York County district قاضی با سوء رفتار جنسی اتهامات رسمی قضایی اتهامات

صدفی Stallsmith و دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 6:41 PM EDT Jun 29, 2020York County District قاضی

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

York County District قاضی John H. Fishel ساخته شده است جنسی از نظرات و مشغول نامناسب فیزیکی از تماس با برخی از اعضای هیات از جمله نشستن در دامان یک کارمند, با توجه به رسمی اتهامات ظ روز دوشنبه در دادگاه قضایی نظم و انضباط.

Fishel, 53, از ویندزور, شهرستان که به ریاست دادگاه منطقه 19-03-01 از سال 2009 می تواند به صورت مجازات اعم از سرزنش و توبیخ رسمی به حذف از دفتر اگر او در بر داشت که مرتکب سوء رفتار. رسمی اتهامات طرح چندین اتهام هایی که از دسامبر. 1, 2014, به, اکتبر. 9, 2019.

جزئیات: نیویورک شهرستان, قاضی پنجه نرم می کند گناه به 3 ترافیک استناد می پردازد درباره $640 در هزینه ها و جریمه

در یک بیانیه Fishel گفت که او "نمی تواند بیشتر خجالت و شرمندگی برای رفتار نامناسب بین کارکنان و خودم." که اتفاق افتاده است در خارج از دادگاه, او گفت:, و به پایان رسید در پاییز گذشته قبل از او خود گزارش خود را به نهادهای عدلی و قضایی انجام مدیره پنسیلوانیا است.

"من قطعا مطرح شده بهتر از این و من متاسفم من اجازه دهید خانواده و جامعه گفته Fishel که اضافه شده است که او "به دست آورد و آموزشی برای کارکنان و خودم را به حل و فصل این مسئله است."

او گفت که او احساس او درست با در نظر گرفتن مسئولیت و پاسخگویی برای این مشکل زمانی که او ساخته شده در این گزارش به نهادهای عدلی و قضایی انجام مدیره.

"من همچنان به انجام آنچه مورد نیاز است از من به همه اطمینان شرایطی که در شکایت حل و فصل شده است" Fishel گفت. "در طول سال ها من مواجه می شوند افرادی که مرتکب اشتباه شده. من فقط می توانم امیدوارم و دعا می کنم که مردم در جامعه ما اعتماد و ایمان داشته باشد که من آن را اصلاح مال من است."

Fishel گفت: او در ادامه به ریاست موارد است. قضایی انجام مدیره ثبت رسمی اتهامات و آیا به دنبال یک تعلیق موقت. شهرستان نیویورک رئیس جمهور قاضی Joseph C. Adams نمی تواند رسید.

اتمام: 'افتخار و برکت:' 15 York County مقامات را از دفتر سوگند

در سپتامبر سال 2019 یک کارمند در Fishel را ارائه nondiscrimination و فرصت های برابر شغلی شکایت به نیویورک دادگاه شهرستان دولت. در اکتبر. 30, 2019, Fishel سپس با ارسال نامه ای به رئیس وکیل قضایی انجام مدیره که مربوط به "اکثر اگر نه همه از اتهامات" در این شکایت با توجه به اسناد دادگاه.

اسناد دادگاه طرح برخی از زیر اتهامات:

  • Fishel شرکت در گفتگو با برخی از کارکنان خود را در مورد اولویت یا nonpreference برای "کون بزرگ" و استفاده مبتذل و بی حرمتی زبان در حضور آنها.
  • او گفت: دادگاه کارکنان است که او در اثر مالش آلت تناسلی خود را بر روی لبه یک فنجان قهوه به عنوان یک شوخی عملی.
  • Fishel خواسته دادگاه کارکنان اگر برنامه های آخر هفته شامل درگیر شدن در فعالیت جنسی.
  • او درگیر یک بحث با یک وکیل و پاسبان در مورد ختنه.

Fishel اسناد دادگاه دولت نشسته در دامان دادگاه کارکنان حدود دو سال پیش. او باعث پریشانی به یک کارمند که نمی خواهم به لمس رفتار به عنوان اگر او از رفتن به لمس خود را با توجه به اسناد دادگاه.

رابرت Graci, Fishel وکیل گفت: قاضی خطاب این موضوع را با یک معامله بزرگ از انعکاس.

"او امیدوار است که در غیر این صورت دختران بی عیب و نقص خدمات حرفه ای را نمی توان به سادگی از طریق این لنز" Graci گفت. "ما به دنبال به جلو به گرفتن این موضوع حل و فصل شود."

او دومین York County district قاضی به صورت اتهامات سوء رفتار در سال های اخیر است.

در سال 2016 منطقه قاضی جف شادی استعفا داد و پس از شفاعت هیچ مسابقه در نیویورک دادگاه از موضع مشترک به دو فقره رسمی ظلم و ستم را بر اساس اتهامات که او ناخواسته درگیر در تماس جنسی با یک زن را تحریک سینه اش. او به خدمت محکوم شد و دو سال در دوره آزمایشی و انجام 200 ساعت از خدمات اجتماعی و پرداخت 2000 دلار جریمه.

ریچارد طولانی ارشد مشاور قضایی انجام مدیره گفت: Fishel 30 روز برای هر فایل یک پاسخ به شکایت یا پیش از محاکمه حرکت است. بالقوه محاکمه او گفت: چندین ماه دور.

همچنین علاقه: نیویورک شهرستان قضایی مرکز به عموم مردم بازگشایی پس از COVID-19 بسته شدن رئیس جمهور قاضی می گوید:

قضات منطقه انتخاب می شوند به شش سال شرایط و $93,338 در هر سال است. آنها ریاست امور از جمله ترافیک بلیط; مستأجر اختلافات; دعاوی مربوط به خسارت وارده به $12,000; مقدماتی و دادرسی در پرونده های جنایی.

دادگاه منطقه 19-03-01 شرق را پوشش می دهد چشم انداز Felton, ویندزور و Yorkana و همچنین Chanceford پایین تر و ویندزور Windsor شهرستان.

Fishel به عنوان یک افسر پلیس برای 21 سال رسیدن به مرتبه کارآگاه گروهبان با York منطقه ای منطقه اداره پلیس.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith. تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب