Saehee جونگ, وب سایت مدیریت محتوا

عکس: Dallin MelloSaehee جونگ در اصل از ردلندس کالیفرنیا Saehee جونگ فقط شد یک بخش مهمی از Independent.com تیم.

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399
عکس: Dallin MelloSaehee جونگ

در اصل از ردلندس کالیفرنیا Saehee جونگ فقط شد یک بخش مهمی از Independent.com تیم. ماه گذشته درست پس از فارغ التحصیلی از UCSB, جونگ استخدام شد به عنوان یک وب سایت مدیریت محتوا. او و همکار سلینا گارسیا نظارت سرمقاله جریان سایت و همچنین مدیریت رسانه های اجتماعی و خبرنامه ها و بیشتر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


آنچه شما تحصیل در UCSB? من نیز در مطالعات جهانی و دو minored در تاریخ هنر و چند رسانه ای حرفه ای نوشتن. هر چند این مطالعات به نظر نمی رسد مانند آنها عبور بیش از من یاد گرفته بود با وجدان و همدلانه قصه گو. استادان من به من آموخت به استفاده از افزایش حضور دیجیتال در سراسر جهان و مکمل داستان من با چند رسانه ای و هنر است.

چگونه شد اتمام کالج در طول همه گیر? این واقعا ناامید کننده است! دوستان من و من صحبت در مورد تماشای غروب آفتاب در ساحل, رفتن به مدرسه, حوادث و ساخت خارج از شهر سفر در طول سه ماهه بهار. من به دنبال به جلو به راه رفتن در سراسر مرحله که شده از لحظه های به یاد ماندنی برای خانواده من که من برای اولین بار در این جونگ قبیله به حضور و فارغ التحصیل کالج. هر چند این اتفاق نمی افتد من حمایت دوستان و استاد به من کمک کرد جشن موفقیت من در راه آنها می دانستند که چگونه به: عبارت از تشویق انتساب انعطاف پذیری و البته زوم شراب شب.

چه یک چالش جدید خود را ؟ یکی از چالش های من رو در این موقعیت است (به طور تصادفی) خواندن معنی Facebook نظرات به ما بیشتر تفرقه مقالات. من یادگیری چگونه برای مبارزه با این با در نظر گرفتن آن را با یک دانه نمک!

هر سرگرمی? من بازی پیانو برای 17 سال! من استفاده می شود به داوطلب برای کلیساها و حوادث و من به دنبال فرصت های بیشتر برای بازی در سانتا باربارا. علاوه بر موسیقی, من عاشق طراحی گرافیک, رقص, و صید در خواب وقتی که من نیستم نوشیدن Red Bulls.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب