غلتکی اسکیت زنده '90s-کودک توهمات

زمانی که من فکر می کنم roller اسکیت می بینم شب های گرم تابستان و شنیدن موسیقی است. این که آیا شما گیر کاشی راه

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

زمانی که من فکر می کنم roller اسکیت می بینم شب های گرم تابستان و شنیدن موسیقی است. این که آیا شما گیر کاشی راهرو در آپارتمان خود و یا گشت زنی در خیابان بدون مراقبت در جهان غلتکی اسکیت سرگرم کننده خوب است و تمرین. فقط مطمئن شوید که شما با پوشیدن کلاه ایمنی خود را!


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


من صرف مقدار زیادی از زمان به عنوان یک کودک مسابقه در اطراف محله من در اسکیت. من عاشق رفتن به همان سرعتی که من می توانم و در یک نقطه من خیره خود تصمیم به سعی کنید اسکیت با دست و پای من. پس از کشویی پایین جلوی صورت من هرگز سعی کردم که دوباره, اما آن را نمی تواند تعدیل عشق من برای هواپیمای بی موتوری پرواز را از طریق خیابان. من خودم در نظر گرفته می شود تا حدودی از یک متخصص در اسکیت اما که تنها در پره.

عکس: Elio کروزریکی Barajas

از لحظه ای که من دیدم رول و گزاف گوییمن می خواستم به شیار در قدس بیش از حد. پس از cooped از quarantining و دیدن یکی بیش از حد بسیاری از TikToks در مورد غلتکی اسکیت من خریداری یک جفت و مجموعه ای را به خودم آموزش نحوه استفاده از آنها با هدف پایان قادر به اسکیت بازی کردن رو به عقب و همچنین رو به جلو است. ماموریت بعدی بود برای پیدا کردن یک خدمه به اسکیت بازی کردن با, تا زمانی که سلینا پرسید: اگر من می خواستم برای پیوستن به یک جامعه دور اسکیت sesh من نشئه بود. —ریکی Barajas

وقتی که من برای اولین بار گفت Ricky من علاقه مند به اسکیت رولر من اشاره نمی, چگونه, تا آن نقطه تنها تجربه من بود سفید-knuckling لبه های منحنی از جزیره آشپزخانه من قبل از شکستن یکی از من گیاهان گلدانی. من هرگز با استعداد در ورزشی, بخش, اما آنچه که من در فقدان مهارت و چابکی من را برای در نظر گرفتن نه خودم خیلی جدی اگر من فوق العاده نیست در چیزی از گرفتن بروید.

عکس: Elio کروزسلینا گارسیا

من همیشه تصور غلتکی اسکیت به عنوان چیزی است که من دیگر به تصویب زمان در برخی از نوع متناوب جهان. در حال حاضر قرنطینه نیست دقیقا آنچه که من پیش بینی شده اما به نظر می رسد فقط به عنوان خوب به عنوان هر یک به دور تراشه در چیزی است که من هیچ عذر و بهانه را امتحان کنید.

این شنبه گذشته ریکی; شریک زندگی خود را Elio; و من برنامه ای برای ملاقات و دریافت ما اسکیت در یک پارکینگ خالی است. تجلیل cabrillo بلوار صدا بیش از حد بلند پروازانه برای من تازه کار, وضعیت, اما زمانی که من رشد از امضای من Gollum مانند فیزیکی — به زودی امیدوارم! — من فقط یک گام نزدیک تر به انجام من '90s-کودک فانتزی و بعد از Reggie موشک. خانواده باید به ما بپیوندید دفعه بعد! – سلینا گارسیا


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب