظارات با طراوت مخلوطی از سحر و جادو و خاورمیانه فرهنگ است. این کتاب به شرح زیر است دو افسانه های شهری: "شاهزاده از مرگ" و "شکارچی." Zafira بنت اسکندر (شکارچی) را فراهم می کند برای او گرسنه روستا توسط شکار در جهنمی جنگل از Arz برای او است "شجاع تر از آفتاب خود را."

در تضاد کامل با بوسيدن قهرمانی, خواجه نصیر Ghameq (فرار از مرگ) — پسر سلطان — نشان می دهد خود را به یک هیولا با ارتکاب قتل پدرش دستور برای "هیولا با مته سوراخ کردن هیچ وظیفه به گناه." نه سیگار و نه ناصر آرزو نام اعمال خود را به دست آورده اند آنها را, اما هر دو افسانه تبدیل شده به مردم Arawiya — و تنها امید خود را.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن